www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 102 dagen geleden)

Bedrijfskunde studenten starten actiegroep om ondernemers te helpen met hun bedrijfsvoering

In tijden van coronacrisis probeert iedereen zijn of haar steentje bij te dragen. Zo ook een studentencollectief waarin het doel is om ZZP en MKB de crisis door te helpen. Bedrijfskundestudenten van Nyenrode Business Universiteit Stijn van der Vat (BSc) en Tjibbe Steenstra (BSc), vergezeld door een groep bedrijfskunde studenten, geven kosteloos advies aan ondernemers die in deze moeilijke tijden een helpende hand nodig hebben.

“Veel ondernemers zitten met hun handen in het haar en zijn onzeker over de toekomst van hun bedrijf. Daarnaast is het voor veel mensen nog onduidelijk op wat voor tegemoetkomingen zij aanspraak kunnen maken, daar helpen wij hen graag bij”, aldus Tjibbe die inmiddels alles weet van de mogelijkheden voor ondernemers. Het studentencollectief, dat opereert onder de naam The FAC, geeft maatwerk advies aan organisaties die hulp willen bij het aanvragen van de tegemoetkomingen die door de overheid worden geboden.

Stijn heeft de marketingverantwoordelijkheden op zich genomen en vertelt: “Er komt ook weer een tijd na de crisis. Ook nu is het belangrijk om vooruit te durven kijken. Wij denken mee over hoe organisaties juist nu hun klantenbinding door middel van marketing en kostenverlaging op orde kunnen krijgen.” Hij vindt de grote hoeveelheid vragen waar men mee worstelt begrijpelijk: “Iedere ondernemer is op zoek naar hoe ze het hoofd boven water kunnen houden.”

Geheel onbekend met uitdagingen als deze zijn de heren niet: “Op onze opleiding worden we opgeleid om met dit soort vragen om te gaan. Dit is voor ons een kans om onze kennis in de praktijk te brengen in het belang van ondernemers” Het collectief richt zich voornamelijk op ZZP’ers en kleinere MKB bedrijven, “voor deze mensen willen wij het verschil maken. Zij zijn financieel kwetsbaar en een frisse, objectieve blik is dan een welkome handreiking zijn”.

Het collectief is operatief en staat klaar om zo veel mogelijk mensen te helpen in deze voor iedereen lastige periode. The FAC is te vinden via de website www.thefac.nl, waar een bel-mij-terug-formulier ingevuld kan worden! Deze week hopen wij ook een telefoonnummer te kunnen lanceren.
Laatste van TheFAC
Verstreken tijd: 1 jaar en 102 dagen
TheFAC contact

Logo TheFAC

helpmij@thefac.nl
  www.thefac.nl
TheFAC sociaal

TheFAC tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo