www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (1 jaar en 33 dagen geleden)
PR: Marcommit

Medius behaalt Microsoft Gold Partner-status in drie categorieën

Medius, een wereldwijde aanbieder van cloud-gebaseerde ‘source to pay’-oplossingen, heeft voor het achtste jaar op rij de status van Microsoft Gold Partner behaald. Dat deed het in drie categorieën: Cloud Platform, Application Development en Data Analytics.

MediusFlow, een geavanceerde oplossing voor geautomatiseerde factuurverwerking, wordt door Medius ontwikkeld en gehost op het cloud-platform Microsoft Azure. Dit draagt bij aan een hoge mate van innovatie, schaalbaarheid en beveiliging. MediusFlow biedt daarnaast probleemloze connectiviteit met de Enterprise Resource Planning (ERP)-oplossing Microsoft Dynamics.

“Onze langdurige en hechte samenwerking met Microsoft vormt op diverse manieren de kern van onze onderneming”, zegt Per Åkerberg, de CEO van Medius. “Het Azure-platform wordt voortdurend verder ontwikkeld. Dit stelt ons in staat om werkelijke productinnovatie naar onze Software-as-a-Service-oplossing te brengen in aansluiting op de hoge eisen die we aan schaalbaarheid en beveiliging stellen.”

MediusFlow is recentelijk uitgebreid met innovatieve cloud- en artificial intelligence (AI)-technologie voor nog sterker geautomatiseerde en snellere processen op het gebied van factuurverwerking. Zo is MediusFlow in staat om met behulp van intelligente technologieën een coderingsvoorstel te doen op basis van historische data. Dit maakt een einde aan de noodzaak van handmatige tussenkomst van gebruikers.

Medius is een strategische partner van Microsoft en biedt Microsoft Dynamics gebruikers wereldwijd veel extra waarde met behulp van onze Azure-technology”, zegt Marcus Gullberg, directeur Business Development bij Microsoft.

“We hebben enorme successen geboekt met de verkoop van onze gezamenlijke oplossing aan zakelijke klanten. Wij helpen de klant daarmee op weg met hun digitale transformatie”.

De voorkeursoplossing voor Microsoft Dynamics
MediusFlow heeft een lang en succesvol track record in de automatisering van factuurverwerking voor bedrijven die gebruikmaken van de ERP-oplossing Microsoft Dynamics. Met geïntegreerde, kant-en-klare connectors en een snelle, in de praktijk bewezen implementatiemethodiek helpt MediusFlow gebruikers van Dynamics direct aan resultaten. Zij profiteren daarnaast van een vlekkeloze gebruikservaring en volledig overzicht en grip op hun crediteurenfacturen en data.

MediusFlow wordt aangeboden via de zakelijke applicatiemarktplaats Microsoft AppSource voor Dynamics 365 for Finance & Operations en in Dynamics 365 Business Central. Bedrijven die hun facturatieproces binnen Microsoft Dynamics automatiseren via een koppeling met MediusFlow zijn onder meer Marc Jacobs, Tikkurila, LUSH Fresh Handmade Cosmetics, SoftwareONE en Briggs Equipment.

Contactpersonen voor meer informatie
  • Per Åkerberg, CEO, per.akerberg@medius-group.com
  • Thomas Müllertz, CMO, thomas.mullertz@medius-group.com
Over Medius:
Medius is een toonaangevend leverancier van cloudgebaseerde oplossingen voor het automatiseren van de verwerking van inkomende facturen. De oplossing MediusFlow automatiseert en vereenvoudigt het volledige crediteurenproces, waardoor een ongekend hoog niveau van werkelijke ‘touchless’ factuurverwerking, verkorte doorlooptijden, meer controle en verbeterd inzicht in financiële data mogelijk wordt.

Ons modulaire eProcurement-pakket web3 biedt toonaangevende oplossingen voor strategische sourcing, inkoop- en leveranciersbeheer en biedt controle, compliance en kostenbesparingen gedurende het gehele inkoopproces.

Meer dan 3.000 klanten en 450.000 unieke gebruikers maken wereldwijd gebruik van de source-to-pay-oplossingen van Medius. De jaarlijkse waarde van deze transacties vertegenwoordigt meer dan $ 100 miljard.

Medius is opgericht in 2001 en is eigendom van Marlin Equity Partners. In 2019 verwierf Medius Wax Digital om een power-house te worden in Source-to-Pay-oplossingen. De groep heeft meer dan 350 medewerkers en kantoren in Zweden (HQ), de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Australië, Denemarken, Noorwegen, Nederland en Polen. Ga voor meer informatie naar mediusflow.com.
Laatste van Medius
Medius stelt Huib Kruger aan als Sales Executive Eprocurement

Medius voor de 9e keer uitgeroepen tot Microsoft Gold Partner

Medius groeit met 49 procent in nieuwe sales en voltooit integratie Wax Digital
Verstreken tijd: 1 jaar en 33 dagen

Logo Marcommit
Medius contact

info@medius-group.com
  www.medius.com
Medius sociaal

Medius tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis