www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
PR: LVTPR

Ctac voegt Digital Asset Management van Bynder toe aan Customer Experience-portfolio

’s-Hertogenbosch, 7 april 2020Ctac (Euronext Amsterdam: CTAC) heeft een samenwerkingsovereenkomst getekend met Bynder, marktleider in Digital Asset Management (DAM). De Business & Cloud Integrator versterkt hiermee haar Customer Experience-portfolio. Voor klanten betekent dit dat ze voortaan bij Ctac terechtkunnen voor volledige ontzorging op het gebied van Product Data Management.

Of het nu gaat om retail, wholesale of manufacturing, elk bedrijf wil de beste ervaring voor zijn klanten. Het bieden van pakkende digitale content is daarbij cruciaal. Een DAM-systeem is noodzakelijk om de content op het juiste moment beschikbaar te stellen aan de klant – die zijn verwachtingen bovendien steeds hoger stelt. Digitale assets moeten snel, efficiënt en correct gecreëerd, onderhouden en gedistribueerd kunnen worden. Een DAM-systeem voorziet in deze behoefte. Ctac biedt haar klanten nu een totaaloplossing met een moderne en open architectuur, zodat andere platforms gemakkelijk te integreren zijn.

Julien Matsis, Partnerships & Channel Manager van Bynder: “We verwelkomen Ctac graag als nieuwe Bynder-partner. De breedte van Ctac’s technische expertise sluit perfect aan bij onze topprioriteit, namelijk het creëren van een onderling verbonden ecosysteem van technologieën. Zo willen we merken helpen hun initiatieven ten aanzien van digitale transformatie versnellen.”

Henny Hilgerdenaar, CEO van Ctac: “Met het toevoegen van Bynder Digital Asset Management versterken we ons Customer Experience-portfolio nog verder. We zijn reeds een ervaren implementatie- en businesspartner op het gebied van Master Data Management en Product Informatie Management. Bynder DAM is een waardevolle aanvulling op deze proposities, waarmee we onze klanten nog vollediger kunnen ondersteunen in het datamanagement-domein.”

Over Bynder
Bynder is de snelste manier om digitale bestanden professioneel te beheren. Het prijswinnende platform voor digital asset management (DAM) biedt marketeers een slimme manier om grafische bestanden, video’s en documenten te vinden en delen.

Bynder staat bekend om de user-experience en heeft tot op heden ruim 500.000 brandmanagers en 1.500 organisaties waaronder Puma, Spotify and Icelandair geholpen bij het creëren, delen en organiseren van hun digital content in de cloud.

Bynder werd in 2013 opgericht en is uitgegroeid tot een internationaal bedrijf met ruim 350 medewerkers en wereldwijd zeven kantoren, verspreid over Nederland, de Verenigde Staten, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Arabische Emiraten. Voor meer informatie, kijk op www.bynder.com of volg Bynder op Twitter via @bynder.

Over Ctac
Als Business & Cloud Integrator helpt Ctac haar klanten hun ambities waar te maken. Door continu te innoveren creëert Ctac daarvoor de benodigde business value. Ctac biedt een breed portfolio met oplossingen van SAP en Microsoft ‘on any cloud’ en levert diensten op het gebied van business consultancy, managed services, projecten, learning en detachering.

Daarnaast heeft Ctac een aantal eigen producten waaronder de XV Retail Suite bestaande uit een omnichannel gedreven Point-of-Sale & Loyalty platform en SaaS-oplossingen voor de woningcorporatie en het commercieel vastgoed, respectievelijk Fit4Woco en Fit4RealEstate. Ctac bestaat in 2020 28 jaar en heeft in deze periode ruime ervaring en inhoudelijke kennis opgebouwd in de sectoren retail, wholesale, manufacturing en real estate. Over 2019 realiseerde Ctac een omzet van EUR 82 miljoen.

Ctac heeft op basis van leeftijd, kennis en ervaring een goed gebalanceerd personeelsbestand. Samenwerken om gemeenschappelijke doelen te bereiken staat hoog in het vaandel. Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC) en heeft haar hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch naast vestigingen in Wommelgem (BE) en Parijs (FR). Bij Ctac werken per ultimo 2019 397 medewerkers. Meer informatie is te vinden op www.ctac.nl.
Laatste van Ctac N.V.
Ctac helpt Milgro bij vergroten wendbaarheid door overstap naar public cloud

Ctac rondt overname meerderheidsbelang in Oliver IT af

Ctac beëindigt activiteiten in Frankrijk

Logo LVTPR
Ctac N.V. contact

Logo Ctac N.V.

073-6920692
  info@ctac.nl
  www.ctac.nl
Ctac N.V. sociaal

Ctac N.V. tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Roche Diabetes Care