www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

Succesvolle uitbreiding ExtremeCloud IQ in reeks edge-switches en access points met vereenvoudigd licentiemodel

Nieuwe cloud-driven Portable Branch Kit en Rapid Outdoor Connectivity Kit geven organisaties benodigde mogelijkheid om overal snel betrouwbare, veilige netwerktoegang te bieden

Amstelveen, 8 april 2020Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR) rapporteert een snelle uitbreiding van zijn vierde-generatie cloud-footprint en de succesvolle uitbreiding van zijn ExtremeCloud™ IQ unified-management-platform en nieuwe, vereenvoudigde pilot-abonnementsmodel voor zijn aanbod van edge-switches en access points. Met de introductie van nieuwe Portable Branch Kits (PBK’s) en Rapid Outdoor Connectivity Kits (ROCK’s) laat het bedrijf de waarde van het cloudificeren van zijn portfolio zien. Met deze producten kunnen grote ondernemingen in verschillende sectoren Extreme Cloud IQ gebruiken om connectiviteit snel en veilig te provisionen, leveren en beheren, en dat in lijn met organisatorische vereisten. Zo bieden ze overal veilige en betrouwbare toegang tot het netwerk, wat tijdens deze pandemie relevanter is dan ooit.

De belangrijkste feiten:
  • ExtremeCloud IQ is de eerste netwerkgerichte cloudmanagementarchitectuur die agnostisch is voor wat betreft cloudhosting en cloudbesturingssysteem. Het is een cloudmanagementplatform aangedreven door machine learning en AI, dat vereenvoudiging biedt voor het onboarden, configureren, monitoren, beheren en troubleshooten van netwerkinfrastructuurdevices en het sturen van alerts en rapportages daarover. Het biedt beheerders een 360-gradenbeeld van de gezondheid en prestaties van devices, clients, applicaties en het netwerk.
  • De adoptie van ExtremeCloud IQ is de afgelopen twaalf maanden toegenomen met 40 procent. Op dit moment heeft het meer dan 1 miljoen devices in beheer, met een gemiddelde van ruim 25.000 beheerderslog-ins per dag. Daarnaast verwerkt het dagelijks meer dan vier miljard beheerberichten die zijn machine-learning- en artificial-intelligence-engine voeden. De wereldwijde footprint van ExtremeCloud IQ – vijftien regionale datacenters gehost door Amazon, Google en binnenkort Microsoft – stellen de infrastructuurdevices in beheer en de clients die daaraan gekoppeld zijn in staat meer dan vier petabyte aan data per dag te verwerken.
  • ExtremeCloud IQ is nu beschikbaar voor de edge-oplossingen van Extreme, waaronder de X465 premium, stackable multi-rate Gigabit Ethernet-switch, de bestverkochte X440-G2 reeks schaalbare, kosteneffectieve switches en ExtremeWireless™-access points en -controllers, waaronder nieuwe-generatie wifi 6-accesspoints en de ExtremeCloud Appliance. Meer van het portfolio wordt de komende maanden geïntegreerd om IT te voorzien van uitgebreide platformopties en ML/AI-mogelijkheden.
  • Eind april voltooit Extreme de migratie van zijn toonaangevende, op microservices gebaseerde derde-generatie cloudarchitectuur naar een vierde-generatie, volledig gecontaineriseerde, op microservices gebaseerde architectuur. Het geüpdatete cloudarchitectuur- en cloudexecutiemodel voegt uitgebreide instrumentatie- en automatiseringsmogelijkheden toe, versterkt de bewezen cloud-hosting-agnostische optie en maakt het cloudbesturingssysteem van ExtremeCloud IQ eveneens agnostisch.
  • ExtremeCloud IQ is beschikbaar in meerdere servicelagen. ExtremeCloud IQ Connect biedt basis-devicebeheer en is kosteloos bij de aanschaf van elk ondersteund hardwareplatform. ExtremeCloud IQ Pilot bouwt voort op Connect-functies en biedt geavanceerde tools voor het beheren van, rapporteren over en herstellen van infrastructuren, waaronder insights en analytics op basis van ML en AI. Het nieuwe pilotabonnement is geschikt voor het volledige Extreme-portfolio van producten voor dezelfde adviesprijs van 150 Amerikaanse dollar en levert ongeëvenaarde eenvoud en licentieportabiliteit. Daarnaast is bij het nieuwe pilotabonnement een datahorizon van negentig dagen inbegrepen voor elke klant die vanaf mei 2020 een abonnement op ExtremeCloud IQ Pilot afsluit.
  • ExtremeCloud IQ maakt het ook mogelijk snel connectiviteit te provisionen, leveren en beheren op meerdere locaties over de hele wereld. Hierdoor was het mogelijk de nieuwe Portable Branch Kits en Rapid Outdoor Connectivity Kits te introduceren. Deze helpen ziekenhuizen en andere organisaties veilige, draadloze connectiviteit uit te breiden naar pop-up-locaties voor quarantaines, testen en zorg als gevolg van COVID-19. Deze cloud-managed wifi 6-oplossingen leveren veilige, versleutelde toegang tot de bestaande infrastructuur en voldoen aan HIPAA.
Extra informatie
Over Extreme Networks:
Extreme Networks, Inc (EXTR) biedt een probleemloze netwerkervaring die iedereen verder brengt. We verkennen de grenzen van technologie met de kracht van machine learning, artificial intelligence, analytics en automatisering. Meer dan 50.000 klanten wereldwijd vertrouwen op onze end-to-end netwerkoplossingen in de cloud en op onze topservice die hen helpt bij het versnellen van de digitale transformatie en hen laat groeien. Meer informatie is te vinden op de website van Extreme – of volg ons op Twitter, LinkedIn en Facebook.
Laatste van Extreme Networks
Extreme Networks introduceert Lending Enablement and Assistance Program (LEAP) in antwoord op COVID-19-crisis

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

Update Extreme Networks rond COVID-19
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Zoom verwelkomt Velchamy Sankarlingam als President of Product and Engineering

Red Hat brengt Java naar Kubernetes met Quarkus: een volledig ondersteunde runtime voor cloud-native development

Aruba breidt Instant On-portfolio uit ter ondersteuning continuïteit kleine organisaties

Lubbers De Jong versterkt managementteam met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns

Leiders in voertuigtelematica Geotab en Webfleet Solutions introduceren een gezamenlijk ontwikkeld Commercial Mobility Recovery Dashboard

Schoevers ziet vraag naar Virtual Assistants flink stijgen

Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Drie kwart van de Nederlanders twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Milšped Group kiest Shippeo om klanten tegemoet te komen in vraag naar real-time transport visibility

Iemand thuis bij pakketbezorging? Nóg belangrijker tijdens de coronacrisis

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel

SentinelOne breidt opnieuw uit

Trend Micro onderzoek constateert gebrek aan vertrouwen binnen de cybercriminele onderwereld

Logo LVTPR
Extreme Networ.. contact

Logo Extreme Networks

www.extremenetworks.com
Extreme Networ.. sociaal

Extreme Networ.. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo BIT
Logo Sharp Electronics Nederland
Logo commercetools