www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
PR: Krakeling Communicatie

Genesys Cloud nu beschikbaar op AWS Marketplace

Naarden, 2 maart 2020 Genesys, wereldwijd leider in cloud customer experience en contact center oplossingen, kondigt aan dat Genesys Cloud nu beschikbaar is op AWS Marketplace, een digitale catalogus met duizenden softwareaanbiedingen van onafhankelijke software leveranciers. Door de catalogus kunnen organisaties eenvoudig software vinden, testen, kopen en toepassen die draait op Amazon Web Services (AWS). Dit geeft ondernemingen een aanvullende optie voor het aanschaffen van Genesys Cloud, een alles-in-één-oplossing en het wereldwijd leidende public cloud contact center platform.

Met de beschikbaarheid van Genesys Cloud in AWS Marketplace profiteren klanten van vereenvoudigde sourcing en contracten en geconsolideerde facturatie, wat uiteindelijk leidt tot kostenbesparingen. Met de nieuwe vermelding kunnen organisaties de inzet van Genesys Cloud gebruiken voor hun AWS Enterprise Discount Program (EDP).

“Onze klanten migreren steeds meer applicaties naar de cloud en zoeken naar extra keuzes, flexibiliteit en gemak van aanschaf en installatie,” zegt Dave McCann, vice president Migration, AWS Marketplace and Control Services van Amazon Web Services, Inc. “We heten Genesys Cloud, een SaaS-applicatie, van harte welkom op de AWS Marketplace. We kunnen onze klanten zo een aanvullende oplossing van een industry leader bieden voor het moderniseren van hun applicatie-portfolio en het transformeren van de customer experience.”

De beschikbaarheid van Genesys Cloud op de AWS Marketplace is de nieuwste ontwikkeling in de langdurige relatie van Genesys en AWS. Gehost op AWS is Genesys Cloud ontworpen voor organisaties voor het leveren van Experience as a Service™ zodat ze kunnen bouwen aan een meer verbonden, betekenisvolle klantrelatie over alle kanalen heen, waaronder spraak, text, webchat en social media. De continue innovatie en snelle release van nieuwe functionaliteit maakt Genesys Cloud makkelijk in gebruik, radicaal vereenvoudigd en snel. De API-first micoroservices-architectuur van Genesys Cloud biedt bedrijven een uitgebreide set features die eenvoudig op maat kan worden gemaakt en uitgebreid.

“Bedrijven staan sterk onder druk om consumenten hyper gepersonaliseerde ervaringen te bieden,” zegt Olivier Jouve, executive vice president and general manager van Genesys Cloud. “AWS Marketplace geeft de grootste organisaties een gestroomlijnd aankooptraject waarmee ze de kracht van Genesys Cloud kunnen inzetten om klanten voor het leven te binden met empathische maatwerk-ervaringen.”

Genesys Cloud is per direct beschikbaar op AWS Marketplace voor bedrijven met 500 of meer gebruikers. Bezoek de pagina van Genesys Cloud AWS Marketplace.

==

Over Genesys
Ieder jaar levert Genesys meer dan 70 miljard opmerkelijke klantervaringen voor organisaties in meer dan 100 landen. Met de kracht van de cloud en AI verbindt onze technologie ieder klantmoment van marketing, sales tot service  en op ieder kanaal, tegelijkertijd de ervaring van medewerkers verbeterend. Genesys pionierde met Experiences as a ServiceSM  zodat organisaties van iedere omvang echte personalisatie kunnen bieden op de juiste schaal, kunnen interacteren met empathie en kunnen bouwen aan het vertrouwen en de loyaliteit van de klant. Dit wordt mogelijk gemaakt door Genesys Cloud, een alles-in-een-oplossing en het leidende publieke contact center platform in de wereld, ontworpen voor snelle innovatie, schaalbaarheid en flexibiliteit.
Bezoek www.genesys.com.

©2020 Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. Alle rechten voorbehouden. Genesys en het Genesys logo zijn handelsmerken en/of geregistreerde handelsmerken van Genesys. Alle andere bedrijfsnamen en logo’s kunnen geregistreerde handelsmerken of handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven.

Linda Hilberdink, Senior Field Marketing Manager Benelux, Iberia & South East Africa
Linda.hilberdink@genesys.com – 06 21 68 37 73

Ingrid Wong, Krakeling Communicatie
Ingrid.wong@krakelingcommunicatie.nl – 06 147 67 539
Laatste van Genesys
Nieuwe integratie Genesys Cloud en Microsoft Teams voor productiviteit en samenwerking

Genesys en Zoom werken samen voor betere interne samenwerking en customer experience

Genesys helpt organisaties tijdens COVID-19 pandemie
Curvature wordt officiële Intel-partner

G4S verhoogt kennisniveau met behulp van Online Academy

Netskope rapporteert stijging van 161 procent in bezoeken aan risicovolle apps en websites tijdens piek in thuiswerken

Zoom introduceert filters, nieuwe belichtingsinstellingen en andere opties die Zoom-gesprekken verbeteren

Arrow Electronics breidt NetApp-educatieaanbod uit met cloud-, data- en converged infrastructure-certificeringen

Twaalf uur lang in gesprek over Het Internet met o.a. Evgeny Morozov, Francesca Bria, Roosbeef, Peter Pomerantsev en Marleen Stikker | De Internetmarathon

Ruim 20 organisaties kiezen voor leerplatform Studytube

Bezoekers testen innovaties op Biergarten Paradigm in Groningen
Ivanti integreert Neurons Platform met Splunk Security Operations Suite

Wat is het verschil tussen ISO 27001 en NEN 7510?

DCspine netwerk PoP nu beschikbaar in flagship datacenter Greenhouse Datacenters

Youfone gaat de strijd aan met dure telecomproviders: een jaar lang gratis FOX Sports Eredivisie

Jeroen Ennenga nieuwe COO BPSOLUTIONS

Conclusion Zuyd breidt team uit met Hicham Soutou

Razer Kishi Universal Mobile Gaming Controller for Android (Xbox) nu beschikbaar

SailPoint en Proofpoint gaan samen de strijd aan tegen beveiligingsrisico's voor digitale werknemers

Tanium en Google Cloud bundelen krachten en leveren Security Transformation voor het gedistribueerde IT-tijdperk

Speel meer dan 100 games op mobiel met Xbox Game Pass Ultimate vanaf 15 september in Nederland

De impact van COVID-19 op datalekken

Logo Krakeling Communicatie
Genesys contact

Logo Genesys

reception.NL@genesys.com
  www.genesys.com
Genesys sociaal

Genesys tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo Curvature
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope
Logo Zoom