www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 165 dagen geleden)
PR: Archetype Agency BV

Palo Alto Networks kondigt strategisch partnerschap aan met Deutsche Telekom's Security Services Business

De twee bedrijven voor zakelijke klanten zullen samenwerken om een portfolio van beheerde beveiligingsservices te bouwen en te laten draaien. Dit wordt mogelijk gemaakt door Palo Alto Networks

6 april 2020 - Palo Alto Networks (NYSE: PANW), de wereldwijde leider op het gebied van cyberbeveiliging, kondigt vandaag een strategisch partnership aan met Telekom Security, de beheerde beveiligingsdienst van Deutsche Telekom, om zakelijke klanten te helpen veilig te kunnen digitaliseren. Samen zullen de bedrijven state-of-the-art beheerde cybersecurity-services ontwikkelen en aanbieden voor cloud- en netwerkbeveiliging, evenals beveiligingsactiviteiten.

Het portfolio van beheerde beveiligingsservices wordt gebouwd en beheerd door de twee bedrijven en wordt mogelijk gemaakt door oplossingen van Palo Alto Network. Het portfolio omvat:

Beheerde virtuele Next-Generation firewalls voor private en openbare clouds, mogelijk gemaakt door Strata: de VM-serie, een gevirtualiseerde vormfactor van de Palo Alto Networks Next-Generation Firewall, zal beschikbaar zijn voor implementatie in zowel private als openbare cloud computing-omgevingen, waaronder Amazon Web Services (AWS), Google Cloud Platform (GCP), Microsoft Azure, Oracle Cloud, Alibaba Cloud en VMware NSX. VM-Series is ook verbeterd door automatisering van infrastructuur-als-code voor implementatie en configuratie, wat de complexiteit voor klanten vermindert.

Uitgebreide cloudbeveiliging op basis van Prisma™ Cloud: de nieuwe dienst zal gebruik maken van Prisma Cloud, het enige Cloud Native Security Platform (CNSP) dat de allerbeste mogelijkheden biedt op alle belangrijke gebieden: zichtbaarheid, beheer en naleving; computerbeveiliging; netwerkbeveiliging; en identiteitsbeveiliging. Prisma Cloud stelt bedrijven in staat om beveiliging vroeg in en gedurende de gehele levenscyclus van applicaties te integreren, door preventie, detectie en respons van build to run te bieden.

Beheerde beveiligde externe en mobiele toegang op basis van Prisma™ Access: klanten zullen profiteren van het gebruik van de service van toonaangevende secure access service edge (SASE)-netwerken en beveiliging van Prisma Access om de externe locaties en mobiele gebruikers van organisaties wereldwijd te beveiligen. Dit zal gebeuren via Palo Alto Networks’ schaalbare, cloud-native architectuur, waarbij beveiliging voor ondernemingen wordt gecombineerd met een wereldwijd schaalbaar netwerk.

Beheerde bedreigingsdetectie en -respons op basis van Cortex™: de dienst zal Palo Alto Networks Cortex-beveiligingsoperatiesuite gebruiken om het Telekom Security beheerde Security Operations Center (SOC) te runnen, wat snelle detectie en respons voor klanten mogelijk maakt door orkestratie, automatisering en machine learning. Cortex XDR biedt klanten een geavanceerd detectie- en reactieplatform dat native netwerk-, endpoint- en cloudgegevens integreert om geavanceerde aanvallen te detecteren en te beperken. Een aanvulling hierop is Cortex XSOAR (extended security orchestration, automation and response), wat incidentbeheer en respons aanzienlijk vereenvoudigt om organisaties te helpen efficiëntere SOC's te runnen.

Telekom Security SVP en hoofd Dirk Backofen zegt: "Hackers proberen massaal de cloud, het netwerk en de mobiele telefoons van bedrijven te infiltreren. En de aanvallen worden steeds geavanceerder. Met Palo Alto Networks werken we samen met een innovatieve leider in de cyberbeveiligingstechnologie. We kunnen aanvallen op bedrijven dus beter in realtime afweren."

"We zijn verheugd om dit strategische partnership met Deutsche Telekom en Telekom Security aan te kondigen om te voldoen aan de toenemende vraag van klanten naar een veilige end-to-end digitaliseringsreis naar de cloud", zegt Christian Hentschel, President van Palo Alto Networks EMEA. "In de huidige omgeving van cyberdreigingen vereisen de markten voor ondernemingen en serviceproviders uitgebreide, geïntegreerde, end-to-end en sterk geautomatiseerde beveiligingsoplossingen en -services. Dit partnership met onze suite van technologische oplossingen biedt precies dat. ”

Meer informatie via het Engelstalige persbericht vind je hier.

Over Palo Alto Networks
Palo Alto Networks loopt voorop op het gebied van computerbeveiliging en geeft vorm aan de cloudgerichte toekomst met technologie die ervoor zorgt dat mensen en organisaties anders kunnen werken. Wij streven ernaar de voorkeurspartner voor computerbeveiliging te zijn en ieders digitale leven te beschermen. We helpen de grootste beveiligingsproblemen ter wereld te lijf te gaan met voortdurende innovatie waarvoor de nieuwste doorbraken in kunstmatige intelligentie, analytics, automatisering en orchestration worden gebruikt. We leveren een geïntegreerd platform en geven een groeiend ecosysteem van partners steeds meer tools in handen. Daarmee maken we het verschil bij de bescherming van tientallen duizenden organisaties wereldwijd in hun clouds, netwerken en op hun mobiele apparaten. We streven naar een wereld waarin elke dag veiliger is en betrouwbaarder dan de dag ervoor. Ga voor meer informatie naar www.paloaltonetworks.com.

Palo Alto Networks en het Palo Alto Networks-logo zijn handelsmerken van Palo Alto Networks, Inc. in de Verenigde Staten en in rechtsgebieden over de hele wereld. Alle andere handelsmerken, handelsnamen of dienstmerken die worden gebruikt of genoemd, zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
Laatste van Palo Alto Networks
Palo Alto Networks lanceert 's werelds eerste ML-Powered NGFW

Unit42 ontdekt dat Mirai-variant ECHOBOT opnieuw de kop opsteekt
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Experis