www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 167 dagen geleden)
PR: AxiCom

Michiel Noordermeer nieuwe managing director Avaya Nederland

Nieuwegein - Michiel Noordermeer is sinds 1 maart 2020 de nieuwe managing director voor Avaya Nederland. Hij volgt Ronald Hoeijenbos op. Noordermeer zal zich de komende tijd richten op het verder versterken van de digitale transformatie die Avaya reeds bij haar klanten en partners heeft ingezet. Avaya is wereldleider in zakelijke communicatietechnologie en de grootste leverancier van Unified Communications- en Contact Center-oplossingen in de cloud.

Noordermeer: “Onze sector is volop in beweging door digitale transformatie, migratie naar de cloud. Dit stelt onze klanten, partners en onszelf voor flinke uitdagingen. Met veel energie neem ik de uitdaging aan om met Team Avaya onze klanten en partners door deze transitie te begeleiden. Nederland is een innovatief land en in het Nederlandse Avaya-kantoor zijn veel functies en expertise lokaal aanwezig. Daardoor doen we -vaak als eerste land in onze regio- veel innovatieve projecten. Dit “invented here”-aspect maakt mijn werk extra leuk”

Andrea Ragazzi, Vice President Europa bij Avaya is blij de benoeming van Noordermeer bekend te kunnen maken. “Michiel heeft de afgelopen jaren laten zien dat hij een ster is in het omzetten van technische expertise in economische meerwaarde voor onze klanten. De ervaring die hij heeft opgedaan in verschillende internationale rollen in pre-sales, productmarketing en productmanagement komen goed van pas in zijn nieuwe functie.”

Noordermeer heeft meer dan twintig jaar internationale ervaring in de communicatietechnologie. Hij begon in 1999 bij Nortel, dat in 2009 werd overgenomen door Avaya. Sinds 2007 bekleedde hij verschillende managementfuncties. Aanvankelijk concentreerde hij zich volledig op de netwerkproducten. Zijn liefde voor Unified Communications- en Contact Center-oplossingen kwam later. Toen Avaya zijn netwerktak in 2017 verkocht aan Extreme Networks besloot Noordermeer bij Avaya te blijven. In 2019 was hij een van de eerste deelnemers aan Avaya’s Talent Exchange Programma. Hij werkte toen in Ierland aan een project om Avaya’s quoting-tools te verbeteren.

Noordermeer heeft een Bachelor of Science in data & telecommunications en een in business administration. Hij heeft vier kinderen en is coach van hun voetbal- en hockeyteams. Om te voorkomen dat hij zich verveelt, speelt hij gitaar en is hij als herintredende windsurfer regelmatig op het water te vinden.

Over Avaya
Bedrijven zijn gebouwd op de ervaringen die ze bieden en elke dag worden miljoenen van deze ervaringen gebouwd door Avaya (NYSE: AVYA). Al meer dan honderd jaar stellen we organisaties over de hele wereld in staat om te winnen - door intelligente communicatie-ervaringen te creëren voor klanten en medewerkers. Avaya bouwt open, geïntegreerde en innovatieve oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en te vereenvoudigen - in de cloud, on-premise of een combinatie van beide. Om uw bedrijf te laten groeien, zetten we ons in voor innovatie en partnerschap en we blijven ons richten op toekomstige ontwikkelingen. Wij zijn het technologiebedrijf dat u vertrouwt om uw klanten “Experiences that Matter” te bieden. Bezoek ons op www.avaya.com
Laatste van Avaya
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Verstreken tijd: 2 jaar en 167 dagen

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf