www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: LVTPR

NTT volgens Gartner hoogste positie in 2020 Critical Capabilities for Network Services, Global en Leader in Magic Quadrant for Network Services, Global

NTT ondersteunt global ondernemingen bij netwerktransformatie met jarenlange ervaring in software-defined networking (SDN) en cloudservices

Amsterdam, 16 maart 2020 - NTT Ltd., de wereldwijde technology services provider, krijgt de hoogste ranking in Gartners 2020-editie van het ‘Global Network, Intra-Asia/Pacific Network and Intra-EMEA Network use cases’ in Gartner’s ‘2020 Critical Capabilities for Network Services, Global’-rapport. Ook werd NTT opnieuw opgenomen in het Leaders Quadrant van het ‘2020 Magic Quadrant for Network Services, Global’-rapport.

Masaaki Moribayashi, Executive Senior Vice-President voor ICT-infrastructuurservices van NTT Ltd:“De positie van NTT is gebaseerd op onze ‘ability to execute’ en ‘completeness of vision’. Wij geloven dat NTT de enige global services provider is, die omvangrijk in elke laag van de netwerkinfrastructuur investeert en innoveert: van mobiel, internet, cloud, datacenter en security tot en met SD-WAN-services. NTT is daardoor in staat complete en onderscheidende end-to-end SD-WAN-netwerkoplossingen te bieden met een verbeterde ervaring voor de eindgebruikers van onze klanten.”

Volgens Gartner vereist digitale bedrijfsvoering dat de bedrijfsnetwerken van ondernemingen veel wendbaarder worden om snel nieuwe apparatuur, nieuwe applicaties en nieuwe netwerkmogelijkheden te kunnen opnemen (1). Nu bedrijven de digitalisering van bedrijfsprocessen omarmen en op zoek zijn naar een flexibeler WAN-infrastructuur, hebben ze providers nodig die niet alleen consistente en betrouwbare diensten met een hoge beschikbaarheid bieden, maar ook proactieve operationele en salesondersteuning (2).

Ron Haigh, President van NTT’s Global Networks businessdivisie: “Het is een grote eer erkenning te krijgen van een onderzoeks- en analysebureau als Gartner. We zien hierin de bevestiging van het succes van onze strategie op het gebied van SD-WAN- en cloudnetwerkservices. Voor ons is het een bewijs dat de innovaties en de zeer uitgebreide klantenondersteuning door onze medewerkers, grote voordelen oplevert voor elke klant die zijn netwerk wil transformeren.”

Klik hier voor de uitgebreide Gartner-rapporten ‘2020 Critical Capabilities for Network Services, Global’ en ‘2020 Magic Quadrant for Network Services, Global’.

1 Gartner, Magic Quadrant for Network Services, Global, Neil Rickard, Bjarne Munch, Danellie Young, 20 februari 2020.

2 Gartner, Critical Capabilities for Network Services, Global, Danellie Young, Katja Ruud, Bjarne Munch, Lisa Pierce, 27 februari 2020.

Over NTT Ltd.
NTT Ltd. is een global technologiedienstverlener die klanten helpt bij het versnellen van groei en innovatie van digitale bedrijfsmodellen. We bieden digitale businessconsulting, technologie en managed services voor cybersecurity, applicaties, werkplekken, cloud, datacenter en netwerken, op basis van onze uitgebreide expertise en innovatie. Als een top-5 global IT-dienstverlener verlenen onze divers samengestelde teams diensten in meer dan 190 landen en regio’s. We bedienen 85 procent van de bedrijven uit de Fortune Global 100-lijst en duizenden andere klanten en communities. Met een historie van 120 jaar dienstverlening en sociale verantwoordelijkheid staat alles wat we doen in het teken van onze klanten en een duurzame wereld.

Kijk voor meer informatie op  https://hello.global.ntt/

Disclaimer
Gartner doet geen aanbevelingen voor een leverancier, product of dienst die in zijn onderzoeksrapporten worden genoemd en adviseert technologiegebruikers niet om alleen leveranciers te selecteren, die als beste (of anderszins omschreven) genoemd worden. De onderzoekspublicaties van Gartner weerspiegelen de opinie van de onderzoeksorganisatie van Gartner en moeten niet als feit worden aangenomen. Gartner geeft betreffende het onderzoek ook geen garanties, expliciet of impliciet, waaronder garanties op het gebied van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Logo LVTPR
NTT Ltd. contact

Logo NTT Ltd.

hello.global.ntt
NTT Ltd. sociaal

NTT Ltd. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel