www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauContentbureau
PR: LVTPR

Remote Assistance van IFS zet merged reality in om de service-efficiency te verhogen

IFS implementeert Remote Assistance binnen zes dagen bij Munters om buitendienstmedewerkers te beschermen

Eindhoven, 7 april 2020IFS, wereldwijd leverancier van enterprise-software, introduceert Remote Assistance™, een merged reality-oplossing (MR). Met de oplossing delen buitendienstmedewerkers, technici en klanten op afstand levensechte situationele context met productexperts, zodat onderhoud en reparaties op basis van visuele instructies zijn uit te voeren. IFS Remote Assistance laat bedrijven nadenken over hoe zij vaardigheden en resources in het veld inzetten, om zo de efficiency en effectiviteit te verbeteren – een behoefte die onlangs alleen nog maar is versterkt nu overheden overal ter wereld bewegingsbeperkingen hebben opgelegd.

image

IFS Remote Assistance is samenwerkingssoftware voor MR die op draagbare mobiele apparaten twee videostreams in een interactieve omgeving samenvoegt. Bedrijven kunnen zo hun productdeskundigen op afstand realtime laten communiceren met buitendienstmedewerkers, technici en klanten om problemen op te lossen waar voorheen één of meer servicebezoeken voor nodig waren. Door middel van geavanceerde video-overlays heeft personeel direct contact met de betreffende deskundige, haalt zo de doelen voor ‘first-time fix’ en voldoet aan de Service Level Agreements (SLA’s).

Met de veelzijdige IFS Remote Assistance-app zijn documenten te delen en gesprekken op te nemen en te taggen. Ook schermopnamen zijn mogelijk, net als gesprekken met drie partijen, telestration en tevredenheidsonderzoeken.

IFS heeft Remote Assistance binnen zes dagen geïmplementeerd bij jarenlang IFS-klant Munters, leverancier van energiezuinige en duurzame luchtbehandeling en klimaatoplossingen. Munsters was op zoek naar een robuuste tool voor hulp op afstand om het bedrijf te ondersteunen bij de overgang naar een volledig service- en resultaatgericht businessmodel. Met de snelle implementatietijd kan Munsters nu – ondanks de onlangs opgelegde reisrestricties – veilig expertise delen met klanten en medewerkers. Op basis van de resultaten van de pilot bij Munters, zijn de voordelen van IFS Remote Assistance:
  • Snelle ‘time to value’ – slechts zes dagen van aanvraag tot en met werkende oplossing
  • Intuïtief gebruiksgemak – personeel kon na een training van twee uur met de oplossing aan de slag
  • Grote efficiencywinst – Munters verwacht aanzienlijke efficiencywinst te behalen
Roel Rentmeesters, Director Global Customer Service van Munters: “De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en klanten is onze grootste zorg, en dat maakte onze zoektocht naar een veelzijdige en gebruiksvriendelijke tool voor hulp op afstand de hoogste prioriteit. We zien een enorme potentie in het verbinden van onze productdeskundigen in de backoffice met buitendienstmedewerkers en zelfs rechtstreeks met onze klanten. Aangezien we bezig zijn met de ingebruikname van een nieuwe productielijn in onze fabriek in Tsjechië, kijken we ook naar hoe we het lokale team daar op afstand deskundige ondersteuning kunnen bieden door middel van draagbare apparaten en MR-headsets.”

Christian Pedersen, Chief Production Officer van IFS: “Dit zijn uitzonderlijke tijden en ik ben ongelooflijk trots op de mensen en teams van IFS die allemaal hun steentje bijdragen en geweldige dingen voor onze klanten doen. IFS Remote Assistance is in recordtijd op de markt gebracht om onze klanten te helpen veilig en efficiënt hun werk te doen. Samen met Munters hebben we opmerkelijke resultaten behaald, die hun uitwerking ook na deze hele situatie niet zullen missen. Tegen al onze klanten wil ik zeggen dat IFS klaarstaat om u te helpen bij het oppakken van de uitdagingen en om de efficiency op de korte en de lange termijn een boost te geven.”

Meer informatie over hoe IFS Remote Assistance bedrijven ondersteunt, vindt u in deze video of op www.ifs.com/remote-assistance.
Laatste van IFS
Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Data-integratieplatform van Boomi biedt optimale connectiviteit voor IFS-klanten dankzij 200 ingebouwde connectors
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Zoom verwelkomt Velchamy Sankarlingam als President of Product and Engineering

Red Hat brengt Java naar Kubernetes met Quarkus: een volledig ondersteunde runtime voor cloud-native development

Aruba breidt Instant On-portfolio uit ter ondersteuning continuïteit kleine organisaties

Lubbers De Jong versterkt managementteam met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns

Leiders in voertuigtelematica Geotab en Webfleet Solutions introduceren een gezamenlijk ontwikkeld Commercial Mobility Recovery Dashboard

Schoevers ziet vraag naar Virtual Assistants flink stijgen

Drie kwart van de Nederlanders twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Milšped Group kiest Shippeo om klanten tegemoet te komen in vraag naar real-time transport visibility

Iemand thuis bij pakketbezorging? Nóg belangrijker tijdens de coronacrisis

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel

SentinelOne breidt opnieuw uit

Trend Micro onderzoek constateert gebrek aan vertrouwen binnen de cybercriminele onderwereld

Logo LVTPR
IFS contact

Logo IFS

info.nl@ifsworld.com
  www.ifsworld.com
IFS sociaal

IFS tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo BIT
Logo Sharp Electronics Nederland
Logo commercetools