www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau
PR: AxiCom

Avaya erkend als ‘Leader’ door Aragon Research

Erkenning te danken aan volledigheid strategie en de goede aanpak van klantbehoeften

Nieuwegein —  Avaya, aanbieder van communicatie- en collaboration-oplossingen, is voor het derde jaar op rij benoemd tot Leader in The Aragon Research Globe voor Unified Communications and Collaboration.

Jim Lundy, auteur van het rapport[1] en hoofdanalist bij Aragon Research, zegt hierover: “Avaya blijft zich ontwikkelen in de markt van Unified Communications and Collaboration (UCC). Het bedrijf levert UCC-oplossingen en Contact Center-oplossingen, zowel in de cloud als op locatie. Avaya maakt in zijn cloud-aanboud gebruik van de eigen robuuste platformen en biedt volledige native ondersteuning voor de onderliggende communicatie- en collaboration-functies. Avaya kan zijn diensten leveren via de cloud, op locatie en in hybride vorm. Dat biedt bedrijven voldoende keuze om in hun behoeften te kunnen voorzien.”

Aragon Research voorspelt dat tegen 2022 de markten voor team-collaboration en online vergaderen zullen samenkomen.[1] Avaya's oplossingen, waaronder Avaya Cloud Office en Avaya Spaces, zorgen voor een geïntegreerde aanpak die past bij de wensen van zowel kleine als grote organisaties. Daarnaast bieden de goede UCC-oplossingen via de cloud, op locatie en in hybride vorm klanten een steeds breder scala aan opties die inspelen op snel veranderende zakelijke behoeften.

Avaya Cloud Office verbetert de manier waarop organisaties communiceren met klanten, partners en collega's via een alles-in-één-oplossing. Het stelt werknemers in staat elkaar te zien, bestanden te delen en samen te werken, waar ze zich ook bevinden. Deze oplossing zorgt ervoor dat gebruikers slechts één platform nodig hebben om met anderen te communiceren en samen te werken met behulp van spraak, video, groepsberichten, sms en fax.

Avaya Spaces is een collaboration-applicatie die een verandering teweegbrengt in de branche van Unified Communications en Collaboration. Het zorgt voor een geheel nieuwe manier van werken. Avaya Spaces, gebaseerd op Avaya’s eigen communicatieplatform as a service (CPaaS), verhoogt de betrokkenheid van teams. De 24/7 aanpak van Avaya Spaces maakt snelle beslissingen mogelijk middels diepgaande collaboration, zoals videoconferenties, het delen van content en nog veel meer.

"De huidige situatie heeft de ontwikkeling van het werken op afstand versneld, waaronder de mogelijkheid om te werken en samen te werken ongeacht waar teams zich bevinden. En we gaan niet terug naar de oude situatie", aldus Michiel Noordermeer, managing director van Avaya Nederland. "Avaya is bezig nieuwe wegen in te slaan en richt zich op de toekomst van de communicatie- en collaboration-technologie. Dit geldt zowel voor de nieuwe manier van werken als voor de moderne klant- en werknemerservaring. Zo zijn onze nieuwe oplossingen beschikbaar via een flexibel, licentie-gebaseerd prijsmodel. Dat maakt het voor klanten makkelijk om hun verbruik aan te passen aan hun specifieke en veranderende behoeften.” De maandelijkse of jaarlijkse betaling is inclusief upgrades naar de nieuwste releases, Avaya-ondersteuning en de mogelijkheid om zonder extra kosten tot 20% over het aantal geabonneerde gebruikers heen te gaan.

image
De Aragon Research Globe is een marktevaluatie-instrument dat de beoordeling van Aragon Research over een specifieke markt en zijn leveranciers op grafische wijze weergeeft. Aragon Research onderzocht vijftien grote aanbieders in een markt die zich richt op alle vormen van collaboration en communicatie op basis van drie analysedimensies: strategie, prestaties en bereik. De 'Leaders' hebben uitgebreide strategieën die passen bij de branche en de marktvraag en effectief presteren.

“We zijn blij dat we worden gezien als een Leader in The Aragon Research Globe for Unified Communications en Collaboration. Dit onderstreept alleen maar onze focus om onze klanten te voorzien van de innovatieve oplossingen die ze nodig hebben om te voldoen aan de veranderende, nieuwe manier van werken", vervolgt Noordermeer.

[1] Aragon Research. “The Aragon Research Globe for Unified Communications and Collaboration, 2020”, door Jim Lundy en Samra Anees, april 2020.

Aragon Research Globe disclaimer
Aragon Research doet geen aanbevelingen voor leveranciers, hun producten of diensten die in onderzoekspublicaties worden genoemd. Ook worden gebruikers niet geadviseerd om de leveranciers te kiezen die het hoogst gewaardeerd worden. De publicaties van Aragon Research bestaan uit de meningen van Aragon Research en Advisory Services en moeten niet worden beschouwd als feiten. Aragon Research geeft geen enkele garantie op zijn onderzoekspublicaties en de informatie die erin staat.

Over Avaya
Bedrijven zijn gebouwd op de ervaringen die ze bieden en elke dag worden miljoenen van deze ervaringen gebouwd door Avaya (NYSE: AVYA). Al meer dan honderd jaar stellen we organisaties over de hele wereld in staat om te winnen - door intelligente communicatie-ervaringen te creëren voor klanten en medewerkers. Avaya bouwt open, geïntegreerde en innovatieve oplossingen om communicatie en collaboration te verbeteren en te vereenvoudigen - in de cloud, on-premise of een combinatie van beide. Om uw bedrijf te laten groeien, zetten we ons in voor innovatie en partnerschap en we blijven ons richten op toekomstige ontwikkelingen. Wij zijn het technologiebedrijf dat u vertrouwt om uw klanten “Experiences that Matter” te bieden. Bezoek ons op www.avaya.com.
Laatste van Avaya
Avaya voegt Avaya AI Virtual Agent toe aan CCaaS- en CPaaS-portfolio’s

Avaya ontvangt zeshonderdste patent voor contactcentertechnologie

Westcon introduceert Avaya Cloud Office ook in Nederland
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Avaya contact

Logo Avaya

info@avaya.nl
  www.avaya.com
Avaya sociaal

Avaya tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise