www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: LVTPR

Slim en eenvoudig samenwerken: Poly verrijkt Microsoft Teams-ervaring met nieuwe UC-headsets

Poly breidt zijn door Microsoft Teams gecertificeerde portfolio draadloze bluetooth-headsets uit en helpt thuis- en kantoorwerkers overal verbonden te blijven

Hoofddorp, 6 april 2020 – Plantronics, Inc.(Poly - voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT), een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt, introduceert de Voyager 4245 Office, een nieuwe unified communications-headset die geschikt is voor Microsoft Teams. De Voyager 4245 is een aanvulling op Poly’s uitgebreide assortiment headsets en apparaten voor gebruik met Teams.

image

De Poly Voyager 4245 Office is speciaal ontworpen voor mensen die de telefoon zeer intensief gebruiken. Zij ervaren met dit draadloze UC-apparaat ongekende bewegingsvrijheid, comfort en geluidskwaliteit. Met de speciale Teams-knop kunnen werknemers hun Teams-applicatie rechtstreeks activeren – zonder tussenkomst van andere apparaten. De headset beschikt verder over een verwisselbare accu voor onbeperkte gesprekstijd en over three-way-connectiviteit. Het apparaat is veelzijdig te dragen: op het oor, achterop het hoofd of bovenop het hoofd. Aangesloten op desktoptelefoons, pc’s of smartphones, zorgt de Voyager 4245 voor een soepele overgang van on-premise naar cloud.

Poly biedt met vijftien Microsoft Teams-gecertificeerde headsets en personal speakerphones een scala aan oplossingen. Het portfolio bevat zowel bekabelde als draadloze apparaten. De bekabelde Teams-gecertificeerde Poly Blackwire 3300 Series bijvoorbeeld is zeer comfortabel voor mensen die veel moeten bellen voor hun beroep. De serie beschikt over verbindingsmogelijkheden via USB-C, USB-A en 3,5 mm. Voor werkgevers of -nemers die op zoek zijn naar draagbare, Teams-gecertificeerde personal speakerphones zijn er de Poly Calisto 3200 en Calisto 5300. Deze zijn ontworpen met 360° audio waarmee elke omgeving klinkt als een professionele ruimte; onmisbaar voor medewerkers die veel vanuit huis werken.

Christine Roberts, senior vicepresident en general manager enterprise headsets van Poly: “De rol die duidelijke, verstaanbare spraakcommunicatie speelt in ons werk verandert sneller dan ooit. Een integratie van Poly’s hoogwaardige audio en Microsoft Teams laat ons moeiteloos met onze klanten en collega’s van over de hele wereld communiceren. De Voyager 4245 Office versterkt ons uitgebreide Teams-gecertificeerde assortiment en is onderdeel van onze langlopende samenwerking met Microsoft waarmee we personen in staat willen stellen op iedere plek te kunnen werken – ongeacht hun locatie.”

Met meer dan 44 miljoen dagelijks actieve gebruikers stelt Teams organisaties en personen in staat om productief en verbonden te blijven – ongeacht hun locatie. Uit recent onderzoek van Frost en Sullivan onder wereldwijde IT-beslissers blijkt dat 64 procent van alle organisaties nu al Teams gebruikt, en dat nog eens 32 procent verwacht dit in de komende twee jaar te gaan doen.

De Voyager 4245 Office voor Teams is verkrijgbaar vanaf mei 2020.

Meer informatie over de innovaties van Poly met Teams is te vinden via ‘ Poly Introduces Poly Studio X Series for Microsoft Teams at Microsoft Ignite 2019’ en ‘ Poly Doubles Down on Native Microsoft Teams Experience with New CCX Business Media Phones’. Meer informatie over de oplossingen van Poly die compatibel zijn met Microsoft, is te vinden op de website.

Over Poly
Plantronics, Inc. (‘Poly’ – voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT) is een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- en vergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overbruggen, die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software, deskphones, audio- en videovergaderingsopties, analytics en diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek. Meer weten? Ga naar www.poly.com

Poly, het propellerontwerp en het Poly-logo zijn handelsmerken van Plantronics, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Poly
Poly introduceert speakerphones met professionele audiokwaliteit voor thuis

Poly benoemt Dave Shull tot President en Chief Executive Officer

Poly: flexibel werken noodzakelijk voor nieuwe manier van samenwerken

Logo LVTPR
Poly contact

Logo Poly

www.poly.com/nl
Poly sociaal

Poly tweets

Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Ivanti
Logo Eaton
Logo ilionx