www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 151 dagen geleden)
PR: CFF Communications

Zoom selecteert Oracle als cloudinfrastructuurprovider voor zijn belangrijkste online vergaderservice

Zoom implementeert Oracle Cloud binnen enkele uren; binnen enkele weken miljoenen deelnemers mogelijk

Utrecht, 28 april 2020 - Oracle heeft vandaag aangekondigd dat Zoom Video Communications, Inc. zich wendt tot Oracle Cloud Infrastructure om zijn groei en veranderende zakelijke behoeften te ondersteunen. Hiermee kan het bedrijf voor videocommunicatie blijven innoveren en een essentiële service bieden aan het uitgebreide klantenbestand.

We hebben onlangs de grootste groei meegemaakt die ons bedrijf ooit heeft gezien, wat een enorme toename van onze servicecapaciteit vereiste. We hebben meerdere platforms verkend en Oracle Cloud Infrastructure heeft ons geholpen om snel onze capaciteit bij te schalen en te voldoen aan de behoeften van onze nieuwe gebruikers”, aldus Zoom CEO Eric S. Yuan. “We hebben voor Oracle Cloud Infrastructure gekozen vanwege de toonaangevende beveiliging, uitstekende prestaties en zijn ongeëvenaard niveau van ondersteuning.”

Om te voldoen aan de snel toenemende vraag naar haar diensten, waaronder een plotselinge piek tot 300 miljoen deelnemers aan dagelijkse vergaderingen, had Zoom onmiddellijk extra cloudcapaciteit nodig. Zoom koos Oracle Cloud Infrastructure vanwege de voordelen op het gebied van prestaties, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en superieure cloudbeveiliging. Binnen enkele uren na implementatie ondersteunde Oracle Cloud Infrastructure honderdduizenden gelijktijdige deelnemers aan Zoom-vergaderingen. Na volledige productie te hebben bereikt, maakt Zoom nu miljoenen deelnemers aan gelijktijdige vergaderingen mogelijk op Oracle Cloud Infrastructure. De Gen 2 cloudinfrastructuur van Oracle zal Zoom helpen om zijn klanten een naadloze service te blijven bieden, zich aan te passen aan veranderende eisen en de videocommunicatie-industrie te leiden.

Videocommunicatie is een essentieel onderdeel geworden van ons professionele en persoonlijke leven. Zoom heeft de innovatie van deze branche geleid”, aldus Oracle CEO Safra Catz. “We zijn trots om met Zoom te werken, zowel als cloud-infrastructuurprovider en als klant, terwijl ze groeien en bedrijven, mensen en overheden over de hele wereld blijven verbinden.”

Oracle is bij uitstek gepositioneerd om Zoom's snelle uitbreiding en innovatieve videocommunicatieplatform te ondersteunen vanwege de netwerkarchitectuur, capaciteit en datacenterlocaties. Zoom zet al dagelijks meer dan zeven petabytes over via Oracle Cloud Infrastructure-servers, wat ongeveer overeenkomt met 93 jaar aan HD-video. Oracle’s Gen 2 cloudinfrastructuur, gecombineerd met expertise in beveiliging, zal Zoom ondersteunen bij het leveren van een enterprise-ready videocommunicatie-ervaring.

Over Oracle
De Oracle Cloud biedt een complete suite van geïntegreerde applicaties voor Sales, Service, Marketing, Human Resources, Finance, Supply Chain en Manufacturing, en hoog geautomatiseerde en veilige tweedegeneratie-infrastructuur, zoals de Oracle Autonomous Database. Voor meer informatie over Oracle (NYSE: ORCL), ga naar oracle.com.
Laatste van Oracle Nederland
Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen

Universiteit van Oxford en Oracle helpen onderzoeksorganisaties om samen sneller COVID-19-varianten te identificeren

Oracle lanceert Java 17
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Verstreken tijd: 1 jaar en 151 dagen

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks