www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nl
PR: LVTPR

Veeam Cloud & Service Provider-programma viert 10 jaar succes met 33% jaarlijkse groei en release van Veeam Service Provider Console v4

Verbetering van programma en nieuwe integraties met ConnectWise voor extra ondersteuning van partners bij BaaS- en DRaaS-oplossingen

Utrecht, 8 april 2020 – Veeam® Software, marktleider in back-upoplossingen voor Cloud Data Management™, viert het tienjarig bestaan van het Veeam Cloud & Service Provider-programma (VCSP) met nieuwe kortingen en updates én de release van Veeam Service Provider Console v4. Deze nieuwe versie bevat nieuwe opties die het voor serviceproviders makkelijker maken om de Veeam-omgeving van hun klanten te beheren en te monitoren. De versie is gratis beschikbaar voor VCSP-partners.

Het VCSP-programma werd geïntroduceerd in 2010. Het programma stelt serviceproviders in staat Veeam-software in te zetten om betrouwbare, omzetgenererende BaaS- en DRaaS-oplossingen (Backup-as-a-Service en Disaster Recovery-as-a-Service) te bieden. Er zijn ruim 25.000 cloud- en service providers aangesloten bij het programma, dat in het vierde kwartaal van 2019 een toename in de jaarlijks terugkerende omzet zag van 33 procent jaar-op-jaar. Tien jaar na de introductie blijft Veeam waarde en innovatie toevoegen aan zijn VCSP-programma.

Jim Kruger, CMO van Veeam: “De visie van Veeam is altijd geweest om klanten eenvoudige, flexibele en betrouwbare back-upoplossingen te bieden. Sommige klanten geven er de voorkeur aan om hun eigen back-up- en recoveryoplossingen op te tuigen en te beheren, terwijl andere dit liever als dienst afnemen. Daarom heeft Veeam geïnvesteerd in het opbouwen van een robuust ecosysteem van cloud- en service providers, waardoor elk bedrijf – ongeacht zijn grootte – een Veeam-oplossing kan krijgen die het best bij hem past. Om het tienjarig bestaan van het VCSP-programma te vieren, introduceren we nieuwe kortingen en opties die cloud- en managed service providers helpen hun managed BaaS- en DRaaS-aanbod winstgevend op te schalen. Op dit moment rapporteren veel van onze VCSP-partners groei van hun business in dubbele en zelfs driedubbele cijfers. We kijken ernaar uit ook toekomstige successen met onze VCSP-partners te vieren, naarmate we focussen op onze ‘better together’-strategie.”

Voor 2020 gaat het om de volgende nieuwe kortingen en updates in het VCSP-programma:
  • Korting voor Enterprise Plus: vermarkt de topfuncties van Veeam en stel een concurrerend BaaS- en DRaaS-aanbod samen zonder gevolgen voor de marges, dankzij een prijsverlaging van 15 procent op de Veeam Backup & Replication Enterprise Plus-editie.
  • Volume Rental Agreement-kortingen (VRA): nieuwe VRA-tiers in VCSP dragen bij aan grotere marges door zowel nieuwe partners die er klaar voor zijn zich te committeren aan Veeam als langdurige, veel afnemende partners te belonen.
  • Veeam Universal Licensing (VUL) for Rental: gebruik alle Veeam-opties met een eenvoudig pay-as-you-grow-programma, dat het makkelijk maakt elke BaaS- en DRaaS-oplossing op basis van Veeam te creëren of uit te breiden zonder dure investeringen vooraf.
  • VCSP Pulse: EMEA- en APJ-partners kunnen zich nu aansluiten bij de meer dan zesduizend VCSP-partners in Noord-Amerika die in staat zijn in verbinding te treden met Veeam en hun Aggregator op één speciaal daarvoor gebouwd platform. Daardoor hebben zij de eenvoud en betrouwbaarheid die nodig zijn om BaaS- en DRaaS-oplossingen op basis van Veeam grootschalig neer te zetten.
Naast nieuwe kortingen en tier-veranderingen in het VCSP-programma introduceert Veeam Veeam Service Provider Console v4 (voorheen Veeam Availability Console). Dit product bevat nu opties voor remote monitoring en beheer, rechtstreeks geïntegreerd met ConnectWise Automate. Deze integratie brengt klantdata samen in één proactieve en gecentraliseerde userinterface, waardoor minder resources nodig zijn en wat snellere responstijden mogelijk maakt. Daardoor kunnen serviceproviders meer tijd investeren in het laten groeien van hun business en zijn ze minder tijd kwijt aan beheertaken.

Veeam Service Provider Console v4 maakt het makkelijker dan ooit om diensten op basis van Veeam te leveren, met nieuwe opties om op één plek te helpen partneroplossingen op te schalen, samen te werken met channelpartners en afname van Veeam-producten te beheren. Nieuwe functies zijn:
  • Verbeterde engine om gebruiksrapportages te maken: laat automatisch één rapportage voor alle workloads uitdraaien zonder tijd kwijt te zijn aan het handmatig verzamelen van points en workload counts.
  • Volledige ondersteuning voor Veeam Backup & Replication™ v10: maak gebruik van de krachtige nieuwe opties van NAS Backup and Veeam Agent for Microsoft Windows v4.
  • Verbeterde API-interface: leg geavanceerde paden aan naar verdere automatisering met nieuwe RESTful API-acties en endpoints, nu API-gebruik is uitgebreid naar de gebruikers met de reseller-rol.
Veeam Service Provider Console v4 is nu beschikbaar en is kosteloos voor alle VCSP-partners. Kijk voor meer informatie op www.veeam.com.

Over Veeam Software
Veeam is de wereldwijde leider in back-upoplossingen die Cloud Data Management leveren. Met meer dan 365.000 klanten wereldwijd, waaronder 81 procent van de Fortune 500-bedrijven en 66 procent van de Global 2000-organisaties, scoort Veeam een gemiddelde klanttevredenheid die 3,5 keer hoger is dan het gemiddelde in de sector. Het wereldwijde Veeam-ecosysteem omvat meer dan 70.000 partners waaronder exclusieve resellers HPE, NetApp, Cisco en Lenovo. Veeam heeft vestigingen in meer dan dertig landen. Voor meer informatie: www.veeam.com. Of volg Veeam op Twitter: @veeam_benelux.
Laatste van Veeam Software
Veeam rapporteert opnieuw jaarlijkse groei en groter marktaandeel

Veeam maakt nieuwe Backup for Microsoft Azure algemeen beschikbaar

Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Zoom verwelkomt Velchamy Sankarlingam als President of Product and Engineering

Red Hat brengt Java naar Kubernetes met Quarkus: een volledig ondersteunde runtime voor cloud-native development

Aruba breidt Instant On-portfolio uit ter ondersteuning continuïteit kleine organisaties

Lubbers De Jong versterkt managementteam met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns

Leiders in voertuigtelematica Geotab en Webfleet Solutions introduceren een gezamenlijk ontwikkeld Commercial Mobility Recovery Dashboard

Schoevers ziet vraag naar Virtual Assistants flink stijgen

Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Drie kwart van de Nederlanders twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Milšped Group kiest Shippeo om klanten tegemoet te komen in vraag naar real-time transport visibility

Iemand thuis bij pakketbezorging? Nóg belangrijker tijdens de coronacrisis

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel

SentinelOne breidt opnieuw uit

Trend Micro onderzoek constateert gebrek aan vertrouwen binnen de cybercriminele onderwereld

Logo LVTPR
Veeam Software contact

Logo Veeam Software

info@veeam.com
  www.veeam.com
Veeam Software sociaal

Veeam Software tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo BIT
Logo Sharp Electronics Nederland
Logo commercetools