www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 8 dagen geleden)
PR: Progress Communications

NetApp brengt digitale karakters tot leven met data fabric

3Lateral gebruikt NetApp-technologie voor ‘vriendelijker gezicht’

Amsterdam, 6 april 2020 – NetApp® (NASDAQ: NTAP), de toonaangevende data-autoriteit op het gebied van de hybrid multi-cloud, mag zijn data-fabrictechnologie leveren aan 3Lateral. De wereldwijd toonaangevende speler op het gebied van ‘digitale mensen’ heeft NetApp geselecteerd om te helpen bij een data-driven strategie voor het creëren van levensechte menselijke karakters voor videogames, films en breder toepasbare industriële en AI-oplossingen.

3Lateral, onderdeel van Epic Games, stond meer dan tien jaar geleden aan de wieg van het concept van digitale mensen. Hun werk was te zien in prijswinnende games en films. Vladimir Mastilovic, oprichter en directeur van 3Lateral: “Digitale mensen creëren vereist diepgaand inzicht in elk aspect van onze verschijning en onze bewegingen – beide zeggen iets over ons innerlijk en vertellen verhalen rondom ons. Wij lezen al deze visuele aanwijzingen zeer nauwkeurig, aangezien intuïtie om een beeld van een ander mens te analyseren diepgeworteld is in onze genen.”

Een data-driven strategie
Achter de realistische modellen die realtime te bedienen zijn, staat een data-driven strategie. De studio verzamelt hiervoor data met een unieke gezichtsscanner en binnenkort komt die hoeveelheid data uit op 1 PB per scansessie. Meerdere teams bij 3Lateral, die zowel op maat gemaakte software als cloudomgevingen gebruiken, gebruiken deze data om realistische modellen en taferelen te genereren. De datapijplijn moet geïntegreerd worden met meerdere projectvereisten voor een verscheidenheid aan unieke hardware, software en synthetisatietechnologieën.

3Lateral en NetApp ontwikkelden een data fabric op basis van AFF- en FAS-platforms, die de onmiddellijke veranderingen kan opvolgen – waarmee ook voldaan is aan de behoefte aan verdere ontwikkeling, storagecapaciteit en veranderingen in workflow. De data fabric maakt naadloze toegang mogelijk tot petabytes aan data in meerdere technologiebases. In voorbereiding op de enorme performance-eisen van de toekomst, experimenteren de teams met het uitbreiden van hun data fabric met NetApp Memory Accelerated Data (MAX Data). De integratie is vervolgens uit te breiden met een NetApp Hyper Converged Infrastructure (HCI) en NetApp Kubernetes Services (NKS), waardoor de studio zijn ontwikkelingsomgeving nog verder kan vereenvoudigen.

Datasamenwerking versterken
De teams van 3Lateral voorspellen een toename in datadichtheid, en Mastilovic streef ernaar een framework te ontwikkelen dat mensen in staat stelt nieuwe toepassingen te creëren, juist ook buiten de entertainmentsector. Er is heel veel mogelijk voor wat betreft toepassingen in geneeskunde, biometrie en onderzoek. Voor dit doeleinde overweegt Mastilovic de cloudcapaciteit van 3Lateral op te schalen om toekomstige pieken op te vangen. Volgens hem voorziet een data-fabricstrategie in de benodigde ‘poort naar de cloud’.

Matt Watts, CTO EMEA van NetApp: “De samenwerking met 3Lateral is een geweldig project dat de potentie van een data fabric mogelijk gemaakt door NetApp-oplossingen laat zien. Door de adoptie van een data-driven strategie heeft 3Lateral een basis gelegd, die een oplossing biedt voor de onmiddellijke veranderingen als gevolg van inflexibele data-silo’s die innovatieve samenwerkingen in de weg stonden. Het nieuwe infrastructuurontwerp kan omgaan met de issues die komen kijken bij toenemende snelheid en capaciteit van dataverzameling. De data fabric van 3Lateral ontwikkelt zich met hen mee in hun zoektocht naar het oplossen van nieuwe en toekomstige uitdagingen.”

Het digitale-mensenconcept van 3Lateral wordt verder uitgelegd in deze video. Of lees Matt Watts zijn blog over ' What is a digital human'.

Over 3Lateral
3Lateral ontwikkelt innovatieve technologieën die het mogelijk maken menselijke verschijning en beweging te digitaliseren op een ongekend realistisch niveau. Om mensen te digitaliseren, produceren we end-to-end oplossingen met behulp van speciale 3D- en 4D-scanningshardware, datacentersystemen databases, pijplijnoplossingen, verwerkingsalgoritmen, semantische oplossingen en functies die verwerkte gegevens teruggeven. In januari 2019 werd het team van 3Lateral in Novi Sad onderdeel van Epic Games, bedenker van Unreal Engine-technologie, om voorop te lopen in de ontwikkeling van state-of-the-art, realtime mogelijkheden voor het creëren van virtuele mensen en wezens.

Over NetApp
NetApp is toonaangevend op het gebied van de hybrid cloud. We bieden een volledig scala van dataservices voor de hybrid multi-cloud; deze vereenvoudigen het beheer van applicaties en data, zowel in de cloud als in lokale omgevingen, om uw digitale transformatie te versnellen. Samen met onze partners stellen we wereldwijd opererende organisaties in staat om het volledige potentieel van hun data te benutten, zodat contactmomenten voor klanten kunnen worden uitgebreid, meer innovatie mogelijk is en de operationele activiteiten worden geoptimaliseerd. Kijk voor meer informatie op www.netapp.com/nl. #DataDriven
Laatste van NetApp
NetApp Spot Wave: lagere infrastructuurkosten en minder complexiteit voor big data-applicaties op Kubernetes

NetApp treedt toe tot Aston Martin Cognizant-formule 1-team om pionierswerk te doen op het gebied van datagestuurde racestrategie

NetApp Reports Second Quarter of Fiscal Year 2021 Results
Pure as-a-Service ziet sterke klantadoptie in verschillende regio's en sectoren voor een breed scala aan toepassingen

Nemesys en MCS werken samen om veilige IoT-oplossingen te implementeren

Auth0 benoemt Lucy McGrath tot vicepresident Privacy

Extreme Networks benoemt John Abel tot Chief Information Officer

Uw ERP-systeem - een achteruitkijkspiegel of een periscoop?

Oracle Cloud Infrastructure kondigt integratie met ServiceNow aan voor beter multi-cloud management

Seeders en Made by Mouses starten samen Amazon-agency Reachers

Entrust-onderzoek onthult dat organisaties de beveiliging van klantdata prioriteren, maar deze blijven blootstellen aan dreigingen

Onderzoek wagenparkbeheerders: 75% is bezorgd dat slecht rijgedrag leidt tot reputatieverlies
3,9 miljoen Ziggo klanten genieten van een volledig digitaal tv-aanbod in super scherpe beeldkwaliteit

SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

De kracht van SMS voor het IJsselland Ziekenhuis

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

NorthC Datacenters breidt uit in Zuid-Holland

Mendix: de volgende stap in procesautomatisering is ‘hyperautomatisering’

Sentia nieuwe cloudpartner SURF voor IaaS-diensten

RS Components kiest Orange Business Services als exclusieve managed service provider om de zakelijke flexibiliteit wereldwijd te verbeteren

Robots, cloud en dienstverlening op afstand: echte waarde ligt in de totaalervaring

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

Info Support behaalt Kubernetes on Microsoft Azure advanced specialization

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

CyberArk introduceert aanvalstool om container-omgevingen te testen

De Clickdrive-app wil de ‘Independer’ worden in de rijschoolmarkt
Verstreken tijd: 1 jaar en 8 dagen

Logo Progress Communications
NetApp contact

Logo NetApp

info@netapp.com
  www.netapp.com/nl
NetApp sociaal

NetApp tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis