Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 34 dagen geleden)
PR: Wisse Kommunikatie

Panasonic Toughbook Omnia biedt complete mobiele bedrijfssoftware-oplossing

Omnia verkort de ontwikkelingstijd van bedrijfsspecifieke apps van maanden tot weken of dagen en zorgt voor efficiënt beheer van digitale transformatieprojecten

Panasonic heeft Toughbook Omnia aangekondigd, ondersteund door MCL. Omnia is een complete end-to-end mobiele bedrijfssoftware-oplossing voor klanten die gebruik maken van een Panasonic Toughbook. Deze zakelijke dienstverlening helpt bedrijven om de doorlooptijd voor op maat gemaakte line-of-business softwaretoepassingen te verkorten en helpt bij het effectief doorvoeren van digitale transformatieprojecten. Omnia bevat advies, hardware, software, integratie en ondersteuning om onmiddellijk zichtbare productiviteitsverbeteringen te leveren voor het mobiele personeel.

"Het beheren van softwareapplicaties voor meerdere platformen en besturingssystemen kan complex zijn", legt Jon Tucker, General Manager Solutions en Engineering voor Panasonic Toughbook Europa, uit. "Normaliter beschikt een organisatie over een divers scala aan mobiele IT-apparaten en besturingssystemen, waarbij er verschillende aanpakken worden gehanteerd. Het kan kostbaar en tijdrovend zijn om ervoor te zorgen dat alles geïntegreerd is en up-to-date wordt gehouden op alle hardware- en softwareplatformen."

"Toughbook Omnia is een kosteneffectieve end-to-end softwareoplossing van Panasonic. De professionele software kan de ontwikkeling van op maat gemaakte applicaties en de onderhoudscycli voor mobiele bedrijfsprocessen versnellen en toekomstbestendig maken”, voegt Tucker nog toe.

Door het gebruik van het MCL-platform, een toonaangevende ontwikkelings-, interface- en SaaS-gebaseerde mobiele levenscyclusbeheeromgeving voor zakelijke mobiliteitsoplossingen, wordt de ontwikkeling en het testen van softwaretoepassingen op maat gereduceerd tot dagen of weken in plaats van maanden – veel sneller dan het gebruik van een traditioneel softwarehuis of interne ontwikkeling.

Toughbook Omnia kan onder andere helpen met de overgang van pen en papier naar een digitaal proces met elektronische gegevens, het toevoegen van spraakbesturing aan applicaties, het updaten van bestaande applicaties voor nieuwe backend systemen of de nieuwste besturingssystemen waarbij er behoefte is aan op maat gemaakte applicaties, en het aanpassen van applicaties om te functioneren op verschillende type devices.

Hiervoor werkt Toughbook Omnia samen met klanten om in elke fase ondersteuning op maat te bieden:

Advies
De Omnia systeemontwikkelaars begrijpen de specifieke eisen en geven vervolgens advies en aanbevelingen over het verbeteren van de dagelijkse werkzaamheden en productiviteit door specifieke softwaretoepassingen op maat te ontwerpen en te ontwikkelen.

Hierin zit het hele ontwikkelingsproces van uitwerking van het concept, de verbinding met meerdere backend systemen tot de best practice op het gebied van mobiliteit. Een proof of concept van de applicatie wordt gebouwd in de MCL-omgeving vóór de levering om ervoor te zorgen dat de oplossing aan de eisen voldoet.

Ontwikkeling
De volledige mobiele applicatie wordt vervolgens gebouwd in MCL, zodat de applicatie helemaal op maat kan worden ontwikkeld. Het MCL Mobility Platform stelt klanten in staat om gebruik te maken van geavanceerde functies zoals een verbeterde workflow met stembediening, I/O-functies die zorgen voor het nauwkeuriger vastleggen van data via barcodes, spraak, digitale handtekening, GPS, Smartcards, NFC en RFID; meertalige mogelijkheden; volledige integratie met backend systemen; gebruikersbeheer; Kiosk-modus en App Desktop.

Uitrol
Eenmaal getest en goedgekeurd, ondersteunt Panasonic de uitrol van de nieuwe applicaties doorheen alle bedrijfs- en operationele systemen, om downtime te beperken en de ervaring voor de eindgebruikers te verbeteren. MCL-applicaties zijn OS/hardware-onafhankelijk, dus eenmaal geprogrammeerd, kunnen ze op meerdere besturingssystemen draaien, zodat klanten hun OS in de toekomst wanneer nodig kunnen wijzigen zonder problemen met de applicatie.

Ondersteuning
Eenmaal live blijft Panasonic de nieuwe mobiliteitsoplossing ondersteunen met een ondersteuningsteam om snel bugfixes te leveren en om op afstand apparaten te monitoren en te bedienen om eventuele problemen op te lossen. De beschikbaarheid van gegevens en de status van de prestaties zijn toegankelijk via een centraal dashboard met een optionele Business Intelligence add-on. Nieuwe functionaliteiten kunnen worden toegevoegd aan de applicatie door nauw samen te werken met het Omnia-team om updates snel beschikbaar te maken.

Bezoek de website om meer te weten te komen over TOUGHBOOK Omnia.

Bericht voor de redactie

Contact voor de pers
Koen Uijt de Haag
PR Consultant
koen.uijtdehaag@wisse-worldcom.nl

Lisbeth Lashmana
Marketing Manager Benelux
toughbook.benelux@eu.panasonic.com

Over Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)
Het is ons doel om technologie onzichtbaar te laten werken, zodat bedrijven succes kunnen hebben. We zijn van mening dat technologie gewoon moet werken. Dat bedrijven succesvol kunnen zijn als ze zich op hun klanten kunnen concentreren en erop kunnen vertrouwen dat alle technologieën, die hun werkzaamheden ondersteunen, in harmonie werken. Daarom streven wij ernaar producten en oplossingen te ontwikkelen die zo zijn afgestemd op de manier waarop onze klanten werken, dat zij bijna onzichtbaar zijn. Het zijn werkpaarden die op de achtergrond het succes van het bedrijf mogelijk maken.

PSCEU bestaat uit zes divisies:
  • Broadcast & ProAV biedt u de vrijheid uw verhaal te vertellen met hoogwaardige producten en oplossingen die een soepele werking en buitengewoon goede prijs-kwaliteitverhouding garanderen in een assortiment op afstand bedienbare camera's, switchers, studiocamera's en ENG P2HD. De VariCam-modellen uit het assortiment filmcamera's en de EVA1 zijn geschikt voor true 4K en HDR (High Dynamic Range), waardoor ze de ideale oplossing zijn voor de productie van film, televisie, documentaires en live evenementen.
  • Communication Solutions biedt ’s werelds meest toonaangevende telefoonsystemen, SIP-eindapparatuur en professionele "netwerkscanners" die ervoor zorgen dat u zich volledig op de communicatie kan richten in plaats van op de verbinding.
  • Panasonic Mobile Solutions Business Division Europe helpt mobiele professionals productiever te werken met zijn assortiment rugged Toughbook-notebooks, tablets voor bedrijven, handheld-apparaten en elektronische Point-of-Sales (EPOS)-systemen. Als Europese marktleider had Panasonic in 2018 een aandeel in de verkoop van 48% voor rugged en duurzame notebooks en tablets (VDC Research, maart 2019).
  • Industrial Medical Vision vervaardigt toepassingen voor verschillende sectoren, zoals geneeskunde, biowetenschappen, ProAV en de industrie. Het productportfolio bevat volledige en OEM-camerasystemen die het mogelijk maken te zien wat onzichtbaar is.
  • Security Solutions kan dankzij jarenlange ervaring kwalitatief hoogwaardig CCTV-materiaal leveren dat als bewijsmateriaal kan worden gebruikt. De systemen zorgen voor optimale afbeeldingskwaliteit, ongeacht de omgevingsfactoren, dankzij de buitengewoon betrouwbare, geavanceerde technologie van onze camera's en opnamesystemen en zorgen ervoor dat u zich veilig kunt voelen.
  • Visual System Solutions biedt het meest uitgebreide assortiment professionele schermen en projectoren, en biedt professionals in de audiovisuele sector de vrijheid die zij nodig hebben om te creëren. De divisieleidt de Europese markt voor projectoren met een hoge helderheid met een aandeel in de verkoop van 39% (Futuresource >5klm boekjaar 2017, 3e kwartaal, excl. 4K & digitale cinema).
Over Panasonic
Panasonic Corporation is wereldwijd leider in het ontwikkelen van diverse elektronische producten en oplossingen voor klanten op het gebied van consumentenelektronica, wonen, auto's en B2B. Het bedrijf, dat in 2018 100 jaar bestond, heeft zich internationaal uitgebreid tot een conglomeraat met wereldwijd 582 dochterondernemingen en 87 gelieerde ondernemingen, met een totale netto-omzet van 62,5 miljard euro in het boekjaar dat afliep op 31 maart 2019. Panasonic Corporation gebruikt zijn technologieën voor het creëren van nieuwe waarde door middel van innovatie in alle divisies, voor een beter leven en een betere wereld voor zijn klanten. Meer informatie over Panasonic: http://www.panasonic.com/global
Laatste van Panasonic
Panasonic benoemt Jarltech tot distributeur van robuuste handhelds in Europa

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Vergaande digitalisering verhoogt productiviteit logistiek
Pure as-a-Service ziet sterke klantadoptie in verschillende regio's en sectoren voor een breed scala aan toepassingen

Nemesys en MCS werken samen om veilige IoT-oplossingen te implementeren

Auth0 benoemt Lucy McGrath tot vicepresident Privacy

Extreme Networks benoemt John Abel tot Chief Information Officer

Uw ERP-systeem - een achteruitkijkspiegel of een periscoop?

Oracle Cloud Infrastructure kondigt integratie met ServiceNow aan voor beter multi-cloud management

Seeders en Made by Mouses starten samen Amazon-agency Reachers

Entrust-onderzoek onthult dat organisaties de beveiliging van klantdata prioriteren, maar deze blijven blootstellen aan dreigingen

Onderzoek wagenparkbeheerders: 75% is bezorgd dat slecht rijgedrag leidt tot reputatieverlies
3,9 miljoen Ziggo klanten genieten van een volledig digitaal tv-aanbod in super scherpe beeldkwaliteit

SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

De kracht van SMS voor het IJsselland Ziekenhuis

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

NorthC Datacenters breidt uit in Zuid-Holland

Mendix: de volgende stap in procesautomatisering is ‘hyperautomatisering’

Sentia nieuwe cloudpartner SURF voor IaaS-diensten

RS Components kiest Orange Business Services als exclusieve managed service provider om de zakelijke flexibiliteit wereldwijd te verbeteren

Robots, cloud en dienstverlening op afstand: echte waarde ligt in de totaalervaring

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

Info Support behaalt Kubernetes on Microsoft Azure advanced specialization

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

CyberArk introduceert aanvalstool om container-omgevingen te testen

De Clickdrive-app wil de ‘Independer’ worden in de rijschoolmarkt
Verstreken tijd: 1 jaar en 34 dagen
Panasonic contact

Logo Panasonic

info@panasonic.nl
  www.panasonic.nl
Panasonic sociaal

Panasonic tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Protime BV
Logo Pegasystems
Logo Thales