www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Yellow Communications

HubSpot lanceert CMS Hub voor veiligere, stabielere en schaalbaardere website-ontwikkeling

HubSpots CMS Hub is ontworpen om web management voor groeiende ondernemingen te versimpelen, veiligheid en stabiliteit te verbeteren, en uiteindelijk de klantervaring te verbeteren

Amsterdam, 7 april 2020 — Uit recent onderzoek van HubSpot, het toonaangevende groeiplatform, blijkt dat 74% van Nederlandse marketeers wil investeren in het upgraden van hun website. Maar marketingteams die werken met bestaande contentmanagementsystemen zijn vaak genoodzaakt veel beroep te doen op IT-teams. Daarom kondigt HubSpot vandaag hun nieuwe CMS Hub aan — een snel, veilig en schaalbaar contentmanagementsysteem (CMS) voor groeiende ondernemingen.

CMS Hub is geïntegreerd in het krachtige HubSpot ecosysteem en versimpelt web management door marketing-, IT- en development-teams parallel aan elkaar te laten werken. Hierdoor kunnen ontwikkelprocessen zo efficiënt mogelijk worden ingevuld en kan ieder team zich richten op hun primaire werk. CMS Hub is vanaf 7 april 2020 beschikbaar, met licenties voor zowel Professional als Enterprise klanten.

Snel, veilig en schaalbaar
CMS Hub is een compleet systeem dat aan alle eisen van groeiende ondernemingen kan voldoen. In een traditioneel CMS is het vaak nodig om bergen met losse plug-ins te implementeren naarmate de eisen van een onderneming toenemen. CMS Hub bevat alle stabiele en krachtige tools in het HubSpot-arsenaal, van dynamische personalisatie tot leadgeneratie. Ook staan honderden kant-en-klare API-integraties met andere tools tot de beschikking. Dankzij deze flexibele opzet kunnen nieuwe functionaliteiten toegevoegd worden op het moment dat het nodig is, zonder te veel beroep te doen op technische teams. IT-professionals kunnen zich hierdoor richten op het garanderen van snelheid, veiligheid en stabiliteit, met behulp van de geïntegreerde infrastructuur en security tools van HubSpot. Die ingebouwde beveiligingslaag is een welkome aanvulling voor Nederlandse bedrijven: zelfs de websites van Nederlandse banken blijven steken op een gemiddelde veiligheidsscore van 65%. Tenslotte zijn geavanceerde ontwikkelingstools beschikbaar, zoals toegangsbeperking op gebruikersniveau, server-loze dynamische content, website themaontwikkeling, meertalig contentbeheer en lokale web development. Komen gebruikers er niet uit, dan staat HubSpot voor hen klaar met 24-uurs ondersteuning via de telefoon.

Een geïntegreerde en datagedreven customer journey
CMS Hub is onderdeel van het HubSpot ecosysteem en is geïntegreerd met Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub en HubSpot CRM. Zo wordt niet alleen de consistentie van data in de hele commerciële organisatie gewaarborgd, maar kan alle CRM-data tevens ingezet worden om website-ervaringen te personaliseren. Hierdoor ontstaat een klantervaring die vanaf het eerste websitebezoek tot aan de klantenservice consistent blijft. Daarnaast ondersteunt CMS Hub data-analyse met krachtige web analyses en dynamische paginatesten voor conversie-optimalisatie.

“Commercieel succes staat of valt met de customer experience,” zegt Inken Kuhlmann-Rhinow, Marketing Director EMA bij Hubspot. “Alle tools moeten daarop gericht zijn. Vertragingen in web development of onstabiele websites doen daar afbreuk aan. Met CMS Hub kunnen technische teams zorgen dat website-ervaringen hoogwaardiger, sneller en stabieler zijn. Die stabiele basis, samen met de integratie met het HubSpot-ecosysteem, stelt marketeers vervolgens in staat de benodigde customer experience te leveren.”

Ook HubSpot-klanten zijn enthousiast over de nieuwe CMS Hub:

"Ons oude CMS was zo complex dat we voor vrijwel elke kleine website-update onze ontwikkelaars nodig hadden", zegt Michiel Schouten, Head of Marketing van Foleon. "Dat was voor hen een constante frustratie, omdat het hen afleidde van hun werk aan ons SaaS-product. Dankzij HubSpot hebben we zelden development resources nodig. Ons marketingteam kan onze website volledig beheren. We kunnen niet alleen de web content zelf beheren, maar we kunnen ook pagina's maken en aanpassen, custom scripts toevoegen, de styling veranderen en nog veel meer.”

“ClassPass groeit zo snel, dat onze meest recente informatie soms al achterhaald is voordat we het live zetten,” zegt Amanda Raines, Head of B2B Marketing bij ClassPass. “Met CMS Hub zijn we in staat om gemakkelijk ons update-schema te beheren. We zijn niet afhankelijk van developers om wijzigingen aan te brengen – we kunnen direct in de website duiken om het aantal partners waar we mee werken aan te passen, of om productinformatie te updaten. Het geeft ons de flexibiliteit om net zo snel te schakelen als dat we groeien.”

“CMS Hub is een echte game changer voor New Breed en onze klanten,” zegt Kelly Molloy, Senior Web Strategist bij New Breed Marketing. “We werken elke dag met bedrijven die nieuwe groeifases ingaan en we hebben vaak genoeg gezien hoe frustrerend websitebeheer kan worden. Bedrijven hebben tools nodig waarmee ze snel content kunnen updaten, veilige site-ervaringen kunnen bieden, en hun site voortdurend kunnen ontwikkelen. Met CMS Hub is dat allemaal mogelijk.”

Over HubSpot
HubSpot (NYSE:HUBS) is een toonaangevend groeiplatform. Sinds 2006 probeert HubSpot de wereld meer inbound te maken. Vandaag de dag gebruiken meer dan 73.400 klanten in meer dan 120 landen de prijswinnende software, diensten en support van HubSpot voor een transformatie van de manier waarop ze klanten aantrekken, behouden en verwonderen. HubSpot biedt bedrijven met de Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub en een krachtig gratis CRM de tools die ze nodig hebben om nog beter te groeien.

HubSpot is door Glassdoor, Fortune, The Boston Globe en The Boston Business Journal aangemerkt als topwerkgever. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Cambridge en heeft verder kantoren in Dublin (EMEA hoofdkantoor), Singapore, Sydney, Tokyo, Berlijn, Parijs, Bogotá en Portsmouth.

Meer informatie over HubSpot is te vinden op www.hubspot.com.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications
Naomi van Duin
E-mail: hubspot@yellow-communications.com
www.hubspot.com
Laatste van HubSpot
Sales, marketing en corona: licht aan het einde van de tunnel?

HubSpot-onderzoek: Sales en marketing door COVID-19 blijvend veranderd

HubSpot maakt met lancering CMS Hub een einde aan moeizaam website management
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Zoom verwelkomt Velchamy Sankarlingam als President of Product and Engineering

Red Hat brengt Java naar Kubernetes met Quarkus: een volledig ondersteunde runtime voor cloud-native development

Aruba breidt Instant On-portfolio uit ter ondersteuning continuïteit kleine organisaties

Lubbers De Jong versterkt managementteam met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns

Leiders in voertuigtelematica Geotab en Webfleet Solutions introduceren een gezamenlijk ontwikkeld Commercial Mobility Recovery Dashboard

Schoevers ziet vraag naar Virtual Assistants flink stijgen

Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Drie kwart van de Nederlanders twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Milšped Group kiest Shippeo om klanten tegemoet te komen in vraag naar real-time transport visibility

Iemand thuis bij pakketbezorging? Nóg belangrijker tijdens de coronacrisis

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel

SentinelOne breidt opnieuw uit

Trend Micro onderzoek constateert gebrek aan vertrouwen binnen de cybercriminele onderwereld

Logo Yellow Communications
HubSpot contact

Logo HubSpot

HubSpot sociaal

HubSpot tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo BIT
Logo Sharp Electronics Nederland
Logo commercetools