ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 18 dagen geleden)
PR: AxiCom

Ascend Regulatory verandert de regels van het spel op het gebied van risicobeheer

Integratie van data, analysetools en rapportage brengen proactieve risicoanalyse naar een hoger plan

Experian breidt zijn bekroonde multi-user cloud-oplossing Ascend uit met Ascend Regulatory. Deze nieuwe oplossing biedt bedrijven in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) extra bescherming tegen de impact van risico’s rond de wet- en regelgeving.

Ascend Regulatory is een slimme en schaalbare oplossing waarmee bedrijven snel kunnen voldoen aan de eisen van de voortdurend veranderende regelgeving. Dit biedt uitkomst in een tijd waarin toezichthouders met een steeds kritischer oog naar de veerkracht van financiële dienstverleners kijken.

Het platform combineert machine learning met een intuïtieve interface om het makkelijker te maken voor organisaties om aan nieuwe en gewijzigde richtlijnen te voldoen. Of het nu gaat om IFRS9, modellering van kritische risico’s, controle- en bewakingsmechanismen of de laatste internal ratings based (IRB)-kapitaalvereisten voor kredietrisico’s, Ascend Regulatory helpt financiële instellingen effectiever om te gaan met hun blootstelling aan risico’s rond de regelgeving.

Ascend Regulatory is een modulaire oplossing die is ontwikkeld met het oog op intelligentie, toegankelijkheid en flexibiliteit. Gebruikers kunnen hiermee hun modellen voor risicobeheer voortdurend testen en verbeteren. Het systeem levert daarbij alle informatie aan die ze nodig hebben om aan de eisen van de toezichthouder te voldoen.

Francesco Nazzarri, managing director Commercial Strategy UK, Ireland & EMEA bij Experian: “We vinden het geweldig om Ascend Regulatory aan te bieden aan onze klanten in de regio EMEA. Dit slimme en schaalbare platform vormt de kern van ons streven om bedrijven te helpen om zich tegen risico’s in te dekken. We werken voortdurend aan de ontwikkeling van innovatieve oplossingen die onze klanten helpen gebruik te maken van de allerbeste gegevens en geavanceerde analyses om hun kredietrisicoanalyse en besluitvorming te optimaliseren.”

“Ascend Regulatory is de meest uitgebreide en innovatieve softwareoplossing voor gegevensanalyse en risicobeheer die momenteel op de markt verkrijgbaar is. Zijn intuïtieve, uiterst geavanceerde technologie voor datawetenschap, machine learning en AI dragen bij aan steeds slimmere beslissingen rond kredietrisico’s. Bedrijven kunnen daarmee snel voldoen aan de eisen van nieuwe en veranderende wet- en regelgeving.”

Ascend Regulatory wordt ondersteund door cloud-technologie. Bedrijven kunnen de oplossing gebruiken zonder extra personeel aan te trekken. Het intuïtieve selfserviceplatform zorgt voor naleving van de wet- en regelgeving met machine learning die geen technische expertise vereist. De visualisatietools ervan stellen organisaties in staat om de concurrentie een stap voor te blijven. De aanlevering van nauwkeurige, geoptimaliseerde informatie draagt bij aan betere beslissingen op het gebied van risicobeheer. Ascend Regulatory verlaagt daarnaast de kosten en werkdruk en maakt een einde aan complexiteit. Dit levert direct positieve resultaten op.

Ascend Regulatory is per direct verkrijgbaar in alle landen die deel uitmaken van de regio EMEA. Geïnteresseerde organisaties kunnen zich hier aanmelden.

Over Experian
Experian is de grootste leverancier van informatiediensten ter wereld. Tijdens belangrijke momenten in het leven - van het kopen van een huis of een auto, een kind dat gaat studeren, tot de groei van een bedrijf door verbinding te maken met nieuwe klanten - stellen we consumenten en bedrijven in staat om hun gegevens op de juiste manieren te beheren. Wij helpen particulieren om financiële controle en toegang tot financiële diensten te krijgen, bedrijven om slimmere beslissingen te nemen en te floreren, kredietverstrekkers om meer verantwoordelijkheid te nemen en organisaties om identiteitsfraude en criminaliteit te voorkomen.

We hebben 17.200 medewerkers in 44 landen en investeren dagelijks in nieuwe technologieën, getalenteerde mensen en innovaties. Dit doen we om onze cliënten te helpen het maximale uit elke kans te halen. Wij hebben een notering aan de London Stock Exchange (EXPN) en zijn opgenomen in de FTSE 100 Index.

Ga voor meer informatie naar www.experian.nl of lees hier het laatste nieuws.
Laatste van Experian
Inzichten in de snel veranderende e-commerce-branche

Nederlandse mkb-bedrijven riskeren lagere kredietscores en uitgesteld faillissement als gevolg van COVID-19

Commerciële veerkracht, herstel en groei zijn afhankelijk van investeringen in digitale innovatie, inzicht en automatisering
Pure as-a-Service ziet sterke klantadoptie in verschillende regio's en sectoren voor een breed scala aan toepassingen

Nemesys en MCS werken samen om veilige IoT-oplossingen te implementeren

Auth0 benoemt Lucy McGrath tot vicepresident Privacy

Extreme Networks benoemt John Abel tot Chief Information Officer

Uw ERP-systeem - een achteruitkijkspiegel of een periscoop?

Oracle Cloud Infrastructure kondigt integratie met ServiceNow aan voor beter multi-cloud management

Seeders en Made by Mouses starten samen Amazon-agency Reachers

Entrust-onderzoek onthult dat organisaties de beveiliging van klantdata prioriteren, maar deze blijven blootstellen aan dreigingen

Onderzoek wagenparkbeheerders: 75% is bezorgd dat slecht rijgedrag leidt tot reputatieverlies
3,9 miljoen Ziggo klanten genieten van een volledig digitaal tv-aanbod in super scherpe beeldkwaliteit

SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

De kracht van SMS voor het IJsselland Ziekenhuis

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

NorthC Datacenters breidt uit in Zuid-Holland

Mendix: de volgende stap in procesautomatisering is ‘hyperautomatisering’

Sentia nieuwe cloudpartner SURF voor IaaS-diensten

RS Components kiest Orange Business Services als exclusieve managed service provider om de zakelijke flexibiliteit wereldwijd te verbeteren

Robots, cloud en dienstverlening op afstand: echte waarde ligt in de totaalervaring

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

Info Support behaalt Kubernetes on Microsoft Azure advanced specialization

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

CyberArk introduceert aanvalstool om container-omgevingen te testen

De Clickdrive-app wil de ‘Independer’ worden in de rijschoolmarkt
Verstreken tijd: 1 jaar en 18 dagen
Experian contact

Logo Experian

070 - 440 4000
  www.experian.nl
Experian sociaal

Experian tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Protime BV
Logo Pegasystems
Logo Thales