www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

NetApp neemt Talon Storage over

Uitbreiding Cloud Volumes en Azure NetApp Files met wereldwijde bestandscache voor remote-office- en branche-office-medewerkers

Amsterdam, 13 maart 2020 – NetApp® (NASDAQ: NTAP), de toonaangevende data-autoriteit op het gebied van de hybrid multi-cloud, neemt Talon Storage over. Talon Storage is toonaangevend in next generation software-defined storageoplossingen die internationale organisaties helpen hun IT-storage-infrastructuur te centraliseren en consolideren in de public clouds. De combinatie van NetApp Cloud Volumes-technologie en Talon FAST™-software laat bedrijven data probleemloos centraliseren in de cloud, terwijl een consistente branche-office-ervaring behouden blijft.

Anthony Lye, senior vice president en general manager van NetApp’s Cloud Data Services-afdeling: “We breiden ons cloud-dataservice-aanbod steeds verder uit met oplossingen als Cloud Volumes ONTAP®, Cloud Volumes Service, Azure NetApp Files en Cloud Insights, en zijn enthousiast over de mogelijkheden die dankzij dit nieuwe gecombineerde team ontstaan, namelijk complete oplossingen voor primaire workloads. Het team van Talon en wij hebben dezelfde visie: één centrale plek van ongestructureerde data waar alle gebruikers naadloos toegang tot krijgen, ongeacht hun locatie. Het is als het ware alsof alle gebruikers en data zich op dezelfde plek bevinden. Daarnaast streven beide teams ernaar dit te realiseren zonder impact op de workflow en gebruikerservaring, en tegen lagere kosten.”

NetApp’s overname van Talon tilt het cloud-dataservices-portfolio van het bedrijf naar een hoger niveau, met een toonaangevende oplossing die alle uitdagingen met betrekking tot remote en branche offices tackelt dankzij bestandsdeling. Talon FAST is een cloud-dataservice die voorziet in een ‘Global File Cache’-service voor ROBO-workloads. De service maakt bestandsserverconsolidatie mogelijk in een veilig, wereldwijd toegankelijk bestandssysteem op het public-cloudplatform van NetApp.

Talon’s software integreert met NetApp Cloud Volumes ONTAP-, Cloud Volumes Service- en Azure NetApp Files-oplossingen en biedt klanten een snellere route naar de public cloud, tegen een betere total cost of ownership (TCO). Meer informatie is te vinden op NetApp Cloud Central.

Over NetApp
NetApp is toonaangevend op het gebied van dehybridcloud. We bieden een volledig scala van dataservices voor dehybridmulti-cloud; deze vereenvoudigen het beheer van applicaties en data, zowel in de cloud als in lokale omgevingen, om uw digitale transformatie te versnellen. Samen met onze partners stellen we wereldwijd opererende organisaties in staat om het volledige potentieel van hun data te benutten, zodat contactmomenten voor klanten kunnen worden uitgebreid, meer innovatie mogelijk is endeoperationele activiteiten worden geoptimaliseerd. Kijk voor meer informatie op www.netapp.com/nl. #DataDriven
Laatste van NetApp
NetApp Reports Fourth Quarter and Fiscal Year 2020 Results

Cesar Cernuda benoemd tot president NetApp

NetApp neemt CloudJumper over

Logo LVTPR
NetApp contact

Logo NetApp

info@netapp.com
  www.netapp.com/nl
NetApp sociaal

NetApp tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel