www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
PR: Krakeling Communicatie

Genesys Cloud nu beschikbaar op AWS Marketplace

Naarden, 2 maart 2020 Genesys, wereldwijd leider in cloud customer experience en contact center oplossingen, kondigt aan dat Genesys Cloud nu beschikbaar is op AWS Marketplace, een digitale catalogus met duizenden softwareaanbiedingen van onafhankelijke software leveranciers. Door de catalogus kunnen organisaties eenvoudig software vinden, testen, kopen en toepassen die draait op Amazon Web Services (AWS). Dit geeft ondernemingen een aanvullende optie voor het aanschaffen van Genesys Cloud, een alles-in-één-oplossing en het wereldwijd leidende public cloud contact center platform.

Met de beschikbaarheid van Genesys Cloud in AWS Marketplace profiteren klanten van vereenvoudigde sourcing en contracten en geconsolideerde facturatie, wat uiteindelijk leidt tot kostenbesparingen. Met de nieuwe vermelding kunnen organisaties de inzet van Genesys Cloud gebruiken voor hun AWS Enterprise Discount Program (EDP).

“Onze klanten migreren steeds meer applicaties naar de cloud en zoeken naar extra keuzes, flexibiliteit en gemak van aanschaf en installatie,” zegt Dave McCann, vice president Migration, AWS Marketplace and Control Services van Amazon Web Services, Inc. “We heten Genesys Cloud, een SaaS-applicatie, van harte welkom op de AWS Marketplace. We kunnen onze klanten zo een aanvullende oplossing van een industry leader bieden voor het moderniseren van hun applicatie-portfolio en het transformeren van de customer experience.”

De beschikbaarheid van Genesys Cloud op de AWS Marketplace is de nieuwste ontwikkeling in de langdurige relatie van Genesys en AWS. Gehost op AWS is Genesys Cloud ontworpen voor organisaties voor het leveren van Experience as a Service™ zodat ze kunnen bouwen aan een meer verbonden, betekenisvolle klantrelatie over alle kanalen heen, waaronder spraak, text, webchat en social media. De continue innovatie en snelle release van nieuwe functionaliteit maakt Genesys Cloud makkelijk in gebruik, radicaal vereenvoudigd en snel. De API-first micoroservices-architectuur van Genesys Cloud biedt bedrijven een uitgebreide set features die eenvoudig op maat kan worden gemaakt en uitgebreid.

“Bedrijven staan sterk onder druk om consumenten hyper gepersonaliseerde ervaringen te bieden,” zegt Olivier Jouve, executive vice president and general manager van Genesys Cloud. “AWS Marketplace geeft de grootste organisaties een gestroomlijnd aankooptraject waarmee ze de kracht van Genesys Cloud kunnen inzetten om klanten voor het leven te binden met empathische maatwerk-ervaringen.”

Genesys Cloud is per direct beschikbaar op AWS Marketplace voor bedrijven met 500 of meer gebruikers. Bezoek de pagina van Genesys Cloud AWS Marketplace.

==

Over Genesys
Ieder jaar levert Genesys meer dan 70 miljard opmerkelijke klantervaringen voor organisaties in meer dan 100 landen. Met de kracht van de cloud en AI verbindt onze technologie ieder klantmoment van marketing, sales tot service  en op ieder kanaal, tegelijkertijd de ervaring van medewerkers verbeterend. Genesys pionierde met Experiences as a ServiceSM  zodat organisaties van iedere omvang echte personalisatie kunnen bieden op de juiste schaal, kunnen interacteren met empathie en kunnen bouwen aan het vertrouwen en de loyaliteit van de klant. Dit wordt mogelijk gemaakt door Genesys Cloud, een alles-in-een-oplossing en het leidende publieke contact center platform in de wereld, ontworpen voor snelle innovatie, schaalbaarheid en flexibiliteit.
Bezoek www.genesys.com.

©2020 Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. Alle rechten voorbehouden. Genesys en het Genesys logo zijn handelsmerken en/of geregistreerde handelsmerken van Genesys. Alle andere bedrijfsnamen en logo’s kunnen geregistreerde handelsmerken of handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven.

Linda Hilberdink, Senior Field Marketing Manager Benelux, Iberia & South East Africa
Linda.hilberdink@genesys.com – 06 21 68 37 73

Ingrid Wong, Krakeling Communicatie
Ingrid.wong@krakelingcommunicatie.nl – 06 147 67 539
Laatste van Genesys
Genesys en Adobe partneren voor Contextual Customer Experiences

Genesys onthult eerste echte multicloud-architectuur voor contact centers

Nieuwe integratie Genesys Cloud en Microsoft Teams voor productiviteit en samenwerking
Partners VIVES en Infolearn verzorgen infectiepreventie e-learning voor 150.000 zorgprofessionals in opdracht van Vlaamse overheid

Ivanti erkend als leider in de IDC MarketScape voor Worldwide UEM Software 2020-2021

Razer introduceert Naga X voor MMO-gamers
Cartridge & Toner gigant Alleeninkt.nl na overname van Inktprecies.nl in race voor marktleiderschap printer-land

Philadelphia Zorg kiest voor roostersoftware Intus

Ontdek offertes die bijna zichzelf schrijven met behulp van kunstmatige intelligentie in de nieuwe update van Offorte.com

Social Selling met LinkedIn: “Stilletjes verkopen in een digitaal thuiswerktijdperk (en daarna)”

5 krachtige tips om een boekhoudprogramma te kiezen

Myth Busted: 5 hardnekkige misverstanden over elektrisch rijden

Schneider Electric, Enel en het World Economic Forum publiceren het rapport 'Net Zero Carbon Cities: an Integrated approach'

Mammoet verhuist SAP-omgeving naar myBrand private cloud

Heuvelman Staalhandel klaar voor de toekomstmet low-code ERP-oplossing van Thinkwise

Dutch IT Channel Datacenter Project is gestart

Onderzoek Zendesk: zakelijk succes in 2021 hangt af van het leveren van uitzonderlijke customer experience

Tanium en open source-platform OpenCTI verbeteren gezamenlijk informatievoorziening cyberdreigingen

BT wint contract om Nederlandse diplomatieke missies over de hele wereld met elkaar te verbinden

Autohopper ontwikkelt app om franchisenemers meer inzicht te geven in verhuurproces

Flex-Appeal kondigt rebranding aan naar Oneteam

Tessa de Vor, de nieuwe managing director van Adapt Analytics, zet medewerkers op 1

Lavide Holding NV tekent Letter of Intent

VodafoneZiggo en Discovery kondigen nieuwe samenwerking aan inclusief streamingdienst discovery+

Logo Krakeling Communicatie

Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.