Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: AxiCom

Michiel Noordermeer nieuwe managing director Avaya Nederland

Nieuwegein - Michiel Noordermeer is sinds 1 maart 2020 de nieuwe managing director voor Avaya Nederland. Hij volgt Ronald Hoeijenbos op. Noordermeer zal zich de komende tijd richten op het verder versterken van de digitale transformatie die Avaya reeds bij haar klanten en partners heeft ingezet. Avaya is wereldleider in zakelijke communicatietechnologie en de grootste leverancier van Unified Communications- en Contact Center-oplossingen in de cloud.

Noordermeer: “Onze sector is volop in beweging door digitale transformatie, migratie naar de cloud. Dit stelt onze klanten, partners en onszelf voor flinke uitdagingen. Met veel energie neem ik de uitdaging aan om met Team Avaya onze klanten en partners door deze transitie te begeleiden. Nederland is een innovatief land en in het Nederlandse Avaya-kantoor zijn veel functies en expertise lokaal aanwezig. Daardoor doen we -vaak als eerste land in onze regio- veel innovatieve projecten. Dit “invented here”-aspect maakt mijn werk extra leuk”

Andrea Ragazzi, Vice President Europa bij Avaya is blij de benoeming van Noordermeer bekend te kunnen maken. “Michiel heeft de afgelopen jaren laten zien dat hij een ster is in het omzetten van technische expertise in economische meerwaarde voor onze klanten. De ervaring die hij heeft opgedaan in verschillende internationale rollen in pre-sales, productmarketing en productmanagement komen goed van pas in zijn nieuwe functie.”

Noordermeer heeft meer dan twintig jaar internationale ervaring in de communicatietechnologie. Hij begon in 1999 bij Nortel, dat in 2009 werd overgenomen door Avaya. Sinds 2007 bekleedde hij verschillende managementfuncties. Aanvankelijk concentreerde hij zich volledig op de netwerkproducten. Zijn liefde voor Unified Communications- en Contact Center-oplossingen kwam later. Toen Avaya zijn netwerktak in 2017 verkocht aan Extreme Networks besloot Noordermeer bij Avaya te blijven. In 2019 was hij een van de eerste deelnemers aan Avaya’s Talent Exchange Programma. Hij werkte toen in Ierland aan een project om Avaya’s quoting-tools te verbeteren.

Noordermeer heeft een Bachelor of Science in data & telecommunications en een in business administration. Hij heeft vier kinderen en is coach van hun voetbal- en hockeyteams. Om te voorkomen dat hij zich verveelt, speelt hij gitaar en is hij als herintredende windsurfer regelmatig op het water te vinden.

Over Avaya
Bedrijven zijn gebouwd op de ervaringen die ze bieden en elke dag worden miljoenen van deze ervaringen gebouwd door Avaya (NYSE: AVYA). Al meer dan honderd jaar stellen we organisaties over de hele wereld in staat om te winnen - door intelligente communicatie-ervaringen te creëren voor klanten en medewerkers. Avaya bouwt open, geïntegreerde en innovatieve oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en te vereenvoudigen - in de cloud, on-premise of een combinatie van beide. Om uw bedrijf te laten groeien, zetten we ons in voor innovatie en partnerschap en we blijven ons richten op toekomstige ontwikkelingen. Wij zijn het technologiebedrijf dat u vertrouwt om uw klanten “Experiences that Matter” te bieden. Bezoek ons op www.avaya.com
Laatste van Avaya
Westcon introduceert Avaya Cloud Office ook in Nederland

Avaya OneCloud - nieuwe Avaya branding staat voor de toekomst van communicatie en collaboration als aanjager van de beleveniseconomie

Avaya erkend als ‘Leader’ door Aragon Research
Private sector verwacht de regie over AI-governance kwijt te raken aan overheid

Ivanti erkend als leider in de IDC MarketScape voor Worldwide UEM Software 2020-2021

Partners VIVES en Infolearn verzorgen infectiepreventie e-learning voor 150.000 zorgprofessionals in opdracht van Vlaamse overheid

Razer introduceert Naga X voor MMO-gamers
Cartridge & Toner gigant Alleeninkt.nl na overname van Inktprecies.nl in race voor marktleiderschap printer-land

Philadelphia Zorg kiest voor roostersoftware Intus

Ontdek offertes die bijna zichzelf schrijven met behulp van kunstmatige intelligentie in de nieuwe update van Offorte.com

Social Selling met LinkedIn: “Stilletjes verkopen in een digitaal thuiswerktijdperk (en daarna)”

5 krachtige tips om een boekhoudprogramma te kiezen

Myth Busted: 5 hardnekkige misverstanden over elektrisch rijden

Schneider Electric, Enel en het World Economic Forum publiceren het rapport 'Net Zero Carbon Cities: an Integrated approach'

Mammoet verhuist SAP-omgeving naar myBrand private cloud

Heuvelman Staalhandel klaar voor de toekomstmet low-code ERP-oplossing van Thinkwise

Dutch IT Channel Datacenter Project is gestart

Onderzoek Zendesk: zakelijk succes in 2021 hangt af van het leveren van uitzonderlijke customer experience

Tanium en open source-platform OpenCTI verbeteren gezamenlijk informatievoorziening cyberdreigingen

BT wint contract om Nederlandse diplomatieke missies over de hele wereld met elkaar te verbinden

Autohopper ontwikkelt app om franchisenemers meer inzicht te geven in verhuurproces

Flex-Appeal kondigt rebranding aan naar Oneteam

Tessa de Vor, de nieuwe managing director van Adapt Analytics, zet medewerkers op 1

Lavide Holding NV tekent Letter of Intent

VodafoneZiggo en Discovery kondigen nieuwe samenwerking aan inclusief streamingdienst discovery+
Avaya contact

Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Orange Cyberdefense