www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Ctac voegt Digital Asset Management van Bynder toe aan Customer Experience-portfolio

’s-Hertogenbosch, 7 april 2020Ctac (Euronext Amsterdam: CTAC) heeft een samenwerkingsovereenkomst getekend met Bynder, marktleider in Digital Asset Management (DAM). De Business & Cloud Integrator versterkt hiermee haar Customer Experience-portfolio. Voor klanten betekent dit dat ze voortaan bij Ctac terechtkunnen voor volledige ontzorging op het gebied van Product Data Management.

Of het nu gaat om retail, wholesale of manufacturing, elk bedrijf wil de beste ervaring voor zijn klanten. Het bieden van pakkende digitale content is daarbij cruciaal. Een DAM-systeem is noodzakelijk om de content op het juiste moment beschikbaar te stellen aan de klant – die zijn verwachtingen bovendien steeds hoger stelt. Digitale assets moeten snel, efficiënt en correct gecreëerd, onderhouden en gedistribueerd kunnen worden. Een DAM-systeem voorziet in deze behoefte. Ctac biedt haar klanten nu een totaaloplossing met een moderne en open architectuur, zodat andere platforms gemakkelijk te integreren zijn.

Julien Matsis, Partnerships & Channel Manager van Bynder: “We verwelkomen Ctac graag als nieuwe Bynder-partner. De breedte van Ctac’s technische expertise sluit perfect aan bij onze topprioriteit, namelijk het creëren van een onderling verbonden ecosysteem van technologieën. Zo willen we merken helpen hun initiatieven ten aanzien van digitale transformatie versnellen.”

Henny Hilgerdenaar, CEO van Ctac: “Met het toevoegen van Bynder Digital Asset Management versterken we ons Customer Experience-portfolio nog verder. We zijn reeds een ervaren implementatie- en businesspartner op het gebied van Master Data Management en Product Informatie Management. Bynder DAM is een waardevolle aanvulling op deze proposities, waarmee we onze klanten nog vollediger kunnen ondersteunen in het datamanagement-domein.”

Over Bynder
Bynder is de snelste manier om digitale bestanden professioneel te beheren. Het prijswinnende platform voor digital asset management (DAM) biedt marketeers een slimme manier om grafische bestanden, video’s en documenten te vinden en delen.

Bynder staat bekend om de user-experience en heeft tot op heden ruim 500.000 brandmanagers en 1.500 organisaties waaronder Puma, Spotify and Icelandair geholpen bij het creëren, delen en organiseren van hun digital content in de cloud.

Bynder werd in 2013 opgericht en is uitgegroeid tot een internationaal bedrijf met ruim 350 medewerkers en wereldwijd zeven kantoren, verspreid over Nederland, de Verenigde Staten, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Arabische Emiraten. Voor meer informatie, kijk op www.bynder.com of volg Bynder op Twitter via @bynder.

Over Ctac
Als Business & Cloud Integrator helpt Ctac haar klanten hun ambities waar te maken. Door continu te innoveren creëert Ctac daarvoor de benodigde business value. Ctac biedt een breed portfolio met oplossingen van SAP en Microsoft ‘on any cloud’ en levert diensten op het gebied van business consultancy, managed services, projecten, learning en detachering.

Daarnaast heeft Ctac een aantal eigen producten waaronder de XV Retail Suite bestaande uit een omnichannel gedreven Point-of-Sale & Loyalty platform en SaaS-oplossingen voor de woningcorporatie en het commercieel vastgoed, respectievelijk Fit4Woco en Fit4RealEstate. Ctac bestaat in 2020 28 jaar en heeft in deze periode ruime ervaring en inhoudelijke kennis opgebouwd in de sectoren retail, wholesale, manufacturing en real estate. Over 2019 realiseerde Ctac een omzet van EUR 82 miljoen.

Ctac heeft op basis van leeftijd, kennis en ervaring een goed gebalanceerd personeelsbestand. Samenwerken om gemeenschappelijke doelen te bereiken staat hoog in het vaandel. Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC) en heeft haar hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch naast vestigingen in Wommelgem (BE) en Parijs (FR). Bij Ctac werken per ultimo 2019 397 medewerkers. Meer informatie is te vinden op www.ctac.nl.
Laatste van Ctac N.V.
Ctac boekt hogere omzet en hoger bedrijfsresultaat in eerste kwartaal 2020

Ctac verplaatst Algemene Vergadering van Aandeelhouders naar 1 juli 2020

Ctac benoemt ABN AMRO als liquidity provider
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Zoom verwelkomt Velchamy Sankarlingam als President of Product and Engineering

Red Hat brengt Java naar Kubernetes met Quarkus: een volledig ondersteunde runtime voor cloud-native development

Aruba breidt Instant On-portfolio uit ter ondersteuning continuïteit kleine organisaties

Lubbers De Jong versterkt managementteam met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns

Leiders in voertuigtelematica Geotab en Webfleet Solutions introduceren een gezamenlijk ontwikkeld Commercial Mobility Recovery Dashboard

Schoevers ziet vraag naar Virtual Assistants flink stijgen

Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Drie kwart van de Nederlanders twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Milšped Group kiest Shippeo om klanten tegemoet te komen in vraag naar real-time transport visibility

Iemand thuis bij pakketbezorging? Nóg belangrijker tijdens de coronacrisis

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel

SentinelOne breidt opnieuw uit

Trend Micro onderzoek constateert gebrek aan vertrouwen binnen de cybercriminele onderwereld

Logo LVTPR
Ctac N.V. contact

Logo Ctac N.V.

073-6920692
  info@ctac.nl
  www.ctac.nl
Ctac N.V. sociaal

Ctac N.V. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo BIT
Logo Sharp Electronics Nederland
Logo commercetools