www.LVTPR.comContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Lubbers De Jong

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

AMSTERDAM, 2 april 2020 - Het Nederlandse Interxion, een toonaangevende Europese leverancier van carrier- en cloudneutrale datacenterdiensten, heeft Enrico de Boer (54) benoemd als Director Sales & Marketing. De Boer heeft ruime marktkennis en ervaring binnen de IT-sector. Deze zal hij in zijn nieuwe rol gaan aanwenden om organisaties optimaal te laten profiteren van een moderne IT-inrichting. De datacenteromgeving waar die IT wordt gehuisvest speelt daarin een steeds grotere, strategische rol.

De Boer heeft ruim 30 jaar ervaring in de IT-sector, zowel op het gebied van management, sales alsconsultancy. Na verschillende management rollen, bij onder meer Atos, Ordina en EDS, was hij in zijn vorige rol als Business Development Executive bij IBM verantwoordelijk voor het initiëren van outsourcingsprojecten bij enterprises in de Benelux. Deze projecten worden tegenwoordig nagenoeg volledig gedreven door de digitale transformatie-agenda’s van organisaties, waarbij migratie naar de cloud een prominent vraagstuk is.

Fundament digitale infrastructuur
Ik ben enorm enthousiast om bij Interxion van start te gaan,” aldus de Boer over zijn nieuwe functie. “Deze organisatie is een van de fundamenten onder de Nederlandse digitale infrastructuur. In twintig jaar tijd is Interxion uitgegroeid tot een van de belangrijkste Nederlandse technologiebedrijven. Dat is te danken aan de inspanningen van een zeer getalenteerd team, en daar maak ik graag onderdeel van uit.”

Groeipotentieel
In de komende periode zal de Boer zich richten op het realiseren van verdere groei. Daarin spelen verschillende factoren een rol: “Het zijn bijzonder interessante tijden, waarin het belang van een bijzonder sterk geconnecteerde datacenter-partner alleen maar verder toeneemt. Het aantal organisaties dat één of meerdere vormen van cloudcomputing adopteert blijft groeien. In mijn vorige rollen heb ik gezien dat de grootste workload-transitie eigenlijk nog moet beginnen, want er is nog maar zo’n 20 procent gemigreerd naar de cloud. Ondertussen staan we aan de vooravond van de introductie van nieuwe technologieën zoals 5G. Dat opent de deur voor legio innovaties, die enterprises ondersteunen steeds meer datagedreven te worden. Daarnaast kunnen we niet voorbij gaan aan het bijkomstig effect dat het COVID-19 virus op data heeft. In verschillende sectoren is hierdoor een nieuwe werkelijkheid aan het ontstaan, die de essentiële rol van datacenters en interconnectiepunten nog eens extra onderschrijven”.

Over Interxion
Interxion, een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale colocatie datacenterdiensten, bedient een breed scala aan klanten vanuit 54 datacenters in 11 Europese landen. De uniform ontworpen en energie-efficiënte datacenters van Interxion bieden klanten uitgebreide zekerheden en beschikbaarheid voor hun bedrijfskritische applicaties. Meer dan 600 connectiviteitsproviders, 21 Europese internet exchanges en toonaangevende cloud- en digital-mediaplatforms bieden hun netwerkverbindingen aan in de Interxion datacenters. Interxion heeft hierdoor ware cloud-, content, financiële en connectiviteit hubs gecreëerd, die de groei van communities of interest stimuleren.

Interxion is in 1998 opgericht in Nederland en het Europese hoofdkantoor bevindt zich in Schiphol-Rijk. Interxion heeft 10 datacenters in de regio Amsterdam. Al deze datacenters maken gebruik van 100% duurzame energie.

Vanaf 13 maart 2020 vormt Interxion een combinatie met Digital Realty (NYSE: DLR)

Meer informatie kunt u vinden op www.interxion.nl.

Laatste van Interxion
Interxion: A Digital Realty Company neemt Europese koppositie in op datacenter-ranglijst van Cloudscene

Interxion en VHTO lanceren datacenter-game voor jongeren

Twee derde van de Europese organisaties maakt actief gebruik van kunstmatige intelligentie of is hiermee aan het testen

Logo Lubbers De Jong
Interxion contact

Logo Interxion

+ 31 (0) 20 880 77 00
  nl.info@interxion.com
  www.interxion.com/nl
Interxion sociaal

Interxion tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope