Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: AxiCom

Razer steunt partners met vijftig miljoen dollar tijdens coronacrisis

Razer Gold, Razer Fintech en zVentures stellen zakenpartners in staat om de negatieve gevolgen van het coronavirus te overwinnen.

Amsterdam – Razer, het vooraanstaande lifestylemerk voor gamers, steunt zijn zakenpartners –zowel huidige als toekomstige – tijdens de recessie die het coronavirus (COVID-19) teweeg heeft gebracht.

Razer zal in 2020 tot vijftig miljoen dollar beschikbaar stellen via drie belangrijke pijlers binnen zijn ecosysteem: Razer Gold, Razer Fintech en zVentures. Het fonds wordt over deze drie pijlers verdeeld in de vorm van financiële bijdragen, cashflow-ondersteuning en investeringen. Dit initiatief geeft bedrijven ook toegang tot Razers ecosysteem van hardware, software en diensten met in totaal meer dan tachtig miljoen geregistreerde wereldwijde gebruikers. Daarnaast creëert het een positieve zakelijke impact via allianties en partnerschappen.

“COVID-19 heeft een grote impact op de wereldeconomie en heeft gevolgen voor alles en iedereen", aldus Min-Liang Tan, mede-oprichter en CEO van Razer. "De beste manier waarop wij ons steentje kunnen bijdragen is door onze zakenpartners te ondersteunen, te beginnen via ons ecosysteem."

De steun zal worden verleend via drie pijlers

Razer Gold

Razer Gold is een van de grootste virtuele valuta's voor alle digitale content, inclusief games en entertainment, met meer dan 3,4 miljoen contactpunten in honderddertig landen wereldwijd. Razer Gold ondersteunt huidige en nieuwe contentpartners met marketingbijdragen en andere maatregelen om de cashflow te verlichten. Denk hierbij aan vooruitbetaling in contanten, kortingen op contant geld, speciale tarieven en betalingstermijnen die verkort worden van dertig tot vijftien dagen. Razer zal ook onderzoek doen naar potentiële investeringen in kanaal- en contentpartners.

Razer Fintech
Razer Fintech is een van de grootste offline-naar-online digitale betaalnetwerken in Zuidoost-Azië en verwerkte sinds de oprichting in 2018 al voor miljarden dollars aan totale betalingswaarde. Razer Fintech zal zijn beide bedrijfstakken inzetten voor dit initiatief.

Het B2B-segment van Razer Fintech, Razer Merchant Services (RMS), helpt nieuwe en bestaande handelaren en platformpartners. Dit doet het via cashflow-ondersteuning, vrijstelling van betaling en aangepaste marketingprogramma's voor vitale diensten en online bedrijven. De B2C-tak van Razer Fintech, Razer Pay biedt speciale pakketten aan, zoals gereduceerde tarieven en voordeelacties. Daarnaast zal Razer Fintech potentiële investeringsmogelijkheden verkennen onder startups en bedrijven.

De doelstellingen van Razer Fintech zijn nauw afgestemd op de Fintech-initiatieven omtrent Covid-19 die door Singapore FinTech Association (SFA) en de Monetary Authority van Singapore op 8 april 2020 zijn aangekondigd. Razer Fintech en SFA gaan samenwerken om de voornaamste problemen aan te pakken. Zij streven naar:
  1. Het behouden van banen in de fintech
  2. Het verlagen van de bedrijfskosten
  3. Het stimuleren van de verkoop
  4. Het identificeren en financieren van fintech-bedrijven die baat zouden hebben bij dit initiatief
zVentures
zVentures is de zakelijke ondernemingstak van Razer en een integraal onderdeel van de strategische investeringsactiviteiten van Razer. zVentures zal zich richten op bedrijven die technologieën ontwikkelen om COVID-19 te bestrijden of bedrijven die mensen helpen de pandemie te bestrijden. Hieronder vallen bedrijven in sectoren als de voedsel- en drankensector, bezorging en logistiek, en de gezondheidszorg.

Met de genomen maatregelen zorgt Razer ervoor dat zakenpartners hun sterke marktpositie behouden tijdens de uitbraak van het virus. Geïnteresseerden die meer informatie willen, kunnen contact opnemen via covid19-support@razer.com.

Over Razer
Razer is ‘s werelds toonaangevende lifestylemerk voor gamers.
De driekoppige slang van Razer is één van de meest herkenbare logo’s binnen de gaming en e-sport-community, met fans in elk werelddeel. Het bedrijf heeft het grootste op gamers gericht ecosysteem van hardware, software en services ontworpen en gebouwd.
Razers prijswinnende hardware bevat krachtige gaming-randapparatuur en Blade gaming-laptops.
Het softwareplatform van Razer, met meer dan 70 miljoen gebruikers, omvat Razer Synapse (een Internet of Things-platform), Razer Chroma (een eigen RGB-lichttechnologiesysteem) en Razer Cortex (voor het optimaliseren en lanceren van games).
Tot de services behoren Razer Gold, een van ‘s werelds grootste virtuele betalingssystemen voor gamers, en Razer Fintech, een van de grootste online-naar-offline digitale betaalnetwerken van Zuidoost-Azië.
Razer is opgericht in 2005 en heeft twee hoofdkantoren in Irvine en Singapore. Het bedrijf heeft in totaal achttien kantoren en wordt erkend als het leidende merk voor gamers in de VS, Europa en China. Razer is genoteerd aan de Hong Kong Stock Exchange (Stock Code: 1337).

Razer - For Gamers. By Gamers.
Laatste van Razer Europe
Razer en BAPE werken samen aan gelimiteerde collectie ‘A GAMING APE’

Razer vervolgt e-sports-wereldtournee met Razer Invitational - Europe

Black Friday begint vroeg met flinke kortingen voor Razer-producten
Razer Europe contact

Logo Razer Europe

www.razer.com
Razer Europe sociaal

Razer Europe tweets

Logo Maunt
Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo SRC System Integrators BV