www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 113 dagen geleden)

Trend Micro verkozen tot ‘2019 Google Cloud Technology Partner of the Year voor Security’

Award onderstreept ongeëvenaarde waarde en service voor gezamenlijke klanten

Amsterdam, 9 april 2020 - Trend Micro, wereldwijd leider in cybersecurity-oplossingen, is uitgeroepen tot 2019 Google Cloud Technology Partner of the Year voor security. Deze award erkent prestaties op Google Cloud en bevestigt Trend Micro’s leiderschap in cloud security.

“We zijn verheugd dat we Trend Micro kunnen benoemen tot onze Technology Partner of the Year voor security,” zegt Kevin Ichhpurani, Corporate Vice President, Global Ecosystem bij Google Cloud. “Organisaties die gebruikmaken van Trend Micro’s ‘Cloud One’ op Google Cloud kunnen profiteren van een unified platform dat container, workload, netwerk, en file storage security samenbrengt, terwijl het gebruikmaakt van Google Cloud’s wereldwijde en elastische infrastructuur.”

Google Cloud-klanten die gebruikmaken van Trend Micro hebben al langere tijd profijt van een complete stack, waaronder infrastructuur en security die samen geïntegreerd en getest zijn om klanten te ondersteunen in het voldoen aan security en beheer-richtlijnen.

Een gezamenlijke klant die afhankelijk is van zowel Google Cloud als Trend Micro is ClearDATA, een leider in healthcare cloud security, compliance en privacy. Chief Technology Officer en co-founder Matt Ferrari: “Onze klanten vertrouwen op ons om gevoelige patiëntinformatie te beschermen en dus is het essentieel dat we technische partnerships blijven onderhouden die vooruitstrevende implementatie en cloud security-vaardigheden laten zien. Met Trend Micro en Google Cloud hebben we vertrouwen in ons vermogen om te leveren.”

Cloud security is vereenvoudigd in een single service platform. Het recent geïntroduceerde Cloud One van Trend Micro brengt workload security, container image scanning/runtime-beveiliging, applicatie-security, netwerk security, file storage security en cloud security posture management (CSPM) samen.

“We zien wereldwijd dat onze klanten gebruikmaken van Google Cloud en hun voordeel halen uit de krachtige controlemogelijkheden van Cloud One,” zegt Sanjay Mehta, Senior Vice President van Business Development en Strategic Alliances bij Trend Micro. “Geselecteerd worden als Google Cloud’s Technology Partner of the Year voor security is een prachtig resultaat voor ons. Vooral in een drukke cloudmarkt waarin veel vendors oppervlakkige oplossingen bieden en er gebrek is aan een geïntegreerd, modern cloud security-portfolio voor built-time- tot runtime-applicatiebeveiliging. We zijn trots op deze award en zien ernaar uit om onze klanten te verrassen met meer innovaties die we het komende jaar gepland hebben voor Google Cloud.”

Organisaties - en zeker Google Cloud-klanten - die geïnteresseerd zijn in het bevorderen van hun cloud security-strategie met Trend Micro, kunnen hier meer informatie vinden.

Over Trend Micro
Trend Micro, wereldwijd leider in cybersecurity-oplossingen, zet zich in voor een wereld waarin we digitale informatie veilig kunnen uitwisselen. Slimme toepassingen voor consumenten, organisaties en overheden bieden gelaagde security voor datacenters, cloud-omgevingen, netwerken en endpoints. Onze Connected Threat Defense maakt het eenvoudig om threat intelligence te delen. Ook biedt het centraal inzicht en onderzoek om organisaties zo veerkrachtig mogelijk te maken.

Met meer dan 6.500 medewerkers in 50 landen en zeer geavanceerde wereldwijde threat intelligence en onderzoek, beveiligt Trend Micro de connected wereld waarin organisaties opereren. Kijk voor meer informatie op www.trendmicro.nl

Trend Micro
Ilona van Ginkel
E-mail: ilona_van_ginkel@trendmicro.com

Whizpr
Paul Maris / Martine Korthals
E-mail: trendmicro@whizpr.nl
Laatste van Trend Micro
Bijna een kwart van de verkochte exploits in de criminele onderwereld zijn meer dan drie jaar oud

Trend Micro-onderzoek: ‘pas op voor ransomware die zich richt op industriële systemen’

Trend Micro brengt moderne ransomware-aanvallen van Nefilim in kaart
Verstreken tijd: 1 jaar en 113 dagen
Trend Micro contact

Logo Trend Micro

www.trendmicro.nl
Trend Micro sociaal

Trend Micro tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle