www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
PR: AxiCom

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Oplossingen met flexibele betalings- en implementatieopties helpen organisaties om te gaan met bedrijfsonderbrekingen en de overgang naar werken op afstand.

Amsterdam – In een open brief aan klanten en partners kondigde Mike Cote, voorzitter en CEO van Secureworks, aan dat het bedrijf zijn oplossingen voor managed detection en response, telewerken en incidentbestrijding gaat aanpassen. Hiermee wil het bedrijf de financiële last verminderen en de implementatie van die oplossingen versnellen voor organisaties die in de huidige situatie bijzonder kwetsbaar zijn.

Gezondheidsorganisaties, onderwijsinstellingen en overheden staan momenteel onder enorme druk om hun budgetten in te zetten voor het beveiligen, ondersteunen en informeren van de bevolking. Daarnaast moeten zij zonder extra middelen het werken op afstand faciliteren en hun huidige technologische infrastructuur beveiligen. Naast de vele uitdagingen waar deze organisaties mee kampen, liggen er ook nog eens cybercriminelen op de loer. Zij maken gebruik van openingen die ontstaan door snel ontwikkelde strategieën en technologieën voor toegang op afstand. Hierdoor zijn instellingen kwetsbaar op een moment dat de gevolgen van fouten hoger zijn dan ooit tevoren.

Daarom biedt Secureworks organisaties de volgende oplossingen om hen te helpen omgaan met bedrijfsonderbrekingen en de toename van het aantal werknemers op afstand:
  • Flexible Incident Response: Organisaties krijgen gratis toegang tot de SLA-voordelen van een contractperiode van zes maanden of veertig uur gebruik, afhankelijk van wat eerst bereikt wordt. Deze oplossing is beschikbaar voor zorginstellingen, onderwijsinstellingen en overheden die zorgen voor openbare veiligheid en essentiële diensten. Het aanbod zal organisaties helpen om de reactietijd in geval van een incident te verkorten en hen toegang bieden tot deskundig advies op het gebied van incidentbestrijding.
  • Rapid Monitoring Deployment Services: Deze oplossing helpt organisaties sneller schadelijke activiteiten te herkennen en hierop te reageren door een snellere inzet van kritieke beveiligingsfuncties. Een versnelde MDR-implementatie van minder dan twee weken, op basis van Secureworks Red Cloak Threat Detection and Response (TDR)-software, biedt organisaties 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot de experts van Secureworks.
  • Remote Access Vulnerability: Deze nieuwe oplossingen kunnen kwetsbaarheden sneller beoordelen, zodat organisaties hun infrastructuur voor werken op afstand snel en grondig kunnen testen.
  • Consulting engagements: Organisaties in kritieke branches zoals de gezondheidszorg en de maakindustrie krijgen nu op afstand hulp bij het opstellen van plannen voor bedrijfsvoering, bedrijfscontinuïteit en IT-calamiteitenplannen voor het werken in een andere omgeving.
"Onze klanten en partners kijken naar Secureworks, niet alleen vanwege onze cybersecurity-expertise, maar ook vanwege ons streven om iedereen veilig te houden in de moeilijke periode waarin we nu leven", aldus Mike Cote, President en CEO van Secureworks. "Bedrijven zijn nu druk om hun werknemers en bedrijfssystemen te beschermen. Tegelijkertijd moeten ze ook snel zakelijke en technologische beslissingen nemen om gelijke tred te houden met de veranderende omgeving. Beveiliging toegankelijker en betaalbaarder maken voor onze klanten en partners is de juiste keuze".

Over Secureworks
Secureworks (NASDAQ: SCWX) is een vooraanstaand wereldwijd cybersecurity-bedrijf dat organisaties in een digitaal verbonden wereld beschermt. We combineren zichtbaarheid van duizenden klanten, machine learning en automatisering van ons toonaangevende Secureworks Counter Threat Platform met bruikbare inzichten van ons team van toponderzoekers, analisten en consultants om een krachtig netwerkeffect te creëren dat onze klanten steeds beter beschermt. Door gegevens van elke bron, waar dan ook, te bundelen en te analyseren, voorkomen we inbreuken op de beveiliging. We detecteren kwaadwillige activiteiten in realtime, reageren snel en voorspellen opkomende bedreigingen. Wij bieden onze klanten een cyberbeveiliging die collectief slimmer is. Exponentieel veiliger.
Laatste van Secureworks
Secureworks introduceert nieuw wereldwijd partnerprogramma

Secureworks zorgt voor transparantie binnen de sector met overzicht van cybercriminele groepen

Secureworks scoort hoog op zichtbaarheid en detectie binnen MITREATT&CK-framework
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Secureworks contact

Logo Secureworks

Secureworks sociaal

Secureworks tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage