www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 147 dagen geleden)
PR: Progress Communications

NTT Ltd. komt met nieuwe software-defined infrastructuurservices om bedrijven te helpen het maximale uit hun infrastructuur te halen

Klanten verminderen operationele complexiteit en verbeteren return on investment

Barneveld, 23 april 2020 NTT Ltd., de wereldwijde leverancier van technology services, introduceert zijn nieuwe portfolio met software-defined infrastructuurservices als aanvulling op zijn bestaande suite met services. De overstap naar software-defined infrastructuren (SDI) is een reactie op de wens van bedrijven om de time to value te verlagen, kosten te verlagen en de business te laten op- en afschalen naarmate hun behoeften veranderen.

Bill Padfield, senior executive vice president, transformation en platform services bij NTT Ltd.: “In onzekere tijden, als veel bedrijven flexibeler moeten zijn, beloven SDI-services de flexibiliteit die bedrijven zoeken. Veel van hen hebben echter niet de benodigde vaardigheden en expertise om alles eruit te halen wat erin zit. Met onze nieuwe SDI-services stellen we organisaties in staat optimaal te profiteren van hun investeringen in software-defined, programmeerbare infrastructuren. Dat doen we door de benodigde expertise en vaardigheden te bieden om gebruik te maken van bijvoorbeeld automatisering en orkestratie.”

De SDI-services van NTT Ltd. zijn een nieuwe manier om IT-infrastructuren te beheren met behulp van telemetrie- en servicemanagementdata. Zo krijgen organisaties de flexibiliteit om hun services nauwkeurig af te stemmen met de eisen en resultaten van de business. De vier oplossingen zijn:

Lifecycle Management – eenvoudig en flexibel asset lifecycle management
Vereenvoudigt lifecycle management via onze Digital Wallet om ervoor te zorgen dat de nieuwste software draait op apparatuur voor compliance. Hieronder een aantal kenmerken van de oplossing.
  • Veilige single sign-on voor ons user-experienceportal met persoonlijke toegangsrechten en benodigde privileges om services te gebruiken.
  • Digital Wallet biedt volledig inzicht in zowel permanente licenties als subscription software dankzij één overzicht over alle leveranciers door integratie met smart accounts.
  • Voorziet in near-realtime inzicht in licentie-informatie, bestelinformatie en gebruiksinformatie.
  • Verzoeken voor wijzigingen: moves, adds, changes, deletions, door NTT Ltd. op basis van de behoeften van de business.
Policy Deployment en Compliance – sneller onboarden en implementeren
Zorgt voor consistente multi-vendor technische services voor het herontwerpen en implementeren van netwerken. Dit helpt klanten controle te krijgen over hun investeringen in software-defined infrastructuren met continue feature-reviews en activatieservices. Hieronder een aantal kenmerken van de oplossing.
  • Strategie voor infrastructuurbeheer op basis van realtime monitoring en automatisering.
  • Provision- en compliancesystemen die policy’s en assurance managen.
  • Use case deployment framework dat strategische begeleiding biedt, evenals best practices, validated designs, bewezen processen en aanbevolen aanpassingen.
  • Proactief beheer van controller- en devicehardware, software en configuratiestandaarden.
Assurance en Operations Support – verbeterde operationele KPI’s:
Vermindert het aantal operationele beheertaken van in-house personeel, zoals proactieve monitoring. Dit is mogelijk met hulp van geavanceerde telemetrie, change management support voor patching, problem management met root cause analysis en compliance management door gebruik te maken van de digital intelligence, automatisering en orkestratie die ons serviceplatform levert. Hieronder een aantal kenmerken van de oplossing.
  • Eenduidige connectiviteit en één enkele digital experience ter ondersteuning van automatiserings- en assurancemodellen.
  • Zorgt voor operationele technologieconnectiviteit en automatisering van de netwerk-operatie om de complexiteit van het netwerk te verminderen.
  • Operationele teams die werken op basis van DevOps zijn in staat een stadium van predictive services te bereiken waarin problemen opgelost worden ver voordat ze incidenten worden en van invloed zijn op services.
Business outcome management – geoptimaliseerde business outcomes:
Maakt continue operationele verbeteringen in multivendor lifecycle management mogelijk door te voorzien in aanbevelingen die softwareaankopen optimaliseren en compliance en performance verbeteren op basis van NTT Ltd.’s best practices. Hieronder een aantal kenmerken van de oplossing.
  • API-integraties, correlatiemogelijkheden, geavanceerde inventory en reporting en verrijking voor voorspellende detectie van problemen.
  • Analytics bieden extra informatie over netwerkfouten die een snelle oplossing of verbeterde werking faciliteren.
  • Integratie met ITSM-processen, IT-domeinen en systemen om assuranceworkflows volledig te automatiseren.
Meer informatie over de services van NTT Ltd. is te vinden op  https://hello.global.ntt/

Over NTT Ltd.
NTT Ltd. is een wereldwijd opererende technologiedienstverlener die klanten helpt bij het versnellen van groei en innovatie van digitale bedrijfsmodellen. We bieden digitale businessconsulting, technologie en managed services voor cybersecurity, applicaties, werkplekken, cloud, datacenter en netwerken, op basis van onze uitgebreide kennis van de sector en innovatie. Als een van de vijf grootste mondiale IT-dienstverleners verlenen onze divers samengestelde teams diensten in meer dan 190 landen en regio’s. We bedienen 85 procent van de bedrijven uit de Fortune Global 100-lijst en duizenden andere klanten en communities. Na 120 jaar dienstverlening en social responsibility, staat alles wat we doen in het teken van onze klanten en een duurzame wereld.
Laatste van NTT Ltd.
UEFA EK 2020 succesvol ondersteund met infrastructuur van NTT

NTT lanceert eerste wereldwijd beschikbare private 5G-Network-as-a-Service-platform

NTT creëert ’s werelds grootste connected stadium en genereert een ‘digital twin’ van de Tour de France
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd
Verstreken tijd: 1 jaar en 147 dagen

Logo Progress Communications
NTT Ltd. contact

Logo NTT Ltd.

hello.global.ntt
NTT Ltd. sociaal

NTT Ltd. tweets

Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR
Logo Experis