www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
PR: ItsaRep

Western Digital’s nieuwe WD Gold SSD's brengen NVMe naar het MKB

Nieuwe WD Gold NVMe SSD's ontworpen om reactievermogen en prestaties van applicaties drastisch te verbeteren

Western Digital (NASDAQ: WDC) introduceert de eerste enterprise-klasse NVMe SSD in de WD Gold-reeks. Hiermee vereenvoudigt het bedrijf de overstap naar NVMe-opslag voor kleine en middelgrote ondernemingen zodat zij de prestaties van applicaties aanzienlijk kunnen verbeteren.

Met de vooruitgang in multi-core, multi-threaded CPU's is legacy-opslag een knelpunt geworden voor maximale applicatie-prestaties. Onderzoeksbureau IDC verwacht daarom dat tegen 2023 meer dan 79 procent van de markt naar NVMe-opslag is opgeschoven.

De nieuwe WD Gold NVMe SSD's, die vanaf dit voorjaar worden geleverd, zijn beschikbaar in vier capaciteiten. Deze SSD’s zijn ontworpen als primaire opslag op servers, met superieure responstijden, hogere doorvoer en grotere schaal dan bestaande SATA-oplossingen voor bedrijfstoepassingen. WD Gold NVMe SSD's leveren tot vijf keer sequentiële prestaties in vergelijking tot enterprise SATA SSD's, om te voldoen aan piekvragen van applicaties in business intelligence, data-analyse, virtualisatie en ERP.

De enterprise NVMe SSD’s zijn een aanvulling op de recent geïntroduceerde WD Gold HDD's; de combinatie vormt een krachtige opslaglaag voor applicaties en gegevenssets die een lage latentie of hoge doorvoer vereisen.

Het ontwerp van de nieuwe WD Gold NVMe SSD's profiteert van de expertise van Western Digital op alle gebieden, van 3D TLC NAND SSD-media tot de speciaal gebouwde firmware en eigen geïntegreerde controller. Betrouwbaarheid wordt onder meer gerealiseerd door bescherming tegen stroomverlies, data-path beveiliging en de verlengde beperkte garantie van vijf jaar. Beveiligd opstarten en wissen biedt gebruikers aanvullende controle over hun data.

"De wereld verandert door data. Er vindt transformatie en innovatie plaats op veel IT-fronten en in vrijwel elke organisatie, groot of klein, en dat alles door gegevens", zegt Phil Bullinger, algemeen directeur en senior vice president van Data Center Devices bij Western Digital. "De overstap naar NVMe is van fundamenteel belang om nieuwe toepassingen, gebruiksscenario's en workloads mogelijk te maken. Door WD Gold NVMe SSD's toe te voegen aan onze WD Gold HDD's met hoge capaciteit hebben klanten de juiste opties om data sneller en optimaal te benutten."

De datacenter-oplossingen van Western Digital voorzien in een verscheidenheid aan behoeften in een snel en continu veranderend landschap van datatechnologie. Het brede datacenterportfolio omvat de Ultrastar-reeks HDD's en SSD's, WD Gold HDD's en SSD's, OpenFlex NVMe over Fabrics (NVMe-oF) open configureerbare infrastructuur, Ultrastar JBOF / JBOD opslagplatforms, NVMe-of bridge-oplossingen, en de Ultrastar Memory Extension drive.

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kan aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leeft, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.

Voor meer informatie: WD, WD_Black en SanDisk.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
Acronis selecteert Western Digital voor betrouwbare wereldwijde opslaginfrastructuur

Western Digital’s nieuwe WD Gold SSD's brengen NVMe naar het MKB

Western Digital’s nieuwe iNAND brengt mobiele toepassingen naar het 5G-tijdperk
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Western Digita.. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage