www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau
Datum: (1 jaar en 111 dagen geleden)

UPS VERZORGT WERELDWIJDE LEVERINGEN VAN QIAGEN CORONAVIRUS TESTKITS

• QIAGEN verhoogt de productiecapaciteit drastisch om laboratoria en ziekenhuizen wereldwijd van testoplossingen te voorzien via het slimme logistieke netwerk van UPS.
  • UPS helpt QIAGEN met wereldwijde productdistributie, inclusief de eerste syndromale testen die het nieuwe Coronavirus in ongeveer een uur kunnen onderscheiden van 20 andere ernstige luchtweginfecties.
BRUSSEL, 14 april 2020 – UPS(NYSE:UPS), een wereldwijde leider in de logistiek, kondigt vandaag aan dat het samenwerkt met QIAGEN, een toonaangevende wereldwijde leverancier op het gebied van technologieën voor moleculaire diagnostiek en monstervoorbereiding, om de nucleïnezuurextractiekits die essentieel zijn voor COVID-19-testen en de nieuwe QIAstat-Dx coronavirus testcomponenten te leveren aan bestemmingen over de hele wereld. UPS wordt door overheden beschouwd als een essentiële dienstverlener en het bedrijf combineert de flexibiliteit van haar wereldwijde netwerk met de verhoogde QIAGEN productiecapaciteit in hun vestiging in Hilden, Duitsland, voor COVID-19 testkits die medewerkers in de gezondheidszorg helpen de verspreiding van de ziekte tegen te gaan.

"Wereldwijd richten klanten en overheden zich tot de betrouwbaarheid van het slimme wereldwijde logistieke netwerk van UPS om deze pandemie te bestrijden", aldus Lou Rivieccio, president van UPS Europa. "Bedrijfscontinuïteit is nog nooit zo belangrijk geweest voor onze klanten en dat is waar we hen in blijven steunen, of het nu gaat om de levering of opslag van medicijnen, testkits of medische benodigdheden. Onze teams helpen onze klanten in deze complexe situatie zodat zij zich kunnen concentreren op de bestrijding van deze pandemie. We zorgen ervoor dat grotere productievolumes van testkits kritieke bestemmingen over de hele wereld bereiken, zoals ziekenhuizen en laboratoria. Wendbaarheid, flexibiliteit en een snel reactievermogen in de toeleveringsketen dragen bij aan de bestrijding van de verschuiving van het virus van Azië naar Europa en Noord-Amerika.”

UPS heeft onlangs 2 miljard dollar geïnvesteerd in haar netwerk en diensten in Europa. Deze investering maakt dat het bedrijf dynamische noodplannen kan opzetten die zich aanpassen aan de snel veranderende bedrijfsomgeving. Ondanks de recente sluitingen van de grenzen, blijft UPS in de behoeften van haar klanten voorzien. Via de Europese air hub op de luchthaven van Keulen-Bonn zorgt het bedrijf voor een snel en efficiënt transport van essentiële zendingen in Europa en daarbuiten.

“We hebben en blijven onze productie van reagentia en COVID-19-testkits verhogen om aan de huidige buitengewone vraag naar onze producten wereldwijd te voldoen. Onze toeleveringsketens, zowel voor onze productiefaciliteiten als voor onze klanten in laboratoria en ziekenhuizen, zijn op dit moment van cruciaal belang”, aldus Barthold Piening, Senior Vice President, Head of Global Operations bij QIAGEN. "Net zoals onze teams bij QIAGEN 24/7 werken om de productie te garanderen, weten we dat we op UPS als onze logistieke partner kunnen vertrouwen om ervoor te zorgen dat deze kits en componenten op tijd en in de juiste staat aankomen op de plaats waar ze het meest nodig zijn. We delen onze ambitie met UPS, met hun flexibele wereldwijde netwerk, om onze oplossingen zo breed mogelijk beschikbaar te maken.”

De samenwerking met QIAGEN past in lijn met de steun van UPS aan overheden en andere klanten uit de particuliere sector die werken aan het intomen van de pandemie. UPS is een belangrijk onderdeel van de wereldeconomie en vervoert elke dag drie procent van het wereldwijde BBP. Werknemers zijn trots op de cruciale rol die het bedrijf speelt voor haar klanten, gemeenschappen en de economieën in de landen waar het actief is. Het bedrijf ondersteunt volksgezondheidsinstanties over de hele wereld met de verzending van cruciale medische apparatuur, waaronder de recente verzending van ventilatoren naar de National Health Service in het Verenigd Koninkrijk. Om de wereldwijde hulpverlening in reactie op het nieuwe coronavirus te ondersteunen, kondigde The UPS Foundation nieuwe steunmaatregelen aan voor organisaties van de Verenigde Naties, humanitaire hulporganisaties en internationale niet-gouvernementele organisaties. In de Verenigde Staten ondersteunt UPS de Federal Emergency Management Agency (FEMA) met "Project Airbridge", een gecoördineerde inspanning om de komst van kritieke voorraden, die nodig zijn in Amerikaanse ziekenhuizen, te versnellen.

UPS Healthcare biedt uitgebreide diensten aan, variërend van een distributieruimte met vergunning voor de gezondheidszorg, beheer van de toeleveringsketen, tot temperatuurregeling van de verpakking en verzending, opslag en levering van medische apparatuur, laboratoria en klinische proefmonsters. Met mogelijkheden voor GDP- en GMP-conforme opslag van kritieke zendingen zijn de wereldwijde infrastructuur van UPS Healthcare, de monitoring- en traceermogelijkheden en de bescherming van privégegevens zeer geschikt om hen te helpen die aan de frontlinie staan om de curve af te vlakken.

About UPS
UPS (NYSE: UPS) is een wereldleider binnen de logistiek die verschillende diensten aanbiedt, waaronder het transport van pakketjes en vrachtvervoer, het faciliteren van internationale handel en het inzetten van geavanceerde technologie om efficiënter te werken binnen de bedrijfswereld. UPS heeft zijn hoofdkantoor in Atlanta en bedient wereldwijd meer dan 220 landen en gebieden. UPS werd benoemd tot America’s Best Customer Service-bedrijf voor zending- en leveringsdiensten door Newsweek magazine en Fortune Magazines Most Valuable Brand in Transportation. Het bedrijf haalde bovendien een topscore op de JUST 100-lijst voor social responsibility, de Down Jones Sustainability World Index en de Harris Poll Reputation Quotient, naast vele andere prestigieuze rankings en awards. Vind meer informatie over het bedrijf op ups.com of pressroom.ups.com. De corporate blog vind je op longitudes.ups.com. UPS Horizons, de eNewsletter rond duurzaamheid, kan je vinden op ups.com/sustainabilitynewsletter. Volg ons op Twitter @UPS_News om UPS-nieuws live te volgen.
Laatste van UPS
UPS biedt advies en ondersteuning bij Europese btw-veranderingen

UPS SMART E-COMMERCE REPORT 2021: Nederlander kiest ook na pandemie voor webshops

Statement UPS over distributie Pfizer-BioNTech vaccin
Essentra Components neemt Chinese onderdelenfabrikant over

Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Nederlandse bedrijven sluiten wereldwijd hoogste verzekering af tegen ransomware-aanvallen

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

Total Economic Impact-onderzoek: Dataiku levert bedrijven een return-on-investment van 423 procent

Macaw wordt comdirect’s socialmedia-leadagency

KnowBe4 ontvangt vier ISO-certificeringen van ISOQAR
Worldstream breidt uit naar Duitsland met nieuw datacenter bij maincubes in Frankfurt

fonQ groeit met 142% jaar over jaar dankzij gebruik van Mirakl-marktplaatsplatform

53 procent van de Nederlanders vindt dat ze voor een normaal leven hun gegevens moeten delen met techreuzen als Google

Werkgevers overschatten de productiviteit van medewerkers bij het thuiswerken

Conscia benoemt Pascal Huijbers tot CTO Conscia Group

Visma | Raet splitst op in Visma | Raet en Visma | YouServe

Waard€volle Club partners CBMK Creditmanagement en Budgetcoach Groep lanceren Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit

Proactiviteit vereist voor toekomstig succes in e-commerce

Fortinet lanceert security service FortiTrust: flexibele licentie per gebruiker

Rooskens Group kiest voor Oracle Transportation Management ter ondersteuning van snelle bedrijfsuitbreiding

Western Digital introduceert draagbare WD Elements SE SSD
Verstreken tijd: 1 jaar en 111 dagen
UPS contact

Logo UPS

UPS sociaal

UPS tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.
Logo NTT DATA
Logo Barracuda Networks