www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 121 dagen geleden)
PR: LVTPR

Slim en eenvoudig samenwerken: Poly verrijkt Microsoft Teams-ervaring met nieuwe UC-headsets

Poly breidt zijn door Microsoft Teams gecertificeerde portfolio draadloze bluetooth-headsets uit en helpt thuis- en kantoorwerkers overal verbonden te blijven

Hoofddorp, 6 april 2020 – Plantronics, Inc.(Poly - voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT), een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt, introduceert de Voyager 4245 Office, een nieuwe unified communications-headset die geschikt is voor Microsoft Teams. De Voyager 4245 is een aanvulling op Poly’s uitgebreide assortiment headsets en apparaten voor gebruik met Teams.

image

De Poly Voyager 4245 Office is speciaal ontworpen voor mensen die de telefoon zeer intensief gebruiken. Zij ervaren met dit draadloze UC-apparaat ongekende bewegingsvrijheid, comfort en geluidskwaliteit. Met de speciale Teams-knop kunnen werknemers hun Teams-applicatie rechtstreeks activeren – zonder tussenkomst van andere apparaten. De headset beschikt verder over een verwisselbare accu voor onbeperkte gesprekstijd en over three-way-connectiviteit. Het apparaat is veelzijdig te dragen: op het oor, achterop het hoofd of bovenop het hoofd. Aangesloten op desktoptelefoons, pc’s of smartphones, zorgt de Voyager 4245 voor een soepele overgang van on-premise naar cloud.

Poly biedt met vijftien Microsoft Teams-gecertificeerde headsets en personal speakerphones een scala aan oplossingen. Het portfolio bevat zowel bekabelde als draadloze apparaten. De bekabelde Teams-gecertificeerde Poly Blackwire 3300 Series bijvoorbeeld is zeer comfortabel voor mensen die veel moeten bellen voor hun beroep. De serie beschikt over verbindingsmogelijkheden via USB-C, USB-A en 3,5 mm. Voor werkgevers of -nemers die op zoek zijn naar draagbare, Teams-gecertificeerde personal speakerphones zijn er de Poly Calisto 3200 en Calisto 5300. Deze zijn ontworpen met 360° audio waarmee elke omgeving klinkt als een professionele ruimte; onmisbaar voor medewerkers die veel vanuit huis werken.

Christine Roberts, senior vicepresident en general manager enterprise headsets van Poly: “De rol die duidelijke, verstaanbare spraakcommunicatie speelt in ons werk verandert sneller dan ooit. Een integratie van Poly’s hoogwaardige audio en Microsoft Teams laat ons moeiteloos met onze klanten en collega’s van over de hele wereld communiceren. De Voyager 4245 Office versterkt ons uitgebreide Teams-gecertificeerde assortiment en is onderdeel van onze langlopende samenwerking met Microsoft waarmee we personen in staat willen stellen op iedere plek te kunnen werken – ongeacht hun locatie.”

Met meer dan 44 miljoen dagelijks actieve gebruikers stelt Teams organisaties en personen in staat om productief en verbonden te blijven – ongeacht hun locatie. Uit recent onderzoek van Frost en Sullivan onder wereldwijde IT-beslissers blijkt dat 64 procent van alle organisaties nu al Teams gebruikt, en dat nog eens 32 procent verwacht dit in de komende twee jaar te gaan doen.

De Voyager 4245 Office voor Teams is verkrijgbaar vanaf mei 2020.

Meer informatie over de innovaties van Poly met Teams is te vinden via ‘ Poly Introduces Poly Studio X Series for Microsoft Teams at Microsoft Ignite 2019’ en ‘ Poly Doubles Down on Native Microsoft Teams Experience with New CCX Business Media Phones’. Meer informatie over de oplossingen van Poly die compatibel zijn met Microsoft, is te vinden op de website.

Over Poly
Plantronics, Inc. (‘Poly’ – voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT) is een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- en vergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overbruggen, die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software, deskphones, audio- en videovergaderingsopties, analytics en diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek. Meer weten? Ga naar www.poly.com

Poly, het propellerontwerp en het Poly-logo zijn handelsmerken van Plantronics, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Poly
Regioscholen in Zeeuws-Vlaanderen stappen over op ‘extended classroom’-concept

Maak een succes van elke meeting, met de nieuwe generatie van Poly’s populairste draadloze headset voor top-‘Focus’

Poly wint twee prestigieuze design-awards
VMware-rapport: “Cybercriminelen manipuleren de realiteit via integriteits- en destructieve aanvallen”

Sophos neemt Refactr over om het Managed Threat Response (MTR) en Extended Detection and Response (XDR) aanbod te optimaliseren met Security Orchestration Automation and Response (SOAR) mogelijkheden

Neri Oxman, baanbrekend architect, wetenschapper en innovator opent Mendix World 2021

Fujitsu komt met ruimtemissie optimalisator om ruimtepuin op te ruimen

Helft minder klandizie voor horeca als er niet gepind kan worden

Horecabezoek Nederlanders trekt langzaam aan na bijna twee jaar pandemie

Generatiekloof op de werkvloer: leidinggevenden snappen niet wat digital natives drijft

Qualys en Red Hat verbeteren de beveiliging van het besturingssysteem van de OpenShift-host
Extreme Networks brengt als eerste in de branche enterprise-grade Wi-Fi 6E-oplossing op de markt

Essentra Components neemt Chinese onderdelenfabrikant over

Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Nederlandse bedrijven sluiten wereldwijd hoogste verzekering af tegen ransomware-aanvallen

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

BlackBerry-oplossing monitort schoon water en overstromingsrisico's

Onderzoek Trend Micro: 88% van de Europese organisaties verwacht komend jaar een cyberaanval op klantdata

Total Economic Impact-onderzoek: Dataiku levert bedrijven een return-on-investment van 423 procent

Macaw wordt comdirect’s socialmedia-leadagency

KnowBe4 ontvangt vier ISO-certificeringen van ISOQAR
Verstreken tijd: 1 jaar en 121 dagen

Logo LVTPR
Poly contact

Logo Poly

www.poly.com/nl
Poly sociaal

Poly tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers