www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: LVTPR

LogRhythm opent datacenter in Frankfurt ter ondersteuning van LogRhythm Cloud voor groeiend EMEA-klantportfolio

Amsterdam, 25 maart 2020 – LogRhythm, de drijvende kracht achter de security operations centers (SOC’s) van vandaag, opent een nieuw datacenter (DC) in Frankfurt. Doel van het nieuwe datacenter is om het toenemende aantal LogRhythm Cloud-klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) beter te bedienen en ondersteunen. Nieuwe en bestaande klanten in de regio kunnen vanaf nu gebruikmaken van het nieuwe DC, dat is gehost op het Google Cloud Platform.

De onlangs genomen maatregelen tegen de wereldwijde uitbraak van COVID-19 hebben geleid tot snel veranderende werk- en connectiviteitspatronen. Het nieuwe datacenter zorgt er in deze tijd daarom ook voor dat bedrijven hun securitymaatregelen snel kunnen aanpassen en blootstelling aan een ander en veranderend risicoprofiel kunnen beperken.

LogRhythm’s DC in Frankfurt voorziet in extra resources voor het onboarden van LogRhythm Cloud-klanten. Dit is het derde DC van LogRhythm Cloud wereldwijd en draagt bij aan de beschikbaarheid van LogRhythm Cloud voor meer klanten in meer regio’s.

LogRhythm Cloud, geïntroduceerd in mei 2019, biedt dezelfde volledige, best-in-class ervaring als het bekroonde on-premise NextGen SIEM Platform van LogRhythm. Bovendien beschikt de oplossing over dezelfde efficiency’s, kostenbesparingen en andere voordelen als een SaaS-oplossing.

Het nieuwe DC in Frankfurt onderstreept de waarde die LogRhythm hecht aan EMEA en zijn klanten in die regio. Het voorziet in dezelfde service als die klanten in Noord-Amerika en het Verenigd Koninkrijk genieten; zij hebben al toegang tot lokale DC-locaties in hun respectievelijke regio’s.

Rob Pronk, LogRhythm’s regional director for Continental Europe: “Na veel gesprekken met onze EMEA-klanten en -prospects werden twee dingen duidelijk: er is een grote behoefte aan SIEM-mogelijkheden in de cloud en het is essentieel dat de data van deze klanten lokaal wordt gehost. Naar aanleiding van deze gesprekken en onderzoek naar de vraag vanuit de markt en de volwassenheid ervan, kwam Frankfurt als meest geschikte locatie uit de bus.”

De aankondiging van het nieuwe datacenter volgt kort op de bekendmaking dat LogRhythm’s NextGen SIEM tijdens RSA 2020 USA een SC Media’s Trust Award en Cyber Defense Magazine’s InfoSec Award won voor ‘Best SIEM’. Beide awards zijn voor het tweede jaar op rij uitgereikt aan LogRhythm. Een demo van het platform is hier te bekijken. Meer informatie over LogRhythm Cloud is te vinden op de website.

Over LogRhythm
LogRhythm stelt meer dan 4.000 klanten wereldwijd in staat om hun security operations-programma naar een hoger niveau te brengen. Het verschillende malen onderscheiden NextGen SIEM-platform van LogRhythm biedt complete security analytics, User and Entity Behavior Analytics (UEBA), Network Detection and Response (NDR) en security orchestration, automation & response (SOAR) binnen één geïntegreerd platform voor snelle detectie, response en neutraliseren van bedreigingen. Het platform is gebouwd door security-professionals voor security-professionals bij toonaangevende bedrijven zoals Cargill, NASA en XcelEnergy. Zij zijn in staat om de zichtbaarheid van hun cybersecurityprogramma’s te vergroten en de risico’s voor hun organisatie te verminderen. LogRhythm is de enige leverancier die drie jaar achter elkaar de Gartner Peer Insights’ Customer Choice for SIEM kreeg. Kijk op logrhythm.com voor meer informatie.
Laatste van LogRhythm
Security-professionals maken gebruik van beperkte proefperiode LogRhythm Cloud voor beter zicht op remote werkomgeving

LogRhythm geeft tips voor bescherming tegen COVID-19-oplichting

Logo LVTPR
LogRhythm contact

Logo LogRhythm

1-866-384-0713
  info@logrhythm.com
  logrhythm.com
LogRhythm sociaal

LogRhythm tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise