www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 19 dagen geleden)
PR: Influx PR & Communicatie

SER Group stelt kosteloos pragmatische Doxis4 Universal Workspace SaaS-oplossing beschikbaar

Amsterdam/Bonn, 20 april 2020 – SER Group helpt bedrijven en hun medewerkers bij het faciliteren van digitaal werken op afstand met de Universal Workspace SaaS-oplossing. Werknemers die in deze tijden vanuit huis en in verspreide teams moeten werken, kunnen overal en zonder haperende media hun taken en documenten eenvoudig en duidelijk organiseren en delen. Er kan traceerbaar aan taken en documenten worden gewerkt, zowel intern als ook met externe gebruikers zoals klanten en leveranciers. Het aanbod is vier weken geldig.

De huidige situatie laat duidelijk zien hoe belangrijk digitale processen zijn om de bedrijfsvoering draaiend te houden, om beschikbaar te zijn voor klanten en leveranciers en om in teams samen te werken aan projecten.

Het thuiskantoor is de afgelopen weken voor veel mensen een noodzakelijke realiteit geworden. Maar de ervaring leert dat de overgang van on-premise naar thuiskantoor niet altijd naadloos verloopt. Goedkeuringen per e-mail kunnen tijdrovend zijn en zijn vaak niet traceerbaar. Samenwerking wordt lastig wanneer interne of externe afdelingen niet zijn aangesloten op dezelfde systemen en geen toegang hebben tot de noodzakelijke content. En compliance-regels blijven van kracht ook nu werknemers vanuit huis werken in plaats van op kantoor.

“Bedrijven die hebben geïnvesteerd in digitalisering en die functionele toegang kunnen bieden tot bedrijfskritische informatie en controle hebben over het vervolgproces, zijn in het voordeel. Geen enkel bedrijf kan het zich veroorloven dat bestellingen vastlopen of dat de relaties met klanten en leveranciers eronder lijden, omdat medewerkers plotseling geen toegang meer hebben tot informatie”, zegt Stefan Zeitzen, Chief Sales Officer bij SER Group.

"Met dit aanbod helpen we organisaties deze hindernis te overwinnen. We bieden een virtuele ruimte voor samenwerking, breken informatiesilo's in bedrijven open en maken snelle, eenvoudige interdisciplinaire processen mogelijk over de grenzen van afdelingen. Bedrijven die net met digitalisering zijn begonnen, kunnen in dit soort uitzonderlijke omstandigheden geen grote projecten starten. Wat ze nodig hebben, is een pragmatische aanpak die hen helpt de business snel te hervatten.”

“De nieuwe Universal Workspace is een eenvoudige, maar zeer capabele Software as a Service (SaaS) applicatie. Het biedt bedrijven een oplossing waarmee medewerkers snel op afstand kunnen blijven werken. Het is meteen klaar voor gebruik en maakt geen onnodig gebruik van IT-middelen”, aldus Zeitzen.

Universal Workspace is intuïtief te bedienen. Gebruikers creëren individuele of teamwerkplekken voor klanten, leveranciers of gedeelde projecten. Drag and drop van documenten, notities en taken naar de werkruimte is mogelijk en medewerkers kunnen andere gebruikers uitnodigen om zich bij hen aan te sluiten en de benodigde autorisaties toewijzen. Alle deelnemers beschikken over dezelfde actuele informatie.

Universal Workspace is een eenvoudige en pragmatische manier om de basis te leggen voor digitaal werken op afstand en biedt directe toegang tot digitaal samenwerken. Het kan op elk moment worden gekoppeld aan bestaande Doxis4-toepassingen om de gegevens daarin te synchroniseren met een centrale Doxis4-bedrijfsoplossing.

De Universal Workspace demo video: https://www.sergroup.com/en/universal-workspace.html

Over SER Group
SER is een toonaangevende leverancier in de enterprise content management markt. Dagelijks werken meer dan vijf miljoen gebruikers met enterprise content management-oplossingen van SER (Doxis4 ECM-platform). SER ondersteunt met zijn krachtige ECM-software en in-house professional services middelgrote bedrijven, de publieke sector en organisaties uit tal van industrieën met het ontwerpen van digitale oplossingen voor informatie- en procesbeheer. Met bijna 35 jaar ervaring de SER Group met een team van ongeveer 550 medewerkers wereldwijd actief op 22 locaties. Meer informatie: www.ser-solutions.com

Noot voor de redactie:
Influx PR - Margienke Smit, t. 055 3663034 of e-mail: info@influx-pr.com.
Laatste van SER Group

SER Software Technology behaalt ISO 9001 certificering

SER Group voor het tweede achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Challenger in Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms
Verstreken tijd: 1 jaar en 19 dagen

Logo Influx PR & Communicatie
SER Group contact

Logo SER Group

info@ser-solutions.nl
  www.ser-solutions.nl
SER Group sociaal

SER Group tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo We Love Communities
Logo Red Hat
Logo Thales