www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl

Datacenter.com kondigt het komende vertrek aan van CEO

De basis van de digitale economie is een betrouwbaar, goed beheerd en veilig datacenter. Datacenter.com levert deze eigenschappen op het hoogste niveau, iets waar CEO Jochem Steman met zijn tijd bij het bedrijf de focus op heeft gelegd. Hij heeft onlangs laten weten dat hij doorgaat met het verkennen van andere uitdagingen.

07 april 2020

Amsterdam, Nederland – Datacenter.com, het internationale carrier-neutrale datacenter-as-a-service bedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat Jochem Steman het Bedrijf heeft laten weten dat het, na vier jaar bij Datacenter.com, heeft besloten af te treden als Chief Executive Officer en de onderneming de komende maanden zal verlaten. Steman is zowel in het bedrijf als in de branche bekend geworden vanwege zijn dynamische en vooruitstrevende leiderschapsstijl die een nieuwe rendabel data center provider wist te produceren.

Steman, die in 2016 is toegetreden, speelt sinds de oprichting van Datacenter.com een sleutelrol in ontwerp en uitvoering. Hij heeft het DNA van de Datacenter.com-organisatie gevormd en gebouwd. Voor Steman is nog geen opvolger aangesteld.

"Het was een enorm voorrecht om als CEO van Datacenter.com te dienen", aldus Steman over zijn tijd bij het bedrijf. "Ik werk bij Datacenter.com sinds de oprichting van het bedrijf en ik heb enorm genoten van mijn tijd bij Datacenter.com en vond het werk buitengewoon bevredigend en lonend. Ik ben ongelooflijk trots op de marktpositie die we hebben verworven en behouden in een zeer competitief landschap. Iets wat bijna onmogelijk zou zijn zonder met een getalenteerd team samen te werken. ”

Steman vervolgde: “Dat gezegd hebbende, geloof ik dat het nu tijd is om door te gaan naar de volgende fase van mijn carrière, om nieuwe uitdagingen te blijven nastreven. Ik heb er vertrouwen in dat ik het bedrijf zowel financieel als operationeel sterk verlaat in een buitengewoon opwindend moment in zijn ontwikkeling en met een zeer mooie toekomst voor de boeg. Ik heb er alle vertrouwen in dat Datacenter.com waarde zal blijven leveren voor haar aandeelhouders en klanten, terwijl het momentum blijft opbouwen. ”

Steman was een van de oprichters van het bedrijf in 2016. Sindsdien heeft hij een sleutelrol gespeeld bij het ontwerpen en uitvoeren van alle aspecten van Datacenter.com, waarbij hij het DNA van de organisatie heeft gevormd. Er is nog geen opvolger aangesteld voor Steman, die een schat aan ervaring en kennis van de organisatie met zich mee zal nemen.

De high-end datacenters van Datacenter.com bevinden zich op belangrijke internetknooppunten over de hele wereld en bieden snelle toegang tot telecomproviders en verschillende internetdiensten die waarde hechten aan verbindingen met een lage latentie. Het biedt klanten colocatie met hoge capaciteit op basis van hun stroomverbruik. De services zijn op maat gemaakt om te voldoen aan de kritieke IT-infrastructuurbehoeften van de klant, zowel nu als in de toekomst.

Er is nog niet bekend waar Steman van plan is zijn carrière te vervolgen.

Meer informatie is te vinden op www.datacenter.com.

Over Datacenter.com
De investeerders van Datacenter.com hebben zichzelf ten doel gesteld om zwaar te investeren in state-of-the-art datacenter infrastructuur. Daarmee willen zij inspelen op de groeiende vraag in de markt naar hyper-connected en modulair ingerichte datacenters, waarin organisaties flexibel en veilig hun IT infrastructuren kunnen onderbrengen en waarbij aan alle cloud computing eisen wordt voldaan. Datacenter.com’s op maat geleverde, betrouwbare en innovatieve datacenter oplossingen worden geleverd met best-in-class klantsupport.

Voor meer informatie over Datacenter.com, bezoek https://datacenter.com of volg het bedrijf via Twitter @datacenter_com.
Laatste van Datacenter.com
Datacenter.com kondigt het komende vertrek aan van CEO

Datacenter.com completes expansion of Amsterdam Data Center

Datacenter aanbieder Datacenter.com start IT-management gefocuste Lunch & Learn Seminars met IBM
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Zoom verwelkomt Velchamy Sankarlingam als President of Product and Engineering

Red Hat brengt Java naar Kubernetes met Quarkus: een volledig ondersteunde runtime voor cloud-native development

Aruba breidt Instant On-portfolio uit ter ondersteuning continuïteit kleine organisaties

Lubbers De Jong versterkt managementteam met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns

Leiders in voertuigtelematica Geotab en Webfleet Solutions introduceren een gezamenlijk ontwikkeld Commercial Mobility Recovery Dashboard

Schoevers ziet vraag naar Virtual Assistants flink stijgen

Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Drie kwart van de Nederlanders twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Milšped Group kiest Shippeo om klanten tegemoet te komen in vraag naar real-time transport visibility

Iemand thuis bij pakketbezorging? Nóg belangrijker tijdens de coronacrisis

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel

SentinelOne breidt opnieuw uit

Trend Micro onderzoek constateert gebrek aan vertrouwen binnen de cybercriminele onderwereld
Datacenter.com contact

Logo Datacenter.com

Jochem Steman
  press@datacenter.com
  datacenter.com
Datacenter.com sociaal

Datacenter.com tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo BIT
Logo Sharp Electronics Nederland
Logo commercetools