Contentbureauwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Wisse Kommunikatie

Dicle Elektrik digitaliseert buitendienst met robuuste tablets van Panasonic

De duurzame en robuuste tablets van Panasonic worden gebruikt door de service teams van Dicle Elektrik, die 1,8 miljoen abonnees bedienen in zes steden in het zuidoosten van Turkije. Dankzij de apparaten verlopen alle processen eenvoudiger.

Dicle Elektrik heeft gekozen voor de duurzame Toughbook M1 tablets van Panasonic om hun digitale processen te faciliteren en hun werkzaamheden in het veld te ondersteunen. De Toughbook M1 tablets zorgen voor een centrale, veilige en mobiele infrastructuur die voldoet aan de werkomstandigheden. De tablets van Panasonic zijn ontworpen voor verschillende omgevingen, ideaal voor werknemers die buiten werken.

De buitenwerkers van Dicle Elektrik werken in een gebied groter dan 60.000 km² en met meer dan 1,8 miljoen abonnees. Met deze oplossing kunnen zij veldgegevens direct in hun systemen opslaan en documenten met deze gegevens bewaren en beheren in een digitaal archief. Door deze digitalisering wordt het administratieve werk enorm verminderd en verloopt het efficiënter.

Gebruiksvriendelijke, robuuste tablets met cruciale functies
De Toughbook devices van Panasonic zijn dankzij hun robuustheid geschikt voor iedere omgeving. Zo is de Toughbook M1 bestand tegen valschade tot 180 cm, kan de tablet werken bij temperaturen van -29°C tot +60°C en is hij beschermd tegen stof en water bij IP65.

Het apparaat beschikt over een scherm dat gemakkelijk leesbaar is in het zonlicht en zelfs met handschoenen aan kan worden bediend. Dankzij de veelzijdige bediening en cruciale connectiviteitsopties blijft de Panasonic Toughbook M1 optimaal presteren, zelfs in de meest veeleisende omstandigheden. Door de batterijen met een zeer lange levensduur en hot swap-functies, kunnen service teams die werkzaam zijn in een grote regio in een hoog tempo en zonder batterijtekort de volledige dag werken.

Digitaliseringsproject van Dicle Elektrik
Met de Panasonic Toughbook M1 kan Dicle Elektrik veldgegevens op hun systemen opslaan, documenten met gegevens beheren en deze veilig bewaren in digitale archieven. Terwijl de service teams hun toegewezen taken online uitvoeren, hebben ze real-time verbinding met de centrale ondersteuningsteams voor communicatie of ondersteuning. De service teams kunnen ook inventaris- en vermogensbeheer uitvoeren via de mobiele applicatie.

De GPS-functie op de tablets zorgt ervoor dat de posities van de teams kunnen worden gevolgd. De kaart met de netwerkinfrastructuur voorziet de service teams van meer informatie over de opdrachten. Dicle Elektrik maakt gebruik van de mobiliteit en technologie van de Panasonic Toughbook M1 om deze belangrijke stap in zijn digitale transformatie te maken.

Dicle Elektrik's Head of Technology en Human Resources Kürsad Karaman licht dit belangrijke project toe: "Als Dicle Elektrik Dagitim A.S. zijn wij verantwoordelijk voor de distributie van elektriciteit in zes steden met ongeveer twee miljoen abonnees in de Zuidoost-Anatolische regio. Ons doel is het leveren van hoge kwaliteit en ononderbroken energie. We zijn voor dit grote project met Panasonic in zee gegaan om ervoor te zorgen dat alle activiteiten in het veld volledig digitaal en mobiel zijn. We hebben ons project in vier fasen afgerond met ons team en zijn begonnen met het gebruik van ongeveer 1.500 Toughbook M1 apparaten en mobiele field service management applicaties. Dankzij de digitalisering van al onze veldwerkzaamheden worden alle werkopdrachten via een centrale structuur beheerd. De verkregen gegevens worden continu geanalyseerd en gebruikt voor grotere efficiëntie en controle.”

Voor meer informatie over het portfolio van Panasonic devices, klik hier.

Bericht voor de redactie

Contact voor de pers
Koen Uijt de Haag
PR Consultant
koen.uijtdehaag@wisse-worldcom.nl

Lisbeth Lashmana
Marketing Manager Benelux
toughbook.benelux@eu.panasonic.com

Over Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)
Het is ons doel om technologie onzichtbaar te laten werken, zodat bedrijven succes kunnen hebben. We zijn van mening dat technologie gewoon moet werken. Dat bedrijven succesvol kunnen zijn als ze zich op hun klanten kunnen concentreren en erop kunnen vertrouwen dat alle technologieën, die hun werkzaamheden ondersteunen, in harmonie werken. Daarom streven wij ernaar producten en oplossingen te ontwikkelen die zo zijn afgestemd op de manier waarop onze klanten werken, dat zij bijna onzichtbaar zijn. Het zijn werkpaarden die op de achtergrond het succes van het bedrijf mogelijk maken.

PSCEU bestaat uit zes divisies:
  • Broadcast & ProAV biedt u de vrijheid uw verhaal te vertellen met hoogwaardige producten en oplossingen die een soepele werking en buitengewoon goede prijs-kwaliteitverhouding garanderen in een assortiment op afstand bedienbare camera's, switchers, studiocamera's en ENG P2HD. De VariCam-modellen uit het assortiment filmcamera's en de EVA1 zijn geschikt voor true 4K en HDR (High Dynamic Range), waardoor ze de ideale oplossing zijn voor de productie van film, televisie, documentaires en live evenementen.
  • Communication Solutions biedt ’s werelds meest toonaangevende telefoonsystemen, SIP-eindapparatuur en professionele "netwerkscanners" die ervoor zorgen dat u zich volledig op de communicatie kan richten in plaats van op de verbinding.
  • Panasonic Mobile Solutions Business Division Europe helpt mobiele professionals productiever te werken met zijn assortiment rugged Toughbook-notebooks, tablets voor bedrijven, handheld-apparaten en elektronische Point-of-Sales (EPOS)-systemen. Als Europese marktleider had Panasonic in 2018 een aandeel in de verkoop van 48% voor rugged en duurzame notebooks en tablets (VDC Research, maart 2019).
  • Industrial Medical Vision vervaardigt toepassingen voor verschillende sectoren, zoals geneeskunde, biowetenschappen, ProAV en de industrie. Het productportfolio bevat volledige en OEM-camerasystemen die het mogelijk maken te zien wat onzichtbaar is.
  • Security Solutions kan dankzij jarenlange ervaring kwalitatief hoogwaardig CCTV-materiaal leveren dat als bewijsmateriaal kan worden gebruikt. De systemen zorgen voor optimale afbeeldingskwaliteit, ongeacht de omgevingsfactoren, dankzij de buitengewoon betrouwbare, geavanceerde technologie van onze camera's en opnamesystemen en zorgen ervoor dat u zich veilig kunt voelen.
  • Visual System Solutions biedt het meest uitgebreide assortiment professionele schermen en projectoren, en biedt professionals in de audiovisuele sector de vrijheid die zij nodig hebben om te creëren. De divisieleidt de Europese markt voor projectoren met een hoge helderheid met een aandeel in de verkoop van 39% (Futuresource >5klm boekjaar 2017, 3e kwartaal, excl. 4K & digitale cinema).
Over Panasonic
Panasonic Corporation is wereldwijd leider in het ontwikkelen van diverse elektronische producten en oplossingen voor klanten op het gebied van consumentenelektronica, wonen, auto's en B2B. Het bedrijf, dat in 2018 100 jaar bestond, heeft zich internationaal uitgebreid tot een conglomeraat met wereldwijd 582 dochterondernemingen en 87 gelieerde ondernemingen, met een totale netto-omzet van 62,5 miljard euro in het boekjaar dat afliep op 31 maart 2019. Panasonic Corporation gebruikt zijn technologieën voor het creëren van nieuwe waarde door middel van innovatie in alle divisies, voor een beter leven en een betere wereld voor zijn klanten. Meer informatie over Panasonic: http://www.panasonic.com/global
Laatste van Panasonic
DP World verbetert productiviteit en klantenservice met Panasonic Toughbooks

Panasonic Toughbook Omnia biedt complete mobiele bedrijfssoftware-oplossing

Dicle Elektrik digitaliseert buitendienst met robuuste tablets van Panasonic
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Panasonic contact

Logo Panasonic

info@panasonic.nl
  www.panasonic.nl
Panasonic sociaal

Panasonic tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage