www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

Video talkshow over de kracht van digitaal Nederland

Hoe zet je technologie in tegen de crisis?

GovTechNL start in samenwerking met Dutch IT Channel en TNW X een wekelijkse videotalkshow over de kracht van digitale innovatie in Nederland. De talkshow wordt geleid door moderatoren en oprichters van GovTechNL, Danny Frietman en Rogier Klimbie. Zij spreken wekelijks met mensen die zich sterk maken voor verdere innovatie van Nederlandse digitale infrastructuur en maatschappij. De talkshow is te zien op het YouTube kanaal van GovTechNL en de platformen dutchitchannel.nl, executive-people.nl en op de social media kanalen van TNW X.

Danny Frietman, medeoprichter van GovTechNL: “De corona crisis vergt ontzettend veel van ons kritische digitale infrastructuur. Zonder de datacenters, zonder de telecom operators, zonder de software, hardware en services leveranciers zou ons land al veel eerder tot stilstand gekomen zijn.”
Ook de dialoog met de overheid is cruciaal vervolgt Rogier Klimbie, omdat veel ambtenaren nu thuis werken en gebruik maken van deze digitale infrastructuur. “De private sector, ‘incumbents’ maar ook startups en scaleups kunnen helpen de nieuwe uitdagingen aan te pakken. GovTechNL is vorig jaar gecreëerd om juist deze dialoog tussen publieke en private organisaties te faciliteren rondom digitalisering en tech en we gebruiken nu dit momentum om deze dialoog te faciliteren.“

Impact Digital & Tech

GovTechNL gaat in een wekelijkse online videotalkshow mensen belichten die zich dagelijks sterk maken voor de kracht van digital voor de Nederlandse economie en maatschappij. Frietman: “Tijdens deze online video talkshow voeren we gesprekken met stakeholders uit het publieke domein, brancheorganisaties, belangrijke tech vendoren, tech-startups en scale-ups, ondernemers en studenten. We spreken met mensen uit alle sectoren om juist het momentum van deze ‘shift’ in werken en de impact van ‘digital en ‘tech’ te benadrukken. De videotalkshow is een kans voor de tech sector om hun visie en innovatiekracht te laten zien en Nederland te verbinden.”

Video content met interessante sprekers

De eerste editie van de GovTechNL video talkshow is vanaf vrijdag 27 maart 2020 te zien op het YouTube kanaal van GovTechNL, te beluisteren op het Soundcloud kanaal van GovTechNL en te volgen via de websites en sociale media kanalen van de aangesloten mediapartners. De eerste videoshow trapt af met interessante gastsprekers Jan Middendorp (2e kamerlid VVD) , Stijn Grove (Directeur DDA) en Petra Claessen (Directeur BTG en TGG). De talkshow zal op een vast moment op de vrijdag ‘live’ gezet worden om de actualiteit ook mee te nemen in de wekelijkse talkshow.

De week daarna op vrijdag 3 april is er weer een GovTechNL videotalkshow te zien. In de komende weken zullen o.a. volgende gastsprekers aan het woord komen: Lotte de Bruin (NLdigital), Perry van der Weyden (Rijkswaterstaat), Nils Beers (Techleap), Michel Rademaker (HSSS), Jos de Groot (EZ), Gerrit-Jan van ’t Veen (WSF), Rene ter Haar (ArtiAge) en Eric Overvoorde (RHDV).

Meer informatie over GovtechNL en deelname aan video talkshow, mail de redactie op redactie@GovTechNL.nl t.a.v. Danny Frietman en/of Rogier Klimbie.

Over GovTechNL

GovTechNL verbindt het GOV-tech ecosysteem. We brengen een community voor innovatie in de overheid samen met het bedrijfsleven, onderwijs en andere maatschappelijke instellingen. GovTechNL is een initiatief van Rogier Klimbie en Danny Frietman. Mediapartners van GovTechNL zijn Dutch IT Channel en The Next Web (TNW)

Danny Frietman

Rogier Klimbie

Laatste van Dutchitchannel.nl
BTG en Dutch IT Channel starten strategische samenwerking

Dutch IT Channel gaat verhuizen naar Den Haag

Video talkshow over de kracht van digitaal Nederland
Dutchitchannel.. contact

Logo Dutchitchannel.nl

Witold Kepinski
  info@dutchitchannel.nl
  dutchitchannel.nl
Dutchitchannel.. sociaal

Dutchitchannel.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise