Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: ItsaRep

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Coupa Software (NASDAQ: COUP), leverancier van een business spend management-platform, heeft Michael van Keulen aangesteld als Chief Procurement Officer (CPO). Van Keulen heeft een bewezen track record en was voor zijn overstap naar Coupa verantwoordelijk voor de wereldwijde inkoop bij lululemon, retailer van sport- en technische kleding. Daar leidde hij onder meer een belangrijke transformatie in procurement. Als CPO van Coupa bepaalt Van Keulen de overkoepelende strategie van het bedrijf voor business spend management.

Van Keulen brengt bij Coupa een schat aan ervaring mee in het leiden van groeiende procurement-teams. Zijn achtergrond in zowel finance en procurement zorgen er niet alleen voor dat hij hoogwaardige business spend management-processen kan ontwikkelen, maar ook effectief kan samenwerken met finance om te zorgen dat de doelen van het bedrijf op korte en lange termijn worden bereikt.

“Als ervaren procurement professional zag ik de afgelopen jaren Coupa als mijn geheime wapen om transformatie te realiseren”, vertelt Van Keulen. “Er liggen grote kansen om bedrijven te helpen slimmer in te kopen, zeker gezien de huidige economische omstandigheden. Ik zie ernaar uit om de rol van procurement bij onze (potentiële) klanten naar een hoger niveau te tillen en om met Coupa waarde te blijven creëren voor bedrijven wereldwijd.”

Bij lululemon, leidde Van Keulen een transformatie om de supply chain te beveiligen. Hierbij liet hij zien dat hij een strategisch denker is en problemen niet uit de weg gaat. Onder zijn leiding bracht lululemon de risico’s in de supply chain terug door ervoor te zorgen dat er niet langer slechts één leverancier verantwoordelijk is voor aanleveren van bedrijfskritische artikelen.

“Michael is een leider met enorm veel ervaring, toewijding en geweldige resultaten”, zegt Todd Ford, Chief Financial Officer bij Coupa. “Met zijn strategische perspectief en innovatieve mindset vertegenwoordigt hij de belangrijke rol die Coupa en alle organisaties zouden moeten toekennen aan procurement. Ik zie ernaar uit om met Michael samen te werken om te zorgen dat ons bedrijf en onze klanten slimmer inkopen.”

image

Coupa geeft bedrijven over de hele wereld het inzicht en de controle die ze nodig hebben om slimmere beslissingen te nemen over hun uitgaven. Ga naar www.coupa.com voor meer informatie over hoe Coupa kan helpen slimmer in te kopen.

---------------------

Over Coupa Software
Coupa Software is leverancier van BSM-oplossingen (Business Spend Management). Het biedt een uitgebreid, cloud-gebaseerd BSM-platform dat honderden organisaties wereldwijd verbindt met meer dan vijf miljoen leveranciers. Het platform biedt meer inzicht in en controle over hoe bedrijven geld uitgeven. Met het platform kunnen organisaties echte meetbare waarde en besparingen realiseren die bijdragen aan hun winstgevendheid. Lees meer op de website, www.coupa.com, het blog of volg @Coupa op Twitter.
Laatste van Coupa Software
Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Coupa Software contact

Logo Coupa Software

+31 (0) 20 4919371
  www.coupa.com
Coupa Software sociaal

Coupa Software tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage