Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

Marsh kiest voor Level X van CCS

Marsh, wereldwijd marktleider op het gebied van verzekeringsmakelaardij en risicobeheersing, kiest voor Level X, het Digital Insurance Platform van CCS.

“Marsh heeft een heldere strategie om het hoofd te bieden aan de belangrijkste uitdagingen in de verzekeringssector, de standaard te zetten als marktleider en groei te realiseren. Om onze Broker of the Future doelen te bereiken hebben wij behoefte aan een digitaal platform. Het internationaal schaalbare platform van CCS geeft Marsh de mogelijkheid tot het behalen van bedrijfsoptimalisatie, flexibiliteit en snelheid bij het inspelen op klantbehoeften. Tot slot moet het platform ons helpen de risico’s te verminderen rondom onderhoud aan onze legacy IT omgeving zoals AS/400.”, aldus David Sanderse, CEO van Marsh Nederland.

Marsh zal gebruik maken van het Digital Insurance Platform Level X van CCS en profiteert daarmee van de meest moderne en geavanceerde integratie- en orkestratietoepassingen, gecombineerd met ervaring in de schadeverzekeringssector van meer dan 35 jaar.

“Het Digital Insurance Platform geeft de mogelijkheid om componenten uit ons Level backoffice systeem te combineren met onze Roundcube propositie en ons open insurance ecosysteem Marketplace. Deze combinatie noemen we Level X. Ons platform geeft Marsh grote voordelen bij het realiseren van hun doelen in termen van snelheid, flexibiliteit en schaalbaarheid. We implementeren het platform in 2020 in fases waarin steeds meer functionaliteit wordt toegevoegd.” aldus Max Speur, CEO CCS.

Over Marsh
Marsh, onderdeel van Marsh & McLennan Companies (NYSE: MMC), is wereldwijd marktleider op het gebied van verzekeringsmakelaardij en risicobeheersing. Met meer dan 35.000 collega’s in meer dan 130 landen helpt Marsh haar klanten bij het in kaart brengen en beheersen van risico’s en het creëren van nieuwe groeimogelijkheden. Marsh is een volledige dochteronderneming van MMC, een wereldwijde professionele dienstverlener die haar klanten voorziet van adviezen en oplossingen op het gebied van risico, strategie en mensen. Met wereldwijd 76.000 collega’s en een jaaromzet van ruim US$17 miljard, vallen onder Marsh & McLennan Companies tevens marktleiders Guy Carpenter, Mercer, en Oliver Wyman. www.marsh.com

Over CCS
CCS, opgericht in 1983, is een Nederlandse leverancier van innovatieve IT-oplossingen voor de verzekeringsbranche uit Woerden. Dankzij de krachtige combinatie van kennis over de branche en ervaring in ICT, helpt CCS haar klanten te concurreren in de complexe, veeleisende en continu veranderende verzekeringswereld. Het portfolio van CCS bestaat uit backoffice-oplossing Level, smart midoffice-oplossing Roundcube en integratieplatform Marketplace waarmee een ecosysteem van partners ontsloten wordt. CCS verzorgt zowel de gehele implementatie, conversie als hosting en levert aanvullende dienstverlening. Met Level X biedt CCS een digitaal verzekeringsplatform bestaande uit een combinatie van haar producten en services, geïntegreerd met partneroplossingen. www.ccs.nl
Laatste van CCS connects
Marsh kiest voor Level X van CCS

CCS benoemt Niels Trzecieski als nieuwe CCO

Anac BackOffice kiest voor Marketplace van CCS
CCS connects contact

Logo CCS connects

info@ccs.nl
  www.ccs.nl
CCS connects sociaal

CCS connects tweets

Logo Heliview Conferences & Training
Logo Linku
Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy