www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

ME Research Group neemt Team Vier over

Eindhoven – ME Research Group, waar onderzoekbureau Markteffect en DirectResearch deel van uitmaken, neemt branchegenoot Team Vier over.

De overname past in de groeistrategie van de ME Research Group en biedt Remco Frerichs, één van de twee directeuren van Team Vier, de mogelijkheid om zijn ambities buiten de onderzoekbranche te verwezenlijken. Jeannetta Berghahn, de andere directeur, blijft commercieel verantwoordelijk voor Team Vier. Met de overname bouwt ME Research Group haar positie in de branche verder uit.

Slagkracht
Om voldoende slagkracht te behouden en te kunnen investeren in nieuwe ontwikkelingen is Team Vier enkele maanden geleden een zoektocht gestart naar een strategische partner, die het in de ME Research Group gevonden heeft.

Edgar de Beule en Hesam Fahimi, oprichters van de ME Research Group: “Met de overname van Team Vier versterken we onze marktpositie. Wij hebben in de afgelopen maanden constructieve gesprekken gevoerd met de directie en zijn onder de indruk van de kwaliteit en kennis die aanwezig is bij Team Vier. Het bedrijf heeft een uitstekende reputatie in de markt. Wij verwachten met deze overname onze dienstverlening nog verder te optimaliseren.”

Jeannetta Berghahn: “ME Research Group heeft haar positie op de Nederlandse markt inmiddels meer dan bewezen, is commercieel sterk en heeft veel productkennis. Markteffect  is niet voor niets al zes keer winnaar geweest van de FD Gazelle Awards en dit jaar door de branche genomineerd als Marktonderzoekbureau van het Jaar. Daarnaast beschikt de ME Group over een uitgebreid productportfolio, mede opgebouwd door de focus op innovatie.”

Voor klanten van Team Vier blijft Jeannetta Berghahn het aanspreekpunt: “Ik ben ongelooflijk blij dat ik, onder de vlag van Team Vier en met rugdekking van de ME Research Group, kan blijven doen wat ik leuk vind, namelijk onze klanten zo goed mogelijk bedienen en adviseren op basis van kwalitatief hoogwaardig marktonderzoek.”

De overname van Team Vier is voor de ME Research Group de derde acquisitie in een jaar tijd. In maart 2019 werd de overname van DirectResearch bekend gemaakt. Begin februari werd ook Dynamic Concepts Consultancy overgenomen.

Verhuizing
Binnen de ME Research Group gaan Team Vier en DirectResearch hun krachten bundelen. Jeannetta Berghahn en haar collega’s verhuizen binnenkort naar de Herengracht in Amsterdam, waar ook DirectResearch gevestigd is. Dit maakt het mogelijk om op efficiënte wijze wederzijds kennis, kunde en ervaringen uit te wisselen.

Voor meer informatie over de overname kunt u terecht bij Edgar de Beule (e.debeule@markteffect.nl, 040 239 22 90), Hesam Fahimi (h.fahimi@markteffect.nl, 040 239 22 90) of Jeannetta Berghahn (j.berghahn@teamvier.nl, 020 6455 355).
Laatste van Markteffect
Markteffect Research Group bekroond met zilveren FD Gazellen award

Black Friday weekend populair in Nederland; Singles Day relatief onbekend

47% van Nederlanders luistert wel eens een podcast, populariteit blijft stijgen
Markteffect contact

Logo Markteffect

info@markteffect.nl
  www.markteffect.nl
Markteffect sociaal

Markteffect tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Orange Cyberdefense
Logo Ivanti
Logo Eaton