www.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureauwww.marcommit.nl
PR: Wisse Kommunikatie

Panasonic Toughbook Omnia biedt complete mobiele bedrijfssoftware-oplossing

Omnia verkort de ontwikkelingstijd van bedrijfsspecifieke apps van maanden tot weken of dagen en zorgt voor efficiënt beheer van digitale transformatieprojecten

Panasonic heeft Toughbook Omnia aangekondigd, ondersteund door MCL. Omnia is een complete end-to-end mobiele bedrijfssoftware-oplossing voor klanten die gebruik maken van een Panasonic Toughbook. Deze zakelijke dienstverlening helpt bedrijven om de doorlooptijd voor op maat gemaakte line-of-business softwaretoepassingen te verkorten en helpt bij het effectief doorvoeren van digitale transformatieprojecten. Omnia bevat advies, hardware, software, integratie en ondersteuning om onmiddellijk zichtbare productiviteitsverbeteringen te leveren voor het mobiele personeel.

"Het beheren van softwareapplicaties voor meerdere platformen en besturingssystemen kan complex zijn", legt Jon Tucker, General Manager Solutions en Engineering voor Panasonic Toughbook Europa, uit. "Normaliter beschikt een organisatie over een divers scala aan mobiele IT-apparaten en besturingssystemen, waarbij er verschillende aanpakken worden gehanteerd. Het kan kostbaar en tijdrovend zijn om ervoor te zorgen dat alles geïntegreerd is en up-to-date wordt gehouden op alle hardware- en softwareplatformen."

"Toughbook Omnia is een kosteneffectieve end-to-end softwareoplossing van Panasonic. De professionele software kan de ontwikkeling van op maat gemaakte applicaties en de onderhoudscycli voor mobiele bedrijfsprocessen versnellen en toekomstbestendig maken”, voegt Tucker nog toe.

Door het gebruik van het MCL-platform, een toonaangevende ontwikkelings-, interface- en SaaS-gebaseerde mobiele levenscyclusbeheeromgeving voor zakelijke mobiliteitsoplossingen, wordt de ontwikkeling en het testen van softwaretoepassingen op maat gereduceerd tot dagen of weken in plaats van maanden – veel sneller dan het gebruik van een traditioneel softwarehuis of interne ontwikkeling.

Toughbook Omnia kan onder andere helpen met de overgang van pen en papier naar een digitaal proces met elektronische gegevens, het toevoegen van spraakbesturing aan applicaties, het updaten van bestaande applicaties voor nieuwe backend systemen of de nieuwste besturingssystemen waarbij er behoefte is aan op maat gemaakte applicaties, en het aanpassen van applicaties om te functioneren op verschillende type devices.

Hiervoor werkt Toughbook Omnia samen met klanten om in elke fase ondersteuning op maat te bieden:

Advies
De Omnia systeemontwikkelaars begrijpen de specifieke eisen en geven vervolgens advies en aanbevelingen over het verbeteren van de dagelijkse werkzaamheden en productiviteit door specifieke softwaretoepassingen op maat te ontwerpen en te ontwikkelen.

Hierin zit het hele ontwikkelingsproces van uitwerking van het concept, de verbinding met meerdere backend systemen tot de best practice op het gebied van mobiliteit. Een proof of concept van de applicatie wordt gebouwd in de MCL-omgeving vóór de levering om ervoor te zorgen dat de oplossing aan de eisen voldoet.

Ontwikkeling
De volledige mobiele applicatie wordt vervolgens gebouwd in MCL, zodat de applicatie helemaal op maat kan worden ontwikkeld. Het MCL Mobility Platform stelt klanten in staat om gebruik te maken van geavanceerde functies zoals een verbeterde workflow met stembediening, I/O-functies die zorgen voor het nauwkeuriger vastleggen van data via barcodes, spraak, digitale handtekening, GPS, Smartcards, NFC en RFID; meertalige mogelijkheden; volledige integratie met backend systemen; gebruikersbeheer; Kiosk-modus en App Desktop.

Uitrol
Eenmaal getest en goedgekeurd, ondersteunt Panasonic de uitrol van de nieuwe applicaties doorheen alle bedrijfs- en operationele systemen, om downtime te beperken en de ervaring voor de eindgebruikers te verbeteren. MCL-applicaties zijn OS/hardware-onafhankelijk, dus eenmaal geprogrammeerd, kunnen ze op meerdere besturingssystemen draaien, zodat klanten hun OS in de toekomst wanneer nodig kunnen wijzigen zonder problemen met de applicatie.

Ondersteuning
Eenmaal live blijft Panasonic de nieuwe mobiliteitsoplossing ondersteunen met een ondersteuningsteam om snel bugfixes te leveren en om op afstand apparaten te monitoren en te bedienen om eventuele problemen op te lossen. De beschikbaarheid van gegevens en de status van de prestaties zijn toegankelijk via een centraal dashboard met een optionele Business Intelligence add-on. Nieuwe functionaliteiten kunnen worden toegevoegd aan de applicatie door nauw samen te werken met het Omnia-team om updates snel beschikbaar te maken.

Bezoek de website om meer te weten te komen over TOUGHBOOK Omnia.

Bericht voor de redactie

Contact voor de pers
Koen Uijt de Haag
PR Consultant
koen.uijtdehaag@wisse-worldcom.nl

Lisbeth Lashmana
Marketing Manager Benelux
toughbook.benelux@eu.panasonic.com

Over Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)
Het is ons doel om technologie onzichtbaar te laten werken, zodat bedrijven succes kunnen hebben. We zijn van mening dat technologie gewoon moet werken. Dat bedrijven succesvol kunnen zijn als ze zich op hun klanten kunnen concentreren en erop kunnen vertrouwen dat alle technologieën, die hun werkzaamheden ondersteunen, in harmonie werken. Daarom streven wij ernaar producten en oplossingen te ontwikkelen die zo zijn afgestemd op de manier waarop onze klanten werken, dat zij bijna onzichtbaar zijn. Het zijn werkpaarden die op de achtergrond het succes van het bedrijf mogelijk maken.

PSCEU bestaat uit zes divisies:
  • Broadcast & ProAV biedt u de vrijheid uw verhaal te vertellen met hoogwaardige producten en oplossingen die een soepele werking en buitengewoon goede prijs-kwaliteitverhouding garanderen in een assortiment op afstand bedienbare camera's, switchers, studiocamera's en ENG P2HD. De VariCam-modellen uit het assortiment filmcamera's en de EVA1 zijn geschikt voor true 4K en HDR (High Dynamic Range), waardoor ze de ideale oplossing zijn voor de productie van film, televisie, documentaires en live evenementen.
  • Communication Solutions biedt ’s werelds meest toonaangevende telefoonsystemen, SIP-eindapparatuur en professionele "netwerkscanners" die ervoor zorgen dat u zich volledig op de communicatie kan richten in plaats van op de verbinding.
  • Panasonic Mobile Solutions Business Division Europe helpt mobiele professionals productiever te werken met zijn assortiment rugged Toughbook-notebooks, tablets voor bedrijven, handheld-apparaten en elektronische Point-of-Sales (EPOS)-systemen. Als Europese marktleider had Panasonic in 2018 een aandeel in de verkoop van 48% voor rugged en duurzame notebooks en tablets (VDC Research, maart 2019).
  • Industrial Medical Vision vervaardigt toepassingen voor verschillende sectoren, zoals geneeskunde, biowetenschappen, ProAV en de industrie. Het productportfolio bevat volledige en OEM-camerasystemen die het mogelijk maken te zien wat onzichtbaar is.
  • Security Solutions kan dankzij jarenlange ervaring kwalitatief hoogwaardig CCTV-materiaal leveren dat als bewijsmateriaal kan worden gebruikt. De systemen zorgen voor optimale afbeeldingskwaliteit, ongeacht de omgevingsfactoren, dankzij de buitengewoon betrouwbare, geavanceerde technologie van onze camera's en opnamesystemen en zorgen ervoor dat u zich veilig kunt voelen.
  • Visual System Solutions biedt het meest uitgebreide assortiment professionele schermen en projectoren, en biedt professionals in de audiovisuele sector de vrijheid die zij nodig hebben om te creëren. De divisieleidt de Europese markt voor projectoren met een hoge helderheid met een aandeel in de verkoop van 39% (Futuresource >5klm boekjaar 2017, 3e kwartaal, excl. 4K & digitale cinema).
Over Panasonic
Panasonic Corporation is wereldwijd leider in het ontwikkelen van diverse elektronische producten en oplossingen voor klanten op het gebied van consumentenelektronica, wonen, auto's en B2B. Het bedrijf, dat in 2018 100 jaar bestond, heeft zich internationaal uitgebreid tot een conglomeraat met wereldwijd 582 dochterondernemingen en 87 gelieerde ondernemingen, met een totale netto-omzet van 62,5 miljard euro in het boekjaar dat afliep op 31 maart 2019. Panasonic Corporation gebruikt zijn technologieën voor het creëren van nieuwe waarde door middel van innovatie in alle divisies, voor een beter leven en een betere wereld voor zijn klanten. Meer informatie over Panasonic: http://www.panasonic.com/global
Laatste van Panasonic
DP World verbetert productiviteit en klantenservice met Panasonic Toughbooks

Panasonic Toughbook Omnia biedt complete mobiele bedrijfssoftware-oplossing

Dicle Elektrik digitaliseert buitendienst met robuuste tablets van Panasonic
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Panasonic contact

Logo Panasonic

info@panasonic.nl
  www.panasonic.nl
Panasonic sociaal

Panasonic tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage