Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

UPS VERZORGT WERELDWIJDE LEVERINGEN VAN QIAGEN CORONAVIRUS TESTKITS

• QIAGEN verhoogt de productiecapaciteit drastisch om laboratoria en ziekenhuizen wereldwijd van testoplossingen te voorzien via het slimme logistieke netwerk van UPS.
  • UPS helpt QIAGEN met wereldwijde productdistributie, inclusief de eerste syndromale testen die het nieuwe Coronavirus in ongeveer een uur kunnen onderscheiden van 20 andere ernstige luchtweginfecties.
BRUSSEL, 14 april 2020 – UPS(NYSE:UPS), een wereldwijde leider in de logistiek, kondigt vandaag aan dat het samenwerkt met QIAGEN, een toonaangevende wereldwijde leverancier op het gebied van technologieën voor moleculaire diagnostiek en monstervoorbereiding, om de nucleïnezuurextractiekits die essentieel zijn voor COVID-19-testen en de nieuwe QIAstat-Dx coronavirus testcomponenten te leveren aan bestemmingen over de hele wereld. UPS wordt door overheden beschouwd als een essentiële dienstverlener en het bedrijf combineert de flexibiliteit van haar wereldwijde netwerk met de verhoogde QIAGEN productiecapaciteit in hun vestiging in Hilden, Duitsland, voor COVID-19 testkits die medewerkers in de gezondheidszorg helpen de verspreiding van de ziekte tegen te gaan.

"Wereldwijd richten klanten en overheden zich tot de betrouwbaarheid van het slimme wereldwijde logistieke netwerk van UPS om deze pandemie te bestrijden", aldus Lou Rivieccio, president van UPS Europa. "Bedrijfscontinuïteit is nog nooit zo belangrijk geweest voor onze klanten en dat is waar we hen in blijven steunen, of het nu gaat om de levering of opslag van medicijnen, testkits of medische benodigdheden. Onze teams helpen onze klanten in deze complexe situatie zodat zij zich kunnen concentreren op de bestrijding van deze pandemie. We zorgen ervoor dat grotere productievolumes van testkits kritieke bestemmingen over de hele wereld bereiken, zoals ziekenhuizen en laboratoria. Wendbaarheid, flexibiliteit en een snel reactievermogen in de toeleveringsketen dragen bij aan de bestrijding van de verschuiving van het virus van Azië naar Europa en Noord-Amerika.”

UPS heeft onlangs 2 miljard dollar geïnvesteerd in haar netwerk en diensten in Europa. Deze investering maakt dat het bedrijf dynamische noodplannen kan opzetten die zich aanpassen aan de snel veranderende bedrijfsomgeving. Ondanks de recente sluitingen van de grenzen, blijft UPS in de behoeften van haar klanten voorzien. Via de Europese air hub op de luchthaven van Keulen-Bonn zorgt het bedrijf voor een snel en efficiënt transport van essentiële zendingen in Europa en daarbuiten.

“We hebben en blijven onze productie van reagentia en COVID-19-testkits verhogen om aan de huidige buitengewone vraag naar onze producten wereldwijd te voldoen. Onze toeleveringsketens, zowel voor onze productiefaciliteiten als voor onze klanten in laboratoria en ziekenhuizen, zijn op dit moment van cruciaal belang”, aldus Barthold Piening, Senior Vice President, Head of Global Operations bij QIAGEN. "Net zoals onze teams bij QIAGEN 24/7 werken om de productie te garanderen, weten we dat we op UPS als onze logistieke partner kunnen vertrouwen om ervoor te zorgen dat deze kits en componenten op tijd en in de juiste staat aankomen op de plaats waar ze het meest nodig zijn. We delen onze ambitie met UPS, met hun flexibele wereldwijde netwerk, om onze oplossingen zo breed mogelijk beschikbaar te maken.”

De samenwerking met QIAGEN past in lijn met de steun van UPS aan overheden en andere klanten uit de particuliere sector die werken aan het intomen van de pandemie. UPS is een belangrijk onderdeel van de wereldeconomie en vervoert elke dag drie procent van het wereldwijde BBP. Werknemers zijn trots op de cruciale rol die het bedrijf speelt voor haar klanten, gemeenschappen en de economieën in de landen waar het actief is. Het bedrijf ondersteunt volksgezondheidsinstanties over de hele wereld met de verzending van cruciale medische apparatuur, waaronder de recente verzending van ventilatoren naar de National Health Service in het Verenigd Koninkrijk. Om de wereldwijde hulpverlening in reactie op het nieuwe coronavirus te ondersteunen, kondigde The UPS Foundation nieuwe steunmaatregelen aan voor organisaties van de Verenigde Naties, humanitaire hulporganisaties en internationale niet-gouvernementele organisaties. In de Verenigde Staten ondersteunt UPS de Federal Emergency Management Agency (FEMA) met "Project Airbridge", een gecoördineerde inspanning om de komst van kritieke voorraden, die nodig zijn in Amerikaanse ziekenhuizen, te versnellen.

UPS Healthcare biedt uitgebreide diensten aan, variërend van een distributieruimte met vergunning voor de gezondheidszorg, beheer van de toeleveringsketen, tot temperatuurregeling van de verpakking en verzending, opslag en levering van medische apparatuur, laboratoria en klinische proefmonsters. Met mogelijkheden voor GDP- en GMP-conforme opslag van kritieke zendingen zijn de wereldwijde infrastructuur van UPS Healthcare, de monitoring- en traceermogelijkheden en de bescherming van privégegevens zeer geschikt om hen te helpen die aan de frontlinie staan om de curve af te vlakken.

About UPS
UPS (NYSE: UPS) is een wereldleider binnen de logistiek die verschillende diensten aanbiedt, waaronder het transport van pakketjes en vrachtvervoer, het faciliteren van internationale handel en het inzetten van geavanceerde technologie om efficiënter te werken binnen de bedrijfswereld. UPS heeft zijn hoofdkantoor in Atlanta en bedient wereldwijd meer dan 220 landen en gebieden. UPS werd benoemd tot America’s Best Customer Service-bedrijf voor zending- en leveringsdiensten door Newsweek magazine en Fortune Magazines Most Valuable Brand in Transportation. Het bedrijf haalde bovendien een topscore op de JUST 100-lijst voor social responsibility, de Down Jones Sustainability World Index en de Harris Poll Reputation Quotient, naast vele andere prestigieuze rankings en awards. Vind meer informatie over het bedrijf op ups.com of pressroom.ups.com. De corporate blog vind je op longitudes.ups.com. UPS Horizons, de eNewsletter rond duurzaamheid, kan je vinden op ups.com/sustainabilitynewsletter. Volg ons op Twitter @UPS_News om UPS-nieuws live te volgen.
Laatste van UPS
Statement UPS over distributie Pfizer-BioNTech vaccin

Wereldmilieudag: UPS verdubbelt CO2-compensaties voor de hele maand juni

UPS VERZORGT WERELDWIJDE LEVERINGEN VAN QIAGEN CORONAVIRUS TESTKITS
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Dutch IT-channel Awards Virtuele show 25 maart 2021

Northwave en q.beyond gaan strategische samenwerking aan in Duitsland

Siemens, IBM en Red Hat lanceren hybrid cloud-initiatief om sneller waarde te halen uit industriële IoT-data

Het belang van OTP en 2FA (ook voor thuiswerkers)

Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

BOYS WITH BRAINS BREIDT UIT IN BENELUX

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

BlackBerry 2021 Threat Report onthult massale COVID-19-uitbuiting

Veeam brengt V11 uit, met meer dan 200 verbeteringen, dat ransomware en dataverlies elimineert en tegelijkertijd één platform biedt voor moderne databescherming

Post-corona: Studenten willen mix van online en live colleges, docenten moeten werken aan hun digitale skills

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix
UPS contact

Logo UPS

UPS sociaal

UPS tweets

Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Cloud ÉÉN