Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (1 jaar en 42 dagen geleden)
PR: Wisse Kommunikatie

Dicle Elektrik digitaliseert buitendienst met robuuste tablets van Panasonic

De duurzame en robuuste tablets van Panasonic worden gebruikt door de service teams van Dicle Elektrik, die 1,8 miljoen abonnees bedienen in zes steden in het zuidoosten van Turkije. Dankzij de apparaten verlopen alle processen eenvoudiger.

Dicle Elektrik heeft gekozen voor de duurzame Toughbook M1 tablets van Panasonic om hun digitale processen te faciliteren en hun werkzaamheden in het veld te ondersteunen. De Toughbook M1 tablets zorgen voor een centrale, veilige en mobiele infrastructuur die voldoet aan de werkomstandigheden. De tablets van Panasonic zijn ontworpen voor verschillende omgevingen, ideaal voor werknemers die buiten werken.

De buitenwerkers van Dicle Elektrik werken in een gebied groter dan 60.000 km² en met meer dan 1,8 miljoen abonnees. Met deze oplossing kunnen zij veldgegevens direct in hun systemen opslaan en documenten met deze gegevens bewaren en beheren in een digitaal archief. Door deze digitalisering wordt het administratieve werk enorm verminderd en verloopt het efficiënter.

Gebruiksvriendelijke, robuuste tablets met cruciale functies
De Toughbook devices van Panasonic zijn dankzij hun robuustheid geschikt voor iedere omgeving. Zo is de Toughbook M1 bestand tegen valschade tot 180 cm, kan de tablet werken bij temperaturen van -29°C tot +60°C en is hij beschermd tegen stof en water bij IP65.

Het apparaat beschikt over een scherm dat gemakkelijk leesbaar is in het zonlicht en zelfs met handschoenen aan kan worden bediend. Dankzij de veelzijdige bediening en cruciale connectiviteitsopties blijft de Panasonic Toughbook M1 optimaal presteren, zelfs in de meest veeleisende omstandigheden. Door de batterijen met een zeer lange levensduur en hot swap-functies, kunnen service teams die werkzaam zijn in een grote regio in een hoog tempo en zonder batterijtekort de volledige dag werken.

Digitaliseringsproject van Dicle Elektrik
Met de Panasonic Toughbook M1 kan Dicle Elektrik veldgegevens op hun systemen opslaan, documenten met gegevens beheren en deze veilig bewaren in digitale archieven. Terwijl de service teams hun toegewezen taken online uitvoeren, hebben ze real-time verbinding met de centrale ondersteuningsteams voor communicatie of ondersteuning. De service teams kunnen ook inventaris- en vermogensbeheer uitvoeren via de mobiele applicatie.

De GPS-functie op de tablets zorgt ervoor dat de posities van de teams kunnen worden gevolgd. De kaart met de netwerkinfrastructuur voorziet de service teams van meer informatie over de opdrachten. Dicle Elektrik maakt gebruik van de mobiliteit en technologie van de Panasonic Toughbook M1 om deze belangrijke stap in zijn digitale transformatie te maken.

Dicle Elektrik's Head of Technology en Human Resources Kürsad Karaman licht dit belangrijke project toe: "Als Dicle Elektrik Dagitim A.S. zijn wij verantwoordelijk voor de distributie van elektriciteit in zes steden met ongeveer twee miljoen abonnees in de Zuidoost-Anatolische regio. Ons doel is het leveren van hoge kwaliteit en ononderbroken energie. We zijn voor dit grote project met Panasonic in zee gegaan om ervoor te zorgen dat alle activiteiten in het veld volledig digitaal en mobiel zijn. We hebben ons project in vier fasen afgerond met ons team en zijn begonnen met het gebruik van ongeveer 1.500 Toughbook M1 apparaten en mobiele field service management applicaties. Dankzij de digitalisering van al onze veldwerkzaamheden worden alle werkopdrachten via een centrale structuur beheerd. De verkregen gegevens worden continu geanalyseerd en gebruikt voor grotere efficiëntie en controle.”

Voor meer informatie over het portfolio van Panasonic devices, klik hier.

Bericht voor de redactie

Contact voor de pers
Koen Uijt de Haag
PR Consultant
koen.uijtdehaag@wisse-worldcom.nl

Lisbeth Lashmana
Marketing Manager Benelux
toughbook.benelux@eu.panasonic.com

Over Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)
Het is ons doel om technologie onzichtbaar te laten werken, zodat bedrijven succes kunnen hebben. We zijn van mening dat technologie gewoon moet werken. Dat bedrijven succesvol kunnen zijn als ze zich op hun klanten kunnen concentreren en erop kunnen vertrouwen dat alle technologieën, die hun werkzaamheden ondersteunen, in harmonie werken. Daarom streven wij ernaar producten en oplossingen te ontwikkelen die zo zijn afgestemd op de manier waarop onze klanten werken, dat zij bijna onzichtbaar zijn. Het zijn werkpaarden die op de achtergrond het succes van het bedrijf mogelijk maken.

PSCEU bestaat uit zes divisies:
  • Broadcast & ProAV biedt u de vrijheid uw verhaal te vertellen met hoogwaardige producten en oplossingen die een soepele werking en buitengewoon goede prijs-kwaliteitverhouding garanderen in een assortiment op afstand bedienbare camera's, switchers, studiocamera's en ENG P2HD. De VariCam-modellen uit het assortiment filmcamera's en de EVA1 zijn geschikt voor true 4K en HDR (High Dynamic Range), waardoor ze de ideale oplossing zijn voor de productie van film, televisie, documentaires en live evenementen.
  • Communication Solutions biedt ’s werelds meest toonaangevende telefoonsystemen, SIP-eindapparatuur en professionele "netwerkscanners" die ervoor zorgen dat u zich volledig op de communicatie kan richten in plaats van op de verbinding.
  • Panasonic Mobile Solutions Business Division Europe helpt mobiele professionals productiever te werken met zijn assortiment rugged Toughbook-notebooks, tablets voor bedrijven, handheld-apparaten en elektronische Point-of-Sales (EPOS)-systemen. Als Europese marktleider had Panasonic in 2018 een aandeel in de verkoop van 48% voor rugged en duurzame notebooks en tablets (VDC Research, maart 2019).
  • Industrial Medical Vision vervaardigt toepassingen voor verschillende sectoren, zoals geneeskunde, biowetenschappen, ProAV en de industrie. Het productportfolio bevat volledige en OEM-camerasystemen die het mogelijk maken te zien wat onzichtbaar is.
  • Security Solutions kan dankzij jarenlange ervaring kwalitatief hoogwaardig CCTV-materiaal leveren dat als bewijsmateriaal kan worden gebruikt. De systemen zorgen voor optimale afbeeldingskwaliteit, ongeacht de omgevingsfactoren, dankzij de buitengewoon betrouwbare, geavanceerde technologie van onze camera's en opnamesystemen en zorgen ervoor dat u zich veilig kunt voelen.
  • Visual System Solutions biedt het meest uitgebreide assortiment professionele schermen en projectoren, en biedt professionals in de audiovisuele sector de vrijheid die zij nodig hebben om te creëren. De divisieleidt de Europese markt voor projectoren met een hoge helderheid met een aandeel in de verkoop van 39% (Futuresource >5klm boekjaar 2017, 3e kwartaal, excl. 4K & digitale cinema).
Over Panasonic
Panasonic Corporation is wereldwijd leider in het ontwikkelen van diverse elektronische producten en oplossingen voor klanten op het gebied van consumentenelektronica, wonen, auto's en B2B. Het bedrijf, dat in 2018 100 jaar bestond, heeft zich internationaal uitgebreid tot een conglomeraat met wereldwijd 582 dochterondernemingen en 87 gelieerde ondernemingen, met een totale netto-omzet van 62,5 miljard euro in het boekjaar dat afliep op 31 maart 2019. Panasonic Corporation gebruikt zijn technologieën voor het creëren van nieuwe waarde door middel van innovatie in alle divisies, voor een beter leven en een betere wereld voor zijn klanten. Meer informatie over Panasonic: http://www.panasonic.com/global
Laatste van Panasonic
Panasonic benoemt Jarltech tot distributeur van robuuste handhelds in Europa

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Vergaande digitalisering verhoogt productiviteit logistiek
Pure as-a-Service ziet sterke klantadoptie in verschillende regio's en sectoren voor een breed scala aan toepassingen

Nemesys en MCS werken samen om veilige IoT-oplossingen te implementeren

Auth0 benoemt Lucy McGrath tot vicepresident Privacy

Extreme Networks benoemt John Abel tot Chief Information Officer

Uw ERP-systeem - een achteruitkijkspiegel of een periscoop?

Oracle Cloud Infrastructure kondigt integratie met ServiceNow aan voor beter multi-cloud management

Seeders en Made by Mouses starten samen Amazon-agency Reachers

Entrust-onderzoek onthult dat organisaties de beveiliging van klantdata prioriteren, maar deze blijven blootstellen aan dreigingen

Onderzoek wagenparkbeheerders: 75% is bezorgd dat slecht rijgedrag leidt tot reputatieverlies
3,9 miljoen Ziggo klanten genieten van een volledig digitaal tv-aanbod in super scherpe beeldkwaliteit

SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

De kracht van SMS voor het IJsselland Ziekenhuis

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

NorthC Datacenters breidt uit in Zuid-Holland

Mendix: de volgende stap in procesautomatisering is ‘hyperautomatisering’

Sentia nieuwe cloudpartner SURF voor IaaS-diensten

RS Components kiest Orange Business Services als exclusieve managed service provider om de zakelijke flexibiliteit wereldwijd te verbeteren

Robots, cloud en dienstverlening op afstand: echte waarde ligt in de totaalervaring

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

Info Support behaalt Kubernetes on Microsoft Azure advanced specialization

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

CyberArk introduceert aanvalstool om container-omgevingen te testen

De Clickdrive-app wil de ‘Independer’ worden in de rijschoolmarkt
Verstreken tijd: 1 jaar en 42 dagen
Panasonic contact

Logo Panasonic

info@panasonic.nl
  www.panasonic.nl
Panasonic sociaal

Panasonic tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis