Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

CompTIA schrapt kosten voor online lessen over de grondbeginselen van informatietechnologie

Gratis eLearning-optie beschikbaar voor studenten, thuiszittende en ontslagen werknemers, mensen die van carrière switchen en iedereen die meer over tech wil leren

Amstedam, 30 maart 2020 – CompTIA, de toonaangevende brancheorganisatie voor de wereldwijde IT-sector, stelt vanaf vandaag zijn eLearning-cursus over de grondbeginselen van IT gratis beschikbaar voor iedereen die graag meer over technologie wil leren.

CompTIA en zijn branchepartner BenchPrep bieden gratis 30-dagen-licenties aan voor de eLearning-cursus CompTIA IT Fundamentals (ITF+) via CertMaster Learn
CompTIA ITF+ is het enige voorbereidende certificaat dat studenten, mensen die van carrière wisselen en anderen helpt te testen of ze aanleg hebben voor informatietechnologie en of een carrière in technologie de juiste keuze is.

Todd Thibodeaux, President en CEO van CompTIA: “De toekomst is op dit moment erg onzeker. Miljoenen mensen brengen de komende weken naar verwachting veel tijd thuis door, wachtend op een positieve verandering in de huidige situatie. Die tijd zouden ze goed kunnen besteden aan het verkennen van nieuwe carrièremogelijkheden. Of je nu een student bent die nog aan zijn loopbaan moet beginnen, thuis bent komen te zitten en op zoek bent naar een nieuwe kans in een andere sector, of gewoon je kennis over IT wil uitbreiden. Wij nodigen je uit om gebruik te maken van deze kans om je voor te bereiden op een betere toekomst.”

CompTIA CertMaster Learn is een uitgebreide eLearning-tool die is aan te passen en te personaliseren op basis van je gewenste leermethode. CertMaster Learn is breed uitgerust met content en functies die op een aantrekkelijke en flexibele manier worden aangeboden. De tool omvat interactief leren met systeemkaartjes en prestatiegerichte vragen, video’s die de belangrijkste concepten en processen toelichten, en self-assessments en analytics om je voortgang bij te houden.

De gratis CompTIA CertMaster Learn voor IT Fundamentals (ITF+) is te vinden via https://certs.comptia.org/means_more/. Hier wordt je vervolgens gevraagd een kort formulier in te vullen, waarna je een unieke code ontvangt van BenchPrep voor de gratis licentie.

CompTIA’s vendor-neutrale certificaten helpen miljoenen IT-professionals wereldwijd hun vaardigheden te valideren en voortgang te boeken in hun carrièrre. CompTIA biedt ook een volledige suite van officiële leermiddelen, inclusief live online training met een instructeur in eigen tempo. Voor meer informatie, bezoek CompTIA.org

Over CompTIA
De Computing Technology Industry Association (CompTIA) is de leidende stem van, en pleitbezorger voor het wereldwijde IT-ecosysteem van 5 miljard dollar en de ruim 50 miljoen industrie- en techprofessionals die de technologie ontwerpen en implementeren, die de wereldeconomie aandrijven. Door middel van opleidingen, trainingen, certificeringen, belangenbehartiging, filantropie, marktonderzoek en lidmaatschapsprogramma's is CompTIA de hub voor het optimaliseren van de technologische industrie en haar personeel. Ga naar www.comptia.org voor meer informatie.
Laatste van CompTIA
CompTIA introduceert online testen voor zijn toonaangevende certificeringsexamens

CompTIA lanceert tool om opkomende technologieën te beoordelen
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo LVTPR
CompTIA contact

Logo CompTIA

(630) 678 - 8300
  www.comptia.org
CompTIA sociaal

CompTIA tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage