www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2491 volgers blijven op de hoogte!
PR: Influx PR & Communicatie

Pega versnelt en vereenvoudigt low-code ontwikkeling met nieuwe Pega Express methode

Innovatieve aanpak gebaseerd op design thinking ontwikkelt krachtige apps binnen enkele weken

Amsterdam, 24 maart 2020 – Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, heeft Pega Express™ gelanceerd – een nieuwe low-code softwareontwikkelmethode die naadloos is geïntegreerd in het Pega Platform™.  Hierbij worden gebruikers stap voor stap begeleid bij het snel ontwerpen en implementeren van Minimum Lovable Products (MLP's), maar ook bij de toekomstige doorontwikkeling en uitbreiding daarvan.

De Pega Express methode maakt gebruik van een design thinking benadering via een drag-and-drop-interface binnen de App Studio-omgeving van het Pega Platform. App-bouwers kunnen hun nieuwe apps efficiënt, effectief en gezamenlijk bouwen door:
  • Het ontwerpen van elke ‘micro journey’: Pega begeleidt app-bouwers bij het ontwerpen van elke micro journey en de bijbehorende processen. Dit zijn kleine, maar belangrijke casetypes binnen een applicatie, zoals een ‘vraag over service’, ‘klachtafhandeling’ of ‘het onboarden van een nieuwe partner'.
  • Selecteren van verschillende persona’s en kanalen: App-bouwers creëren verschillende persona's en definiëren de manier waarop deze gebruikers de app hiervoor inzetten. Een voorbeeld: de bouwers specificeren hoe ‘een klant’, ‘een medewerker van de klantenservice’ of ‘een kredietbeheerder’ (in de verschillende stadia van de ‘micro-journey’) communiceren met een nieuwe app voor het afsluiten van leningen. De app-bouwers zetten de kanalen in die het best passen bij het individu, zoals een zelfbedieningsportaal, mobiel apparaat of een desktoptoepassing.
  • Integreren van relevante data: Pega vereenvoudigt de integratie van data. Het biedt een compleet overzicht van alle relevante databronnen, zoals CRM, ERP of andere databases. Dit wordt getoond op één scherm. Voor app-bouwers is het hierdoor makkelijker om de volledigheid van de gegevens van elke micro-journey te valideren en een document aan te maken van wie wat deed in elke fase.
Zodra deze basiselementen zijn gedefinieerd, genereert het Pega Platform met één muisklik automatisch de applicatie en de bijbehorende documentatie. Organisaties kunnen binnen enkele weken hun eerste productrelease - of hun MLP - creëren. Dankzij de Pega Express-methode kunnen organisaties eenvoudig nieuwe app-functionaliteit toevoegen op het moment dat daar behoefte aan is. Dit zorgt voor een snelle time-to-value van zowel de eerste release als de daaropvolgende versies.

“Het integreren van design thinking in de manier waarop applicaties worden gebouwd, brengt digitale transformatie in een stroomversnelling", zegt Derk-Jan Brand, VP en Managing Director Benelux & Nordics, Pegasystems. "Door de Pega Express-methode toe te passen binnen het Pega-platform, zijn organisaties meer betrokken bij de systemen die de business draaiende houden, en bij de doorontwikkeling ervan. Daardoor is het mogelijk om snel in te spelen op de behoeften van klanten en concurrenten voor te blijven."

De Pega Express methode is sinds eind februari beschikbaar in release 8.4 van het Pega Platform. Meer informatie over Pega Express:  http://www.pega.com/technology/prescriptive-delivery-methodology.

Achtergrondinformatie
Over Pegasystems
Pega (NASDAQ: PEGA) is de leider in cloudsoftware voor customer engagement en operational excellence. Elke dag is Pega de drijvende kracht achter miljoenen geautomatiseerde processen, miljarden klantinteracties en triljoenen dollars aan business door mensen te helpen bij het openen van bankrekeningen, het beheren van telefooncontracten, het afsluiten van een zorgverzekering, het afhandelen van verzekeringsclaims, het aanvragen van vergunningen en nog veel meer. De meest erkende en succesvolle merken ter wereld vertrouwen op de AI-software van Pega om elke klantinteractie via elk kanaal te optimaliseren en ervoor te zorgen dat hun merkbeloften worden nagekomen. Met het low-code applicatie-ontwikkelingsplatform van Pega kunnen bedrijven snel apps bouwen en ontwikkelen om aan de behoeften van hun klanten en medewerkers te voldoen en digitale transformatie op wereldwijde schaal te stimuleren. Al meer dan 35 jaar maakt Pega hogere klanttevredenheid, lagere kosten en een hogere customer lifetime value mogelijk. Voor meer informatie: www.pega.com

Redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: info@influx-pr.com

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Pegasystems

Scheiding tussen IT en Business kan negatieve impact hebben op de klantervaring, blijkt uit onderzoek van Pegasystems

Pega breidt Cloud Choice uit met Kubernetes-support

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Conclusion

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com