www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: CheckTwice

Pure Evergreen biedt klanten volgende generatie FlashArray, zonder verstoring

Hardware-upgrades en software-upgrades voor vlaggenschip-platform versnellen innovatie

Amsterdam, 2 maart, 2020 - Pure Storage kondigt de beschikbaarheid aan van de derde generatie all-NVMe FlashArray//X. Deze update van de FlashArray-familie biedt klanten hogere prestaties en maakt een snellere time-to-market mogelijk. Met het Evergreen Storage-model van Pure Storage hebben klanten toegang tot de innovaties van Pure Storage, met inbegrip van deze en toekomstige updates van producten en oplossingen.

"FlashArray//X wordt gezien als een slimme aankoop die leidt tot betere IT-operaties. In plaats van zich zorgen te maken over verouderende storage, hebben klanten van Pure altijd de meest innovatieve oplossingen met de meeste mogelijkheden voor ondernemingen", zegt Prakash Darji, General Manager voor FlashArray, Pure Storage. "Evergreen kent geen gelijke in de storage-wereld omdat het klanten in staat stelt zonder vertraging, onderbrekingen of dure, moeizame migraties te profiteren van onze toekomstige functies en innovaties. Zij kunnen er zeker van zijn dat hun investering in de volgende generatie Pure FlashArray//X, die geoptimaliseerd is voor toekomstige updates van Purity//FA, betere resultaten zal blijven leveren dan de concurrentie".

Met de nieuwste generatie FlashArray//X kunnen klanten de werklast van databases en bedrijfskritische applicaties versnellen en consolideren. Ook kunnen zij private en hybride clouds mogelijk maken en hun strategieën voor dataprotectie moderniseren. Alle verbeterde voorzieningen, mogelijkheden en performance van FlashArray//X zijn ook beschikbaar via het Pure-as-a-Service-afnamemodel, vergelijkbaar met een nutsvoorziening. Pure-as-a-Service biedt hybride cloud dataservices die klanten kunnen inzetten on-premises, in co-located of hosted omgevingen, of in public clouds - alles met één abonnement, gemeenschappelijke functionaliteit en een volledige cloudervaring.

"Evergreen zorgt ervoor dat we toegang hebben tot het nieuwste en het beste. Het vermogen om voortdurend producten, oplossingen en functionaliteit te innoveren, die allemaal resultaten opleveren voor ons bedrijf, onderscheidt Pure echt als strategische leverancier", zegt Keith Martin, Senior Director van Cloud Capacity Engineering, ServiceNow. "Of het nu gaat om hardware- of software-updates, of om een complete revisie van het platform, we weten dat we hiervan direct kunnen profiteren. Daardoor kunnen we innoveren met de snelheid die de moderne business vereist, een groot voordeel in een wereld waar real-time de verwachting is".

Voordelen van de nieuwe FlashArray//X

Versnelling belangrijke applicaties
  • De nieuwe FlashArray//X kan de prestaties tot 25 procent verbeteren ten opzichte van de vorige generatie FlashArray//X door een update van de controllers die zijn voorzien van nieuwe Intel Xeon Scalable Processors (voorheen Cascade Lake genaamd).
  • Klanten kunnen de performance verhogen van bedrijfsapplicaties, waaronder SAP HANA, Oracle en Microsoft SQL Server. SAP HANA OLAP met NSE performance neemt toe tot 50 procent, vergeleken met de vorige generatie //X, zonder verstoringen en zonder dat migratie nodig is.
  • Klanten kunnen DAS-applicaties zoals PostgreSQL en MySQL versnellen en consolideren voor meer efficiëntie en een betere time-to-market.
    • Tests met MySQL leverde tot 50 procent hogere performance en 35 procent lagere latency in vergelijking met DAS.
    • Tests met PostgreSQL leverden tot 20 procent hogere performance en een 35 procent lagere latency in vergelijking met DAS.
  • Door het ondersteunen van NVMe-oF en Storage Class Memory kan FlashArray een lage latency bieden, tot 150µs, wat de vereiste performance levert voor de meest veeleisende bedrijfsdatabases, en een maximale density om de ruimte te beperken die het systeem in datacenters inneemt.
Abonnement op innovatie
  • Als onderdeel van de Evergreen-upgrades kunnen de huidige FlashArray-klanten sneller innoveren dan hun concurrenten, dankzij een performanceverbetering tot 50 procent ten opzichte van FlashArray//M R2.
  • Gebruik storage zoals een nutsvoorziening, inclusief alle array-software en investeringsbescherming van de systemen van de klant, zonder dat een migratie nodig is.
  • De laatste generatie FlashArray//X laat verder een ongeëvenaarde waarde voor de klant zien die wordt geleverd door Pure’s Evergreen Storage. Tot op heden heeft Pure elf generaties hardware geleverd en 21 generaties software-upgrades. Allemaal zonder verstoring en met 146-voudige toename van de density.
  • FlashArray//X is ook beschikbaar in een OpEx-model via Pure-as-a-Service on-premises, of als een brug naar public cloudproviders zoals Amazon Web Services, om datamobiliteit tussen hybride en private clouds voor klanten verder mogelijk te maken.
De nieuwe FlashArray//X familie is 100 procent NVMe, vanaf een nieuw instapmodel //X10 met een capaciteit van 11TB capaciteit (en nieuwe 1TB NVMe DirectFlash Modules), tot de topmodellen //X70 en //X90 die Direct Memory Cache met Intel Optane Storage Class Memory ondersteunen voor de hoogste performance-eisen. De FlashArray//X-familie wordt aangevuld met de voor capaciteit geoptimaliseerde FlashArray//C, die all-flash voor tier 2-werklasten mogelijk maakt.

Meer informatie over de voordelen van FlashArray//X is op deze website en in deze blog te vinden.

+++

Over Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt moderne organisaties data om te zetten in zakelijk voordeel. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis en helpt klanten data te benutten, terwijl de complexiteit en de kosten van het beheer van de onderliggende infrastructuur worden verminderd. Pure levert een moderne data-ervaring waarmee organisaties naadloos via meerdere clouds kunnen opereren met een geautomatiseerd storage-as-a-service model. Met een gecertificeerde NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:
Voor meer informatie:
Check Twice, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@checktwice.nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, AIRI, Evergreen, FlashBlade, FlashStack en Pure1 zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
Laatste van Pure Storage
Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Uitbreidingen Pure Storage FlashBlade, ‘s werelds eerste native uniform en snel bestands- en objectplatform

Pure Storage en SAP versterken hun partnerschap
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo CheckTwice
Pure Storage contact

Logo Pure Storage

info@purestorage.com
  www.purestorage.com
Pure Storage sociaal

Pure Storage tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage