www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Slim en eenvoudig samenwerken: Poly verrijkt Microsoft Teams-ervaring met nieuwe UC-headsets

Poly breidt zijn door Microsoft Teams gecertificeerde portfolio draadloze bluetooth-headsets uit en helpt thuis- en kantoorwerkers overal verbonden te blijven

Hoofddorp, 6 april 2020 – Plantronics, Inc.(Poly - voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT), een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt, introduceert de Voyager 4245 Office, een nieuwe unified communications-headset die geschikt is voor Microsoft Teams. De Voyager 4245 is een aanvulling op Poly’s uitgebreide assortiment headsets en apparaten voor gebruik met Teams.

image

De Poly Voyager 4245 Office is speciaal ontworpen voor mensen die de telefoon zeer intensief gebruiken. Zij ervaren met dit draadloze UC-apparaat ongekende bewegingsvrijheid, comfort en geluidskwaliteit. Met de speciale Teams-knop kunnen werknemers hun Teams-applicatie rechtstreeks activeren – zonder tussenkomst van andere apparaten. De headset beschikt verder over een verwisselbare accu voor onbeperkte gesprekstijd en over three-way-connectiviteit. Het apparaat is veelzijdig te dragen: op het oor, achterop het hoofd of bovenop het hoofd. Aangesloten op desktoptelefoons, pc’s of smartphones, zorgt de Voyager 4245 voor een soepele overgang van on-premise naar cloud.

Poly biedt met vijftien Microsoft Teams-gecertificeerde headsets en personal speakerphones een scala aan oplossingen. Het portfolio bevat zowel bekabelde als draadloze apparaten. De bekabelde Teams-gecertificeerde Poly Blackwire 3300 Series bijvoorbeeld is zeer comfortabel voor mensen die veel moeten bellen voor hun beroep. De serie beschikt over verbindingsmogelijkheden via USB-C, USB-A en 3,5 mm. Voor werkgevers of -nemers die op zoek zijn naar draagbare, Teams-gecertificeerde personal speakerphones zijn er de Poly Calisto 3200 en Calisto 5300. Deze zijn ontworpen met 360° audio waarmee elke omgeving klinkt als een professionele ruimte; onmisbaar voor medewerkers die veel vanuit huis werken.

Christine Roberts, senior vicepresident en general manager enterprise headsets van Poly: “De rol die duidelijke, verstaanbare spraakcommunicatie speelt in ons werk verandert sneller dan ooit. Een integratie van Poly’s hoogwaardige audio en Microsoft Teams laat ons moeiteloos met onze klanten en collega’s van over de hele wereld communiceren. De Voyager 4245 Office versterkt ons uitgebreide Teams-gecertificeerde assortiment en is onderdeel van onze langlopende samenwerking met Microsoft waarmee we personen in staat willen stellen op iedere plek te kunnen werken – ongeacht hun locatie.”

Met meer dan 44 miljoen dagelijks actieve gebruikers stelt Teams organisaties en personen in staat om productief en verbonden te blijven – ongeacht hun locatie. Uit recent onderzoek van Frost en Sullivan onder wereldwijde IT-beslissers blijkt dat 64 procent van alle organisaties nu al Teams gebruikt, en dat nog eens 32 procent verwacht dit in de komende twee jaar te gaan doen.

De Voyager 4245 Office voor Teams is verkrijgbaar vanaf mei 2020.

Meer informatie over de innovaties van Poly met Teams is te vinden via ‘ Poly Introduces Poly Studio X Series for Microsoft Teams at Microsoft Ignite 2019’ en ‘ Poly Doubles Down on Native Microsoft Teams Experience with New CCX Business Media Phones’. Meer informatie over de oplossingen van Poly die compatibel zijn met Microsoft, is te vinden op de website.

Over Poly
Plantronics, Inc. (‘Poly’ – voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT) is een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- en vergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overbruggen, die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software, deskphones, audio- en videovergaderingsopties, analytics en diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek. Meer weten? Ga naar www.poly.com

Poly, het propellerontwerp en het Poly-logo zijn handelsmerken van Plantronics, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Poly
Poly introduceert Blackwire 8225 met geavanceerde hybride active noise-cancelling en acoustic fence-technologie

Poly introduceert partnerprogramma

Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Zoom verwelkomt Velchamy Sankarlingam als President of Product and Engineering

Red Hat brengt Java naar Kubernetes met Quarkus: een volledig ondersteunde runtime voor cloud-native development

Aruba breidt Instant On-portfolio uit ter ondersteuning continuïteit kleine organisaties

Lubbers De Jong versterkt managementteam met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns

Leiders in voertuigtelematica Geotab en Webfleet Solutions introduceren een gezamenlijk ontwikkeld Commercial Mobility Recovery Dashboard

Schoevers ziet vraag naar Virtual Assistants flink stijgen

Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Drie kwart van de Nederlanders twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Milšped Group kiest Shippeo om klanten tegemoet te komen in vraag naar real-time transport visibility

Iemand thuis bij pakketbezorging? Nóg belangrijker tijdens de coronacrisis

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel

SentinelOne breidt opnieuw uit

Trend Micro onderzoek constateert gebrek aan vertrouwen binnen de cybercriminele onderwereld

Logo LVTPR
Poly contact

Logo Poly

www.poly.com/nl
Poly sociaal

Poly tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo BIT
Logo Sharp Electronics Nederland
Logo commercetools