www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
PR: Edelman

Appian kondigt Appian RPA aan

Toonaangevend digitaal procesautomatiseringsplatform voltooit ‘unified automation stack’met native cloud software robots

TYSON’s, Virginia, Verenigde Staten, 10 maart 2020- Appian (NASDAQ: APPN) kondigt Appian RPA aan waarmee Appian’s Low-code Automation Platform wordt uitgebreid met de mogelijkheid om cloud-native Appian software robots in te zetten en te controleren binnen een geïntegreerde ‘automation stack’. Appian's full-stack automatisering combineert nu AI, RPA, workflow, beslissingsregels en case management met de snelheid van low-code. Dit betekent dat bedrijven de juiste technologie voor de juiste use-case kunnen toepassen om elk end-to-end proces te automatiseren.

Gartner’s “Automate Business Operations to Scale Your Digital Business” rapport uit november 2019 adviseert dat ‘’Applicatiebeheerders die verantwoordelijk zijn voor het applicaties en productportfolio governance, RPA- en low-code-platforms moeten combineren om de bedrijfsvoering te optimaliseren en te transformeren’’. Appian RPA biedt:
  • Full-Stack Automation – De waarde van bedrijfsautomatisering komt voort uit het effectieve workflowbeheer van de moderne workforce inclusief mensen, software robots (bots) en AI. Appian RPA completeert Appian's ‘automation stack’ en verenigt mensen, bots en AI over de bedrijfsprocessen heen, waardoor een gecentraliseerd beheer van alle bedrijfsautomatiseringstechnologieën op één enkel platform mogelijk is.
  • Powerful Governance - Appian RPA gebruikt de krachtige governance van het Appian-platform om bots in de hele organisatie centraal te managen, te monitoren en in te zetten voor een grotere schaal en betere prestaties. Appian ondersteunt een Automation Center of Excellence door het verzamelen en prioriteren van automatiseringsverzoeken vanuit de gehele onderneming; het managen en volgen van alle activiteiten van aanvraag tot voltooiing en het mogelijk maken van impact- en waardeanalyses voor RPA en andere automatiseringen die in de productie werden genomen
  • Beveiliging - Appian RPA werkt op Appian Cloud, die betrouwbaar en wereldwijd toegankelijk is om bedrijfskritische applicaties voor 's werelds grootste organisaties op te draaien.
  • Schaalbaarheid - Cloud-native RPA vereenvoudigt de toegankelijkheid en de adoptie in de gehele onderneming, en de flexibiliteit om met Windows of Linux te werken optimaliseert de kosten voor het gebruik van een geautomatiseerd personeelsbestand.
Appian RPA functies zijn onder andere:
  • Intelligente beeldherkenning van objecten op een scherm, waardoor fouten in botacties worden verminderd.
  • Bots kunnen op een geplande basis worden ingezet voor gemeenschappelijke back-end processen of kunnen op verzoek worden aangeroepen door zakelijke gebruikers als dat nodig is voor klantgerichte interacties.
  • "Human in the loop" optimalisatie betekent dat bots de productiviteit kunnen verhogen door de automatisering van dagelijkse taken, en mensen betrokken houden voor een snelle afhandeling van uitzonderingsgevallen.
  • Uitvoerige RPA-audit trails tonen screenshots van robot acties voor volledige zichtbaarheid, controle en rapportage.
Wereldwijde Appian strategische partners zoals KPMG, Cognizant Accenture Federal, Deloitte Spanje en Doble O Consulting zijn getraind en gecertificeerd op Appian RPA binnen hun Appian practices. Met Appian RPA kunnen gebruikers voor slechts $5k per maand onbeperkt bots bouwen. Appian RPA zal beschikbaar zijn voor gebruik op 20 maart 2020 in de nieuwste versie van het Appian Low-code Automation Platform.

QUOTES uit de industrie
‘’Het gebruik van Appian Cloud voor procesautomatisering voldoet aan al onze eisen op het gebied van veiligheid en betrouwbaarheid. Appian RPA's cloud-native bots die op die vertrouwde infrastructuur draaien geeft ons het vertrouwen om ons RPA-gebruik uit te breiden.’’
- Kathy Melgar, AVP, Retirement Solutions Division, Pacific Life

“Als een van de grootste vakbonden in Noord-Amerika met een half miljoen leden, verwerken wij bergen formulieren, documenten en ander werk. Appian RPA als onderdeel van geïntegreerde automation stack biedt de snelheid en schaalbaarheid die wij nodig hebben.''
- Matt Richard, CIO, Laborers International Union of North America (LiUNA!)

"Het heroverwegen van bedrijfsprocessen en het optimaliseren van de operationele activiteiten met een geïntegreerde automation stack stelt medewerkers in staat om zich te concentreren op nuttiger werk en tegelijkertijd de groei van het bedrijf te stimuleren. Cognizant maakt gebruik van het Appian Platform om onze klanten te helpen snel en doelgericht te innoveren".
- Greg Hyttenrauch, President, Cognizant Digital Systems and Technology

"Appian RPA biedt aanzienlijke voordelen op het gebied van flexibiliteit en total cost of ownership. Deze en andere voordelen worden nog meer verbeterd dankzij de native integratie in de complete automation stack.’’
- Jorge Arahuetes, Partner, Business Process Management, Deloitte Spanje

"Automatisering gaat niet over één enkele technologie, maar over de manier waarop technologieën onderling samenwerken. Het bereiken van waarde op schaal vereist een slimme strategie voor het combineren van RPA, AI en workflow, en een naadloze implementatie van die strategie. Appian heeft hetallemaal in huis.''
- Dago Huerta, COO, Doble O Consulting

"Automatisering is het opnieuw definiëren vande moderne workforce. Onze alliantie met Appian gaat over het leveren van oplossingen die de impact van het verbinden van mensen, bots en intelligente machines demonstreren, terwijl ze de transformerende waarde op schaal vergroten.''
- Marcus Murph, Directeur, Adviseur, Digital Enablement, KPMG

Over Appian
Appian biedt een low-code ontwikkelingsplatform dat de creatie van krachtige bedrijfsapplicaties versnelt. Veel van 's werelds grootste organisaties gebruiken Appian-applicaties om klantervaring te verbeteren, operational excellence te bereiken en risicobeheer en compliance wereldwijd te vereenvoudigen. Ga voor meer informatie naar http://www.appian.com/.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Appian
Jessica Jansen
Senior Field Marketing Manager, Northern Europe
pr.nl@appian.com

Edelman Country Contact & Email:
Edelman Nederland
Bram van Ginneken
NLAppian@edelman.com
Laatste van Appian
Appian kondigt samenwerking met DocuSign aan

Onderzoek Appian: tweederde van de respondenten zegt dat technologie geen sterkere klantenrelaties oplevert

Appian kondigt de ‘Workforce Safety and Readiness’ applicatie aan voor Return-to-Work Management bij COVID-19 en andere crises
Appian contact

Logo Appian

info.nl@appian.com
  www.appian.com
Appian sociaal

Appian tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel