www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: ItsaRep

Western Digital’s nieuwe WD Gold SSD's brengen NVMe naar het MKB

Nieuwe WD Gold NVMe SSD's ontworpen om reactievermogen en prestaties van applicaties drastisch te verbeteren

Western Digital (NASDAQ: WDC) introduceert de eerste enterprise-klasse NVMe SSD in de WD Gold-reeks. Hiermee vereenvoudigt het bedrijf de overstap naar NVMe-opslag voor kleine en middelgrote ondernemingen zodat zij de prestaties van applicaties aanzienlijk kunnen verbeteren.

Met de vooruitgang in multi-core, multi-threaded CPU's is legacy-opslag een knelpunt geworden voor maximale applicatie-prestaties. Onderzoeksbureau IDC verwacht daarom dat tegen 2023 meer dan 79 procent van de markt naar NVMe-opslag is opgeschoven.

De nieuwe WD Gold NVMe SSD's, die vanaf dit voorjaar worden geleverd, zijn beschikbaar in vier capaciteiten. Deze SSD’s zijn ontworpen als primaire opslag op servers, met superieure responstijden, hogere doorvoer en grotere schaal dan bestaande SATA-oplossingen voor bedrijfstoepassingen. WD Gold NVMe SSD's leveren tot vijf keer sequentiële prestaties in vergelijking tot enterprise SATA SSD's, om te voldoen aan piekvragen van applicaties in business intelligence, data-analyse, virtualisatie en ERP.

De enterprise NVMe SSD’s zijn een aanvulling op de recent geïntroduceerde WD Gold HDD's; de combinatie vormt een krachtige opslaglaag voor applicaties en gegevenssets die een lage latentie of hoge doorvoer vereisen.

Het ontwerp van de nieuwe WD Gold NVMe SSD's profiteert van de expertise van Western Digital op alle gebieden, van 3D TLC NAND SSD-media tot de speciaal gebouwde firmware en eigen geïntegreerde controller. Betrouwbaarheid wordt onder meer gerealiseerd door bescherming tegen stroomverlies, data-path beveiliging en de verlengde beperkte garantie van vijf jaar. Beveiligd opstarten en wissen biedt gebruikers aanvullende controle over hun data.

"De wereld verandert door data. Er vindt transformatie en innovatie plaats op veel IT-fronten en in vrijwel elke organisatie, groot of klein, en dat alles door gegevens", zegt Phil Bullinger, algemeen directeur en senior vice president van Data Center Devices bij Western Digital. "De overstap naar NVMe is van fundamenteel belang om nieuwe toepassingen, gebruiksscenario's en workloads mogelijk te maken. Door WD Gold NVMe SSD's toe te voegen aan onze WD Gold HDD's met hoge capaciteit hebben klanten de juiste opties om data sneller en optimaal te benutten."

De datacenter-oplossingen van Western Digital voorzien in een verscheidenheid aan behoeften in een snel en continu veranderend landschap van datatechnologie. Het brede datacenterportfolio omvat de Ultrastar-reeks HDD's en SSD's, WD Gold HDD's en SSD's, OpenFlex NVMe over Fabrics (NVMe-oF) open configureerbare infrastructuur, Ultrastar JBOF / JBOD opslagplatforms, NVMe-of bridge-oplossingen, en de Ultrastar Memory Extension drive.

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kan aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leeft, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.

Voor meer informatie: WD, WD_Black en SanDisk.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Western Digita.. tweets

Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Ivanti
Logo Eaton
Logo ilionx