www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau
Datum: (1 jaar en 8 dagen geleden)

Genesys helpt organisaties tijdens COVID-19 pandemie

Naarden, 6 april 2020 – Wereldwijd hebben organisaties moeite door de aanpassingen aan de COVID-19 pandemie om zowel tegemoet te komen aan de stijgende vraag naar contact als de veiligheid van medewerkers te garanderen. Om hen te helpen heeft Genesys®, wereldwijd leider in cloud customer experience en contact center oplossingen, een nieuw Rapid Response-aanbod waarmee iedere organisatie gratis toegang heeft tot Genesys Cloud en zo de essentiële support kan blijven leveren en binnen 48 uur remote teams realiseren.

Door COVID-19 hebben meer dan 700 organisaties wereldwijd, waaronder Arise-Europe, City of Helsinki, eFinancial, FMI Call Centre, Gleaners Food Bank, Home Credit, JPIMedia, Ly.com, Lenovo, Ping-An Insurance en Tokyo Individualized Educational Institute, Inc., Genesys gevraagd om hulp bij het ondersteunen van thuiswerken, het verschuiven naar andere regio’s of onverwachte pieken in klantcontact opvangen. Genesys Rapid Response heeft er al voor gezorgd dat sinds februari meer dan 500.000 contact centermedewerkers de klanten hebben kunnen helpen vanuit de veilige omgeving van hun eigen huis. Voorbeelden hiervan zijn onder meer:
  • Een grote financiële dienstverlener liet binnen een paar dagen 10.000 agenten van het contact center vanaf thuis werken. Het bedrijf wil nog eens 5.000 medewerkers thuis laten werken. Daarbij heeft het bedrijf in deze periode het eigen record aan klanttransacties verdubbeld naar 3 miljoen.
  • Een softwarebedrijf uit de Fortune 50 sloot de contact centers in een gebied met een uitbraak van COVID-19 en verschoof alle gesprekken naar andere landen. Het bedrijf paste binnen een paar dagen de IVR aan en herbalanceerde de routering naar de nieuwe situatie terwijl tegelijkertijd duizenden agenten overstapten naar virtueel werken.
  • Een grote overheidsorganisatie kon 3.000 agenten binnen een dag vanaf huis laten werken. Tevens konden 400 nieuwe agenten binnen drie dagen beginnen.
Genesys Rapid Response
Met het Rapid Response-aanbod lanceren organisaties een veilig cloud contact center lmet de basisfunctionaliteit voor effectief contact met klanten en collega’s vanaf iedere willekeurige plek. Dit is inclusief ondersteuning voor automatisering en selfservice, routering van spraak en e-mail, opnames van interacties en samenwerkingstools voor medewerkers. Om de overgang makkelijker te maken voor medewerkers en supervisors is on-demand training en opleiding ook inbegrepen. Bovendien helpt Genesys organisaties ook om de kosten onder controle te houden door overgebruik door onverwachte pieken in klantvragen niet door te berekenen.

“Bij Genesys hebben we de verantwoordelijkheid om te helpen waar we kunnen tijdens deze moeilijke tijden,” zegt Tony Bates, CEO van Genesys. “Voor welke uitdagingen organisaties ook komen te staan, Genesys staat klaar om samen de medewerkers te beschermen, consumenten te bedienen en te helpen bij het inperken van de COVID-19 uitbraak. Iedere bijdrage om verspreiding te beperken helpt maar we kunnen het niet alleen. Iedereen in de Genesys community, met de steun van onze partners, helpt mee om organisaties door deze compleet nieuwe situatue te loodsen.”

Bredere support voor COVID-19 Response
Het ecosysteem van Genesys is hierbij essentieel, waarbij velen met zowel diensten als advies de bedrijfscontinuïteit mogelijk maken. Genesys onderzoekt ook oplossingen met Google Cloud en anderen, en met implementatiepartners die onmisbaar zijn bij de versnelde implementatie van Genesys Cloud. Verschillende Genesys AppFoundry-partners verlengen hun gratis proefperiode zodat deze aansluit bij de Genesys Rapid Response.

“Genesys doet meer dan alleen technologie weggeven,” zegt Ken Landoline, principal analist Customer Engagement bij Omdia. “Het bedrijf levert een complete oplossing en geeft toegang tot een community met diensten, support, training, consulting en best practices zodat organisaties echt toegerust zijn om medewerkers en klanten door deze moeilijke tijden te helpen. Ik geloof dat dit precies is wat nodig is gezien de complexiteit waar bedrijven mee te maken krijgen.”

Reacties van klanten op Genesys Rapid Response:
  • De Gemeente Helsinki werkt samen met de lokale Evangelische Lutheraanse parochies en vele maatschappelijke organisaties bij het proactief benaderen van meer dan 80.00 oudere inwoners om te vragen hoe het met ze gaat in deze COVID-19 crisis. Genesys Cloud is de technologische basis voor deze diensten en zorgt dat 5.000 vrijwilligers deze inwoners kunnen ondersteunen. “De samenwerking met Genesys bij het lanceren van de Helsinki Helplijn was fantastisch. Binnen een paar dagen hebben we een volledig functionerend contact center gelanceerd en ons team getraind, waaronder burgervrijwilligers vanuit heel diverse achtergronden.” Vertelt Tiina Hörkkö, directeur van de Helsinki Helplijn, gemeente Helsinki.

• eFinancial, de een na grootste online levenverzekeraar in de US gebruikte Genesys Cloud drie weken eerder dan gepland voor hun eSales-afdeling vanweg COVID 19. “Medewerkers van alle drie onze call centers werken nu remote met behoud van productie,” zegt Paul Bourdeux, vice president Information Technology van eFinancial. “Zonder Genesys zou het rampzalig kunnen zijn geweest. De extra investering in de oplossing heeft zich al uitbetaald.”

• Sinds half maart is het aantal huishoudens dat de Gleaners Food Bank van voedsel voorziet verdrievoudigd. Een deel van de piek komt door individuele personen die om een maaltijdservice vragen, iets wat de organisatie nog niet eerder leverde. De CEO van Gleaners Food Bank licht toe: “Binnen zeven dagen maakten we de omslag van de vloed aan telefoontjes niet aankunnen tot ze effectief afhandelen met Genesys Cloud. We hebben nu een geautomatiseerd kwalificatieproces zodat we de huishoudens kunnen identificeren die voldoen aan de voorwaarden en voedsel kunnen leveren aan hen die het nodig hebben.”

• JPIMedia is een van de grootste nationale, regionale en lokale multimedia organisaties in de UK. “We hebben binnen vijf dagen op overheidsadvies succesvol 450 gebruikers overgezet naar een tijdelijk thuiswerkmodel. Hierdoor blijven onze commerciële teams in contact met onze klanten,” vertelt Rebekah Avill, hoofd commerciële systemen bij JPIMedia.

• Ly.com, leidend high-tech reisorganistie in China met transport- en hoterreserveringen voor meer dan 300 miljoen mensen heeft de support van Genesys gebruikt om de customer service te garanderen tijdens de uitbraak van COVID-19 tijdens de vakantieperiode. Yuchi Xiao, CEO van het Customer Service Center van Ly.com zegt: “Met de hulp van Genesys hebben we in twee dagen tijd succesvol duizenden remote agents kunnen installeren. Zoals altijd stond het team van Genesys China naast ons om deze uitdagingen te klaren en uitstekende customer experience te blijven leveren.”
Meer informatie over Genesys Rapid Response, dat beschikbaar is voor iedere organisatie waaronder bestaande klanten van Genesys als  andere bedrijven, overheidsinstellingen en non-profits. Lokaal kunnen beperkingen gelden en organisaties moeten zich aanmelden voor 30 april 2020.

Over Genesys
Ieder jaar levert Genesys meer dan 70 miljard opmerkelijke klantervaringen voor organisaties in meer dan 100 landen. Met de kracht van de cloud en AI verbindt onze technologie ieder klantmoment van marketing, sales tot service  en op ieder kanaal, tegelijkertijd de ervaring van medewerkers verbeterend. Genesys pionierde met Experiences as a ServiceSM  zodat organisaties van iedere omvang echte personalisatie kunnen bieden op de juiste schaal, kunnen interacteren met empathie en kunnen bouwen aan het vertrouwen en de loyaliteit van de klant. Dit wordt mogelijk gemaakt door Genesys Cloud, een alles-in-een-oplossing en het leidende publieke contact center platform in de wereld, ontworpen voor snelle innovatie, schaalbaarheid en flexibiliteit.
Bezoek www.genesys.com.

©2020 Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. Alle rechten voorbehouden. Genesys en het Genesys logo zijn handelsmerken en/of geregistreerde handelsmerken van Genesys. Alle andere bedrijfsnamen en logo’s kunnen geregistreerde handelsmerken of handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven.

Linda Hilberdink, Senior Field Marketing Manager Benelux, Iberia & South East Africa
Linda.hilberdink@genesys.com – 06 21 68 37 73

Ingrid Wong, Krakeling Communicatie
Ingrid.wong@krakelingcommunicatie.nl – 06 147 67 539
Laatste van Genesys
Genesys en Adobe partneren voor Contextual Customer Experiences

Genesys onthult eerste echte multicloud-architectuur voor contact centers

Nieuwe integratie Genesys Cloud en Microsoft Teams voor productiviteit en samenwerking
Pure as-a-Service ziet sterke klantadoptie in verschillende regio's en sectoren voor een breed scala aan toepassingen

Nemesys en MCS werken samen om veilige IoT-oplossingen te implementeren

Auth0 benoemt Lucy McGrath tot vicepresident Privacy

Extreme Networks benoemt John Abel tot Chief Information Officer

Uw ERP-systeem - een achteruitkijkspiegel of een periscoop?

Oracle Cloud Infrastructure kondigt integratie met ServiceNow aan voor beter multi-cloud management

Seeders en Made by Mouses starten samen Amazon-agency Reachers

Entrust-onderzoek onthult dat organisaties de beveiliging van klantdata prioriteren, maar deze blijven blootstellen aan dreigingen

Onderzoek wagenparkbeheerders: 75% is bezorgd dat slecht rijgedrag leidt tot reputatieverlies
3,9 miljoen Ziggo klanten genieten van een volledig digitaal tv-aanbod in super scherpe beeldkwaliteit

SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

De kracht van SMS voor het IJsselland Ziekenhuis

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

NorthC Datacenters breidt uit in Zuid-Holland

Mendix: de volgende stap in procesautomatisering is ‘hyperautomatisering’

Sentia nieuwe cloudpartner SURF voor IaaS-diensten

RS Components kiest Orange Business Services als exclusieve managed service provider om de zakelijke flexibiliteit wereldwijd te verbeteren

Robots, cloud en dienstverlening op afstand: echte waarde ligt in de totaalervaring

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

Info Support behaalt Kubernetes on Microsoft Azure advanced specialization

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

CyberArk introduceert aanvalstool om container-omgevingen te testen

De Clickdrive-app wil de ‘Independer’ worden in de rijschoolmarkt
Verstreken tijd: 1 jaar en 8 dagen
Genesys contact

Logo Genesys

reception.NL@genesys.com
  www.genesys.com
Genesys sociaal

Genesys tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis