www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl

Xerox breidt Cloud Services portfolio uit met Virtual Print & Fleet Management

Xerox levert hiermee kosteneffectieve, veilige en duurzame printdiensten die CIO’s helpt bij hun digitale transformatie

De Meern, 2 maart 2020– Xerox kondigt vandaag de uitbreiding van haar flexibele cloud services portfolio aan met de introductie van Virtual Print Management Service en Workplace Cloud Fleet Management. Twee nieuwe diensten ontworpen om de digitale transformatie van haar IT-klanten te ondersteunen en te versnellen.

Met de Xerox Virtuele Print Management dienst kunnen CIO’s snel hun kostbare printservers die lokaal staan, vervangen door de veilige Xerox cloudinfrastructuur. Door de eenvoudige implementatie kunnen IT-medewerkers zich meer bezig houden met uitdagende, lange-termijn inspanningen voor digitale transformatie. Deze dienstverlening is een abonnementsvorm, een software-as-a-service model, en bespaart IT-afdelingen tot wel een derde van hun uitgaven voor printdiensten.

“CIO’s staan onder grote druk om een naadloze transformatie naar de cloud te begeleiden. Hierbij moeten ze ervoor zorgen dat de dienstverlening ongestoord en naadloos overgaat, gedurende elke stap in het proces”, zegt Marcel Wisman, Office Product & Solutions Manager van Xerox. “Maar de realiteit van een transitie naar een volledige cloudomgeving is vaak veel langzamer en complexer dan voorzien. Xerox Virtual Print biedt de CIO een snelle check in the box op de belangrijke maatstaven als flexibiliteit, kosten, veiligheid en gebruikerservaring.”

Xerox brengt de voordelen van Xerox Workplace Cloud Fleet Management als software-as-a-service zonder al teveel gedoe naar bedrijven van klein tot groot. Deze oplossing stuurt beveiligingsupdates naar individuele printers, werkgroepen of zelfs de volledige printervloot. Met een eenvoudig dashboard hebben alle klanten in 1 oogopslag zicht op de status van hun beveiliging.

Deze twee nieuwe vormen van dienstverlening zijn per direct beschikbaar. Voor Channel Partners komen zij ook snel beschikbaar voor hun klanten.

Over Xerox
Xerox maakt het dagelijkse werken beter. We zijn een werkplek-technologiebedrijf dat software en hardware maakt en integreert voor kleine en grote ondernemingen. Voor klanten die gegevens op digitale en fysieke platforms willen beheren, biedt Xerox een naadloze, veilige en duurzame ervaring. Sinds de uitvinding van het kopieerapparaat, het ethernet, de laserprinter en meer, heeft Xerox de moderne manier van werken bepaald. Zie hier meer hoe wij innoveren bij Xerox.

Ontdek meer op www.xerox.nl en volg ons op Twitter via @Xeroxnederland.
Laatste van Xerox
Naar verwachting zal 82% van de werknemers binnen 12-18 maanden naar kantoor terugkeren, blijkt uit de Xerox Future of Work Survey

Xerox breidt Cloud Services portfolio uit met Virtual Print & Fleet Management

Xerox introduceert PrimeLinkTM B9100 serie multifunctionele printers
Xerox contact

Logo Xerox

www.xerox.nl
Xerox sociaal

Xerox tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dell Boomi
Logo Rubix
Logo OutSystems