Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 182 dagen geleden)
PR: Progress Communications

NTT Ltd. wordt een ‘Business Avenger’ en draagt zo bij aan het behalen van de Duurzame Ontwikkelingsdoelen van de VN

Technology services provider vertegenwoordigt wereldwijde doel voor duurzame steden en gemeenschappen

Barneveld, 18 maart 2020 NTT Ltd., de wereldwijde technology services provider, wordt een ‘Business Avenger’ om zijn bijdrage in het behalen van de zeventien Duurzame Ontwikkelingsdoelen van de VN in 2030 kracht bij te zetten. De organisatie sluit zich aan bij zestien andere grote, internationale bedrijven die willen helpen de Duurzame Ontwikkelingsdoelen te laten slagen – inclusief Coca-Cola, Avanti, Diageo, Microsoft en Nike. NTT Ltd. heeft ervoor gekozen het doel van duurzame steden en gemeenschappen te vertegenwoordigen.

De Duurzame Ontwikkelingsdoelen, die in 2015 werden geïntroduceerd, zijn een universele oproep om uiterlijk in 2030 een eind te maken aan armoede, de planeet te beschermen en ervoor te zorgen dat iedereen in de wereld in vrede en voorspoed leeft. NTT Ltd. sluit zich aan bij toonaangevende bedrijven, politici en burgers, en vervult een essentiële rol in het aanzetten tot actie. Ook zet het zich in om de vooruitgang van de doelen te versnellen voordat de ‘Global Day of Action’ in september 2020 plaatsvindt. Op deze dag doen wereldwijde leiders verslag van de stappen die ze hebben gezet om duurzaamheid, voorspoed, gelijkheid en kansen voor iedereen te bevorderen.

Jason Goodall, Global Chief Executive Officer van NTT Ltd.: “2020 is het jaar dat er actie moet worden ondernomen. Bedrijven moeten belangrijke beslissingen nemen. Wij geloven dat technologie de sleutel is tot het bouwen van duurzame steden die bevorderlijk zijn voor mensen, het bedrijfsleven en de planeet. Daarom zijn we trots dat we ‘Business Avenger’ zijn voor duurzame steden en gemeenschappen. Als wereldwijde technology services provider zijn onze mensen het hart van het bedrijf. Wij stimuleren ze nieuwsgierig te zijn en hun expertise te gebruiken om in combinatie met ’s werelds beste technologie een duurzame toekomst te creëren, waarin steden en gemeenschappen floreren.”

John Hales, Business and Climate Director bij Project Everyone: “De Duurzame Ontwikkelingsdoelen zijn zonder de inzet van bedrijven niet te realiseren. Dankzij hun kernactiviteiten, financiële bijdragen, werknemersnetwerken en grote invloed spelen bedrijven als NTT Ltd. een essentiële rol in het aanzetten tot actie en versnellen van vooruitgang. Wij geloven ook dat deze doelen onlosmakelijk verbonden zijn met het toekomstige succes van organisaties en bedrijven wereldwijd. Een gezondere, vrediger en bloeiende wereld is van belang voor ons allemaal. Elke organisatie en iedere persoon kan hier in de toekomst aan bijdragen. We hebben grote bewondering voor de zeventien bedrijven die ons gaan helpen onze doelen te bereiken.”

Een aantal voorbeelden van de projecten die NTT Ltd. met zijn klanten heeft uitgevoerd om een wereld te helpen creëren, waarin steden en gemeenschappen floreren.
  • Las Vegas – Samen met verschillende NTT Group-bedrijven een positieve invloed uitoefenen op het dagelijks leven van inwoners en bezoekers van Las Vegas. Ze gebruiken sensoren, big data, artificial intelligence en machine learning voor het nemen van betere beslissingen.
  • FLAIM Systems en Deakin University – De brandweer helpen om zich veiliger voor te bereiden op branden door gebruik te maken van data analytics die de virtual-realitytool FLAIM Trainer ondersteunen.
  • Connected North – Afgelegen inheemse gemeenschappen in Canada toegang geven tot nieuwe leermogelijkheden via virtuele ervaringen in klaslokalen.
  • Prepa Networks – Met een OneCloud-oplossing ervoor zorgen dat mensen en bedrijven in Puerto Rico na een grote storm verbonden blijven en dat disaster recovery-teams het overzicht blijven behouden.
  • ISPPC – Zorgen voor kwalitatieve gezondheidszorg met een menselijke touch door samenwerkingstools te gebruiken voor hyperverbonden ziekenhuisomgevingen.
  • SOI Dog Foundation – Zorgen voor zwerfdieren in Azië door gebruik te maken van slimme infrastructuur ter ondersteuning van een always-on netwerk van dierenartsen.
Meer informatie over de Duurzame Ontwikkelingsdoelen is te vinden op https://www.globalgoals.org/business.

Over NTT Ltd.
NTT Ltd. is een wereldwijd opererende technologiedienstverlener die klanten helpt bij het versnellen van groei en innovatie van digitale bedrijfsmodellen. We bieden digitale businessconsulting, technologie en managed services voor cybersecurity, applicaties, werkplekken, cloud, datacenter en netwerken, op basis van onze uitgebreide kennis van de sector en innovatie. Als een van de vijf grootste mondiale IT-dienstverleners verlenen onze divers samengestelde teams diensten in meer dan 190 landen en regio’s. We bedienen 85 procent van de bedrijven uit de Fortune Global 100-lijst en duizenden andere klanten en communities. Na 120 jaar diensten verlenen en ons sociaal verantwoordelijk voelen, staat alles wat we doen in het teken van onze klanten en een duurzame wereld.

Kijk voor meer informatie op https://hello.global.ntt/
Laatste van NTT Ltd.
UEFA EK 2020 succesvol ondersteund met infrastructuur van NTT

NTT lanceert eerste wereldwijd beschikbare private 5G-Network-as-a-Service-platform

NTT creëert ’s werelds grootste connected stadium en genereert een ‘digital twin’ van de Tour de France
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd
Verstreken tijd: 2 jaar en 182 dagen

Logo Progress Communications
NTT Ltd. contact

Logo NTT Ltd.

hello.global.ntt
NTT Ltd. sociaal

NTT Ltd. tweets

Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR

+ Foto/illustratie/logo