www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau
PR: AxiCom

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Meer cores. Meer power. Meer frames.

Amsterdam – Razer, het vooraanstaande lifestylemerk voor gamers, brengt een nieuwe versie van de Razer Blade 15 gaming-laptop op de markt. Kopers kunnen kiezen voor maximaal een 8-core tiende generatie Intel Core i7-processor, NVIDIA GeForce RTX SUPER GPU's en een 300Hz-scherm, allemaal verpakt in de kenmerkende zwarte aluminium behuizing. Daarnaast heeft de Blade 15 een nieuwe toetsenbordindeling, verbeterde I/O en een ruime SSD-opslag.

“De nieuwe Razer Blade 15 is simpelweg de beste laptop die we ooit hebben gemaakt”, zegt Brad Wildes, Senior Vice President van Razers Systems Business Unit. “We hebben diverse geavanceerde functies en verbeteringen toegevoegd waar onze gemeenschap om heeft gevraagd. Dit maakt de Razer Blade 15 niet alleen een geweldige laptop voor gamers, maar voor iedereen.”

Meer cores
De Blade 15 is uitgerust met de nieuwste tiende generatie Intel Core-processors, inclusief de 8-core i7-10875H. Dit is de eerste 8-core-processor in een Razer Blade. De nieuwe generatie Intel Core-processors presteert nog beter dan de vorige generatie, met kloksnelheden tot 5,1 GHz en tot 16 MB Intel Smart Cache. Het hogere aantal cores in combinatie met Turbo Boost zorgt voor sneller compileren, lagere rendertijden en een hogere framerate.

Behalve de nieuwe tiende generatie Intel Core i7-processors is er ook een aantal andere upgrades. Zo beschikken de laptops over nieuwe Intel Wi-Fi 6 AX201 (Gig+) draadloze functionaliteit die netwerksnelheden tot 2,4 Gbps ondersteunt, en een 2933 MHz DDR4-geheugen.
Meer power
De Blade 15 is met de nieuwe NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER GPU met Max-Q design voorzien van de beste grafische technologie. Deze RTX SUPER GPU's bieden tot 25% betere prestaties dan de originele RTX GPU's. Ze hebben tot 8GB GDDR6-geheugen en meer raytracing-cores waardoor ze geavanceerde real-time raytracing-prestaties en snellere framerates kunnen leveren bij het spelen van de nieuwste games met hogere instellingen. De RTX SUPER GPU's bieden ook extra voordelen voor virtual reality en het creëren van content. Zo zorgt de extra kracht voor kortere rendertijden en een betere grafische nauwkeurigheid.

Meer frames
De Blade 15 heeft een 15,6" Full-HD-scherm met een verversingssnelheid tot 300Hz. Daarnaast heeft het scherm zeer dunne randen en een matte afwerking.

Voor makers van content en liefhebbers van entertainment is de Blade 15 ook verkrijgbaar met een 4K OLED-display. Het 4K OLED-display beslaat 100% van de DCI-P3-kleurruimte en is beschikbaar in een touchscreen-versie en in een versie zonder touchscreen.

Elk paneel is op maat gekalibreerd voor hoge kleurnauwkeurigheid. Dit zorgt voor een rijke en meeslepende ervaring, of het nu gaat om het spelen van games of het bingen van streams, series of films.

Meest complete Blade tot nu toe

De nieuwe Blade 15 met Windows 10 is de krachtigste en meest complete Razer Blade tot nu toe. Hij combineert de nieuwste hardware met een zeer compact design en zinvolle upgrades, waaronder een vernieuwd toetsenbord, verbeterde I/O en meer opslagmogelijkheden.

Het vernieuwde toetsenbord is voorzien van een grotere rechter-shift, halfhoge pijltjestoetsen, n-key rollover en anti-ghosting-technologie. Via Razer Synapse 3 is het toetsenbord volledig aanpasbaar met Razer Chroma RGB-verlichting. Gebruikers kunnen kiezen uit een breed spectrum van 16,8 miljoen kleuren en diverse unieke lichteffecten.

De zijkanten zijn voorzien van meerdere aansluitmogelijkheden, waaronder USB 3.1 Gen 2 Type-A-poorten, een HDMI-poort, een USB Type-C-poort en een Thunderbolt 3 (USB-C)-poort. Enkele Blade 15-modellen ondersteunen opladen via de USB Type-C-poorten met een 20V USB-C-lader en een UHS-III SD-kaartlezer.

Prijs en beschikbaarheid
De nieuwe Razer Blade 15 begint bij €1.799,99 en is vanaf mei verkrijgbaar bij Razer.com en geselecteerde retailers in de Verenigde Staten en Canada. De Razer Blade 15 zal binnenkort ook beschikbaar zijn via Razer.com en een selecte groep retailers in Europa, China, Azië-Pacific en het Midden-Oosten.

Meer informatie is beschikbaar via https://www.razer.com/gaming-laptops/razer-blade.

Productinformatie
Afbeeldingen zijn hier te downloaden.
De productspecificaties zijn hier beschikbaar.

Over Razer
Razer is ‘s werelds toonaangevende lifestylemerk voor gamers.
De driekoppige slang van Razer is één van de meest herkenbare logo’s binnen de gaming en e-sport-community, met fans in elk werelddeel. Het bedrijf heeft het grootste op gamers gericht ecosysteem van hardware, software en services ontworpen en gebouwd.
Razers prijswinnende hardware bevat krachtige gaming-randapparatuur en Blade gaming-laptops.
Het softwareplatform van Razer, met meer dan 70 miljoen gebruikers, omvat Razer Synapse (een Internet of Things-platform), Razer Chroma (een eigen RGB-lichttechnologiesysteem) en Razer Cortex (voor het optimaliseren en lanceren van games).
Tot de services behoren Razer Gold, een van ‘s werelds grootste virtuele betalingssystemen voor gamers, en Razer Fintech, een van de grootste online-naar-offline digitale betaalnetwerken van Zuidoost-Azië.
Razer is opgericht in 2005 en heeft twee hoofdkantoren in Irvine en Singapore. Het bedrijf heeft in totaal achttien kantoren en wordt erkend als het leidende merk voor gamers in de VS, Europa en China. Razer is genoteerd aan de Hong Kong Stock Exchange (Stock Code: 1337).
Laatste van Razer Europe
Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Razer Gigantus V2 – go big or go home

Gemaakt voor elk type pro: de nieuwe Razer Blade Pro 17
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Razer Europe contact

Logo Razer Europe

www.razer.com
Razer Europe sociaal

Razer Europe tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage