www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: LVTPR

commercetools introduceert Accelerator voor het uitrollen van commerce-initiatieven binnen twee weken

De commercetools Accelerator ondersteunt retailers en merken op het gebied van snelheids-, flexibiliteits- en performance-problemen door ongekende stijging in online vraag

Amsterdam, 8 april 2020 – commercetools, toonaangevend in next-generation e-commercesoftware, introduceert de commercetools Accelerator. Accelerator helpt retailers en merken commerce-initiatieven in slechts enkele weken uit te rollen, in plaats van maanden. De flexibele oplossing stelt bedrijven in staat hun back-endsystemen – zoals CRM, ERP en OMS – eenvoudig te verbinden, complexe productcatalogi te integreren, commerce-initiatieven direct te implementeren en, zodra ze er klaar voor zijn, gemakkelijk andere kanalen toe te voegen, zoals POS, voice, chat en IoT.

De commercetools Accelerator is gebouwd op het op API-gebaseerde moderne commerceplatform van commercetools. De oplossing omvat een van de meest geavanceerde Progressive Web App-store-front-ends (PWS) van Vue. Deze tackelt verschillende huidige retailpijnpunten, inclusief:
  • bestaande commerceplatformen die niet geschikt zijn om te schalen om te voldoen aan toegenomen vraag en om piekbelastingen te verwerken;
  • time-to-market-problemen rondom het toevoegen van kritische businessfunctionaliteit, zoals click-and-collect-oplossingen;
  • uitdagingen op het gebied van het importeren van productdata om deze beschikbaar te maken voor elk verkoopkanaal.
Dirk Hörig, medeoprichter en CEO van commercetools: “Veel van onze klanten zien hun online verkopen sterk toenemen. Wij helpen ze snel, flexibel en responsief te zijn, zodat ze kunnen inspelen op de huidige situatie. Daar is ons platform voor gebouwd. Hoewel het beschermen van collega’s en klanten het voornaamste doel is, is dit niet het moment om gas terug te nemen. In plaats daarvan is het belangrijk dat bedrijven op zoek gaan naar nieuwe manieren om zich voor te bereiden op de komende maanden en de periode na deze crisis.”

Volgens onderzoek van Digital Commerce 360 verwacht 30 procent van de retailers dat COVID-19 ervoor zorgt dat hun verkoop toeneemt. Slechts 36 procent van de retailers neemt een afwachtende houding in ten opzichte van het virus; overige retailers neemt proactief stappen.

De commercetools Accelerator kan dienen als eenvoudige eerste stap in het overstappen van starre legacy-platformen die niet de flexibiliteit bieden die vandaag de dag nodig is.

commercetools biedt gratis trials van zestig dagen voor retailers en merken die de nieuwe commercefunctionaliteit en specifieke commerceprojecten eerst willen testen.

Meer informatie over de commercetools Accelerator vindt u op deze website.

Over commercetools
commercetools is hét toonaangevende platform voor next generation B2C- en B2B-commerce. Om de markt te helpen overstappen van beperkende legacy-suites, ontwikkelde commercetools een headless, API-first, multi-tenant SaaS-commerceplatform dat cloud-native is en gebruikmaakt van flexibele microservices. Met behulp van moderne ontwikkelbouwblokken in een cloudplatform aangeboden door commercetools, kunnen klanten op grote schaal voorzien in de beste commerce-ervaringen binnen elk touchpoint.

commercetools heeft kantoren in Europa, de Verenigde Staten en Azië-Pacific. Het hoofdkantoor is gevestigd in Duitsland. Sinds zijn oprichting in 2016 is commercetools-software geïmplementeerd door Fortune 500-bedrijven uit allerlei sectoren, van retail tot productie en van telecommunicatie tot mode.

Meer informatie is te vinden op commercetools.com
Laatste van commercetools
commercetools erkend om B2B-commerce

Commercetools is Leader in B2C-commerce

commercetools stelt Joanne Veenvliet aan als Sales Director Benelux
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Zoom verwelkomt Velchamy Sankarlingam als President of Product and Engineering

Red Hat brengt Java naar Kubernetes met Quarkus: een volledig ondersteunde runtime voor cloud-native development

Aruba breidt Instant On-portfolio uit ter ondersteuning continuïteit kleine organisaties

Lubbers De Jong versterkt managementteam met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns

Leiders in voertuigtelematica Geotab en Webfleet Solutions introduceren een gezamenlijk ontwikkeld Commercial Mobility Recovery Dashboard

Schoevers ziet vraag naar Virtual Assistants flink stijgen

Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Drie kwart van de Nederlanders twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Milšped Group kiest Shippeo om klanten tegemoet te komen in vraag naar real-time transport visibility

Iemand thuis bij pakketbezorging? Nóg belangrijker tijdens de coronacrisis

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel

SentinelOne breidt opnieuw uit

Trend Micro onderzoek constateert gebrek aan vertrouwen binnen de cybercriminele onderwereld

Logo LVTPR
commercetools contact

Logo commercetools

commercetools@lvtpr.nl
  commercetools.com
commercetools sociaal

commercetools tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo BIT
Logo Sharp Electronics Nederland
Logo commercetools