Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 8 dagen geleden)
PR: Marcommit

Unisys Always-On Access™ powered by Stealth biedt medewerkers snelle en veilige toegang op afstand

De oplossing is snel, veilig, locatie-onafhankelijk en schaalbaar, terwijl de as-a-Service mogelijkheid flexibiliteit, kostenefficiëntie en gemak biedt

Hoofddorp Unisys kondigt vandaag de beschikbaarheid van Unisys Always-On Access™ (AOA) powered by Stealth aan. Door middel van de beveiligingssoftware van Unisys Stealth® biedt Unisys AOA™ bescherming aan gebruikers die op afstand werken en stelt hen in staat om continu met elkaar te communiceren. De oplossing is snel implementeerbaar en is door de schaalbaarheid geschikt voor iedere organisatiegrootte.

Minimaal risico en maximale beveiliging
Nu steeds meer medewerkers vanuit huis werken, schieten VPN’s veelal te kort in schaalbaarheid en veiligheid. Unisys AOA verkleint het traditionele VPN-aanvalsoppervlak en geeft medewerkers enkel toegang tot voor hen noodzakelijke applicaties, in plaats van tot het gehele netwerk. Daarmee vereenvoudigt en verbetert de netwerkbeveiliging, zelfs in hybride en complexe IT-omgevingen. Stealth levert op identiteit gebaseerde microsegmentatie en creëert zogenaamde ‘Communities of Interest’. Die zorgen ervoor dat de vertrouwde systemen, gebruikers en data gescheiden blijven van onbekende en onbetrouwbare entiteiten. Daarnaast maakt Stealth gebruik van gecodeerde IPsec-tunnels om gegevens end-to-end te beschermen, ongeacht de locatie of verbinding van de gebruiker.

Zowel cloud als on-premise
Unisys AOA is leverbaar via Software-as-a-Service (SaaS) vanuit zowel een private als een publieke cloud, maar ook als een on-premise oplossing. De SaaS-vorm biedt bedrijven een vereenvoudigde, kostenefficiënte en aanpasbare mogelijkheid om enkel te betalen voor hetgeen zij noodzakelijk achten. Tegelijkertijd kunnen klanten door de abonnementsformule op- en afschalen indien daar behoefte aan is. Zo blijft het risico op vaste kosten zo laag mogelijk en betaal je enkel voor wat daadwerkelijk verbruikt wordt. Stealth kan worden geïmplementeerd zonder impact op de bestaande infrastructuur van een organisatie. Zo wordt de beveiligingssituatie versterkt terwijl huidige beveiligingstools in gebruik blijven. Ook worden hinder en onnodige kosten voorkomen.

Vishal Gupta, Chief Technology Officer en Senior Vice President of Products en Platforms bij Unisys: “Het aantal mensen dat vanuit huis werkt, is de afgelopen weken wereldwijd explosief toegenomen. Dat brengt uitdagingen en onbewuste veiligheidsrisico’s met zich mee. Om goed te kunnen functioneren, hebben medewerkers veilige toegang tot vitale bedrijfsgegevens nodig, ook vanuit huis. Onze Stealth-beveiligingssoftware biedt snelheid, gemak, schaalbaarheid en end-to-end beveiligde toegang die bedrijven nodig hebben om aan de behoeften van hun klanten en werknemers te voldoen."

Ga voor meer informatie over Always-On Access aangedreven door Stealth naar www.unisys.com/stealth.
Laatste van Unisys
Unisys ondersteunt Lenovo bij Internet of Things-oplossingen

SAS Cargo breidt digitale dienstverlening verder uit met Cargo Portal platform van Unisys

Unisys Stealth 6.0 biedt nieuwe automatiserings- en visualisatietools voor snellere implementatie en eenvoudig beheer
Verstreken tijd: 1 jaar en 8 dagen

Logo Marcommit
Unisys contact

Logo Unisys

+31 232071010
  www.unisys.nl
Unisys sociaal

Unisys tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis