www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
PR: Marcommit

Yellowtail wordt onderdeel van het Conclusion ecosysteem

De krachtenbundeling versterkt de positie als transformatiepartner in de financiële sector

Utrecht – IT-dienstverlener Conclusion voegt Yellowtail toe aan haar ecosysteem. Hiermee versterkt Conclusion haar positie in de financiële sector en op het gebied van digitale transformaties. Yellowtail is binnen Nederland een toonaangevend fintech-label gericht op onder meer pensioenfondsen, banken en verzekeraars. Yellowtail ontwerpt, bouwt en beheert digitale en datagedreven softwareoplossingen voor financiële dienstverleners, met als missie de kwaliteit van het financiële leven van consumenten te verbeteren.

Sterke positie in de financiële sector
Yellowtail heeft een sterke positie binnen de Nederlandse markt voor financiële dienstverlening. Het bedrijf combineert expertise van de financiële markt, IT en User Experience met innovatievermogen en implementatiekracht om vernieuwende oplossingen zoals MyLife, Hypotheek Assist en MyMortgage te ontwikkelen. Via deze slimme digitale en datagedreven softwareoplossingen brengt Yellowtail financiële dienstverleners dichter bij hun klanten, kunnen zij deze klanten beter activeren en hen voorzien van adviezen die passen bij hun financiële situatie. Consumenten kunnen dan zelf en relatief eenvoudig meer sturing geven aan hun financiële toekomst.

Ook het Key Control Dashboard platform met een sterke positie binnen de centrale en lokale overheid maakt onderdeel uit van het Yellowtail portfolio. Het Key Control Dashboard biedt een integrale aanpak voor governance, risk en control om zo organisaties aantoonbaar in control te laten zijn en te voldoen aan de betreffende normenkaders (BIO, ISO27001, NEN7510) en wetgeving (AVG).

Matthijs Mons, managing director van Yellowtail: “Als onderdeel van Conclusion kan Yellowtail echt een volgende stap zetten. Zo zien we meerdere kansen door op te trekken met Conclusion labels die ons samen beter positioneren bij grote accounts binnen het ecosysteem en krijgen we meer slagkracht om grote projecten aan te gaan.” “Met onze domeinkennis en data driven expertise draagt Yellowtail bij aan de kracht van Conclusion als digitale transformatiespeler”, stellen Robin Bouman, Edwin Lodder en Mark Leck, de andere managing directors van Yellowtail.

Engbert Verkoren, CEO bij Conclusion: “Dat Yellowtail nu onderdeel uitmaakt van het ecosysteem, versterkt ons als transformatiepartner in de financiële sector. Voor financiële instellingen wordt de komende jaren een duurzame en persoonsgebonden klantrelatie cruciaal. Met de datagedreven softwareoplossingen van Yellowtail kunnen wij financiële dienstverleners helpen bij deze digitale transformatie.”

Noot voor de redactie, niet ter publicatie:

Over Yellowtail
Yellowtail ontwerpt, bouwt en beheert al meer dan15 jaar digitale en data-gedreven software-oplossingen voor de financiële sector. De missie van Yellowtail is het verbeteren van de kwaliteit van het financiële leven van de consument. De producten en diensten van Yellowtail helpen om consumenten te activeren, handelingsvermogen te geven en vertrouwen te geven in het maken van (betere) financiële beslissingen. De focus ligt daarbij op het creëren van een ultieme klantervaring. Dankzij onze domeinfocus heeft Yellowtail ook diepgaande expertise van onderliggende bedrijfsprocessen, data en technologie, zoals robotics en machine learning. Zie voor meer informatie https://yellowtail.nl
Laatste van Conclusion
Yellowtail wordt onderdeel van het Conclusion ecosysteem

Tieners ontmaskeren hacker tijdens event ‘Security4Teens’

Conclusion behaalt opnieuw topscores in Giarte Outsourcing Performance benchmark

Logo Marcommit
Conclusion contact

Logo Conclusion

info@conclusion.nl
  www.conclusion.nl
Conclusion sociaal

Conclusion tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise