www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
PR: CheckTwice

Pure Storage en SAP versterken hun partnerschap

Gezamenlijke support en nauwe samenwerking geeft klanten het vertrouwen om bedrijfskritische SAP workloads op FlashArray uit te voeren.

Amsterdam, 1 april, 2020 - Pure Storage heeft het platina-niveau bereikt in het SAP PartnerEdge-programma en is nu een wereldwijde technologiepartner van SAP. Pure Storage's FlashArray, gecertificeerd voor SAP HANA, biedt grote waarde aan klanten en service providers die bedrijfskritische SAP-workloads uitvoeren. Deze uitbreiding van het partnerschap helpt klanten betere bedrijfsresultaten te halen, door middel van gezamenlijke technische ondersteuning, competentiecentra en vergaande technologie-integraties tussen de twee bedrijven op het gebied van intelligente enterprises, SAP S/4HANA, cloud computing, storage en virtualisatie.

“Als wereldwijde technologiepartner wil Pure Storage graag de samenwerking met SAP op een nieuw en hoger peil brengen”, zegt Michael Sotnick, Vice President, Partners, Alliances and Business Development, Pure Storage. “We hebben onze reputatie opgebouwd op basis van innovatie, prestaties en uitzonderlijke klantenservice. We kijken uit naar het creëren van een raamwerk voor vergaande integratie en samenwerking tussen producten en technologieën van SAP en onze Evergreen-platforms.”

“De uitbreiding van het wereldwijde technologiepartnerschap met Pure Storage toont de waarde aan van het klantgerichte ecosysteem van SAP: nauwe samenwerking met partners die het potentieel hebben om direct waarde te leveren voor talloze toepassingen bij klanten", zegt Marc Rolfe, Senior Vice President, Global Business Development and Ecosystems, SAP. "Samen streven we naar betere resultaten, hogere winsten en snellere innovatie voor onze klanten".

Meer informatie over gezamenlijke oplossingen van Pure Storage en SAP: https://www.purestorage.com/solutions/applications/sap.html

Any statements contained in this document that are not historical facts are forward-looking statements as defined in the U.S. Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Words such as “anticipate,” “believe,” “estimate,” “expect,” “forecast,” “intend,” “may,” “plan,” “project,” “predict,” “should” and “will” and similar expressions as they relate to SAP are intended to identify such forward-looking statements. SAP undertakes no obligation to publicly update or revise any forward-looking statements. All forward-looking statements are subject to various risks and uncertainties that could cause actual results to differ materially from expectations. The factors that could affect SAP's future financial results are discussed more fully in SAP's filings with the U.S. Securities and Exchange Commission ("SEC"), including SAP's most recent Annual Report on Form 20-F filed with the SEC. Readers are cautioned not to place undue reliance on these forward-looking statements, which speak only as of their dates.

© 2020 SAP SE. All rights reserved.

SAP and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP SE in Germany and other countries. Please see https://www.sap.com/copyright for additional trademark information and notices.

Over Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt moderne organisaties data om te zetten in zakelijk voordeel. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis en helpt klanten data te benutten, terwijl de complexiteit en de kosten van het beheer van de onderliggende infrastructuur worden verminderd. Pure levert een moderne data-ervaring waarmee organisaties naadloos via meerdere clouds kunnen opereren met een geautomatiseerd storage-as-a-service model. Met een gecertificeerde NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:
Voor meer informatie:
Check Twice, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@checktwice.nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, AIRI, Evergreen, FlashBlade, FlashStack en Pure1 zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
Laatste van Pure Storage
Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Uitbreidingen Pure Storage FlashBlade, ‘s werelds eerste native uniform en snel bestands- en objectplatform

Pure Storage en SAP versterken hun partnerschap
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Zoom verwelkomt Velchamy Sankarlingam als President of Product and Engineering

Red Hat brengt Java naar Kubernetes met Quarkus: een volledig ondersteunde runtime voor cloud-native development

Aruba breidt Instant On-portfolio uit ter ondersteuning continuïteit kleine organisaties

Lubbers De Jong versterkt managementteam met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns

Leiders in voertuigtelematica Geotab en Webfleet Solutions introduceren een gezamenlijk ontwikkeld Commercial Mobility Recovery Dashboard

Schoevers ziet vraag naar Virtual Assistants flink stijgen

Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Drie kwart van de Nederlanders twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Milšped Group kiest Shippeo om klanten tegemoet te komen in vraag naar real-time transport visibility

Iemand thuis bij pakketbezorging? Nóg belangrijker tijdens de coronacrisis

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel

SentinelOne breidt opnieuw uit

Trend Micro onderzoek constateert gebrek aan vertrouwen binnen de cybercriminele onderwereld

Logo CheckTwice
Pure Storage contact

Logo Pure Storage

info@purestorage.com
  www.purestorage.com
Pure Storage sociaal

Pure Storage tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo BIT
Logo Sharp Electronics Nederland
Logo commercetools