www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2499 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

NXP Semiconductors schaalt wereldwijd gebruik van het Workiva platform op voor efficiëntieverhoging en risicovermindering

Amsterdam, 27 februari 2020 - Workiva (NYSE:WK), marktleider op het gebied van connected reporting en compliance-oplossingen, kondigt vandaag aan dat het Nederlandse NXP Semiconductors Workiva inzet om dossiers voor de Amerikaanse U.S. Securities and Exchange Commission efficiënter te maken, en hun Sarbanes Oxley Act-processen (SOX) te moderniseren.

“We gebruiken het Workiva platform om tijd te besparen in onze rapportageprocessen en om in onze hele financiële organisatie de efficiëntie te verhogen,” zegt Bryan Moiles, Assistant Corporate Controller bij NXP.

Met Workiva kunnen Moiles en zijn team automatische updates opzetten, elke verandering bijhouden en zonder vertraging probleemloos samenwerken met collega’s over de hele wereld om betrouwbare rapporten en reglementaire dossiers op te stellen.

“We hebben teams in Nederland en in de VS. Het Workiva platform is de enige oplossing waar we de klok mee rond kunnen werken zonder dat ik me zorgen hoef te maken over verschillende documentversies,” zegt Moiles. “Het Workiva platform is het centrale referentiepunt voor al onze rapporten. Omdat alles met elkaar verbonden is, kunnen we sneller reageren als we op het laatste moment nog wijzigingen krijgen.”

Met Workiva verbindt NXP hun SOX-risicobeheermatrix, procesomschrijvingen en flowcharts direct in hun documenten en rapporten. Zo zetten ze een efficiënte workflow op voor teamleden en fiatteurs. “Workiva maakt het ontzettend makkelijk om samen te werken. Ik merk dat onze teams nu veel gemotiveerder zijn in hun werk,” zegt Harris.

Moiles en zijn team zijn van plan om te kijken naar verdere inzet van Workiva. NXP heeft eind 2019 in de VS de stap gemaakt van buitenlandse naar binnenlandse beursgenoteerde onderneming. “Nieuwe documenten moeten worden opgesteld, we moeten nog een reeks statutaire financiële verklaringen afronden voor lokale instanties én we hebben nieuwe deadlines,” zegt Moiles. “Het Workiva platform helpt ons die deadlines te behalen.”

“Mijn einddoel is om van mijn afdeling een betere zakenpartner te maken,” zegt Moiles tot slot. “Ik ben zeer enthousiast over hoe we onze financiële organisatie met Workiva verder kunnen laten groeien.”

Over Workiva
Workiva (NYSE:WK), marktleider op het gebied van cloudoplossingen voor rapportage en compliance, wordt gebruikt door duizenden bedrijven in meer dan 180 landen, waaronder meer dan 75% van de bedrijven uit de Fortune 500®, en door diverse overheidsinstellingen. Klanten van Workiva hebben meer dan 5 miljard data-elementen gekoppeld om zo te kunnen vertrouwen op hun data, risico’s te verlagen en tijd te besparen. Voor meer informatie over Workiva (NYSE:WK), ga naar workiva.com.

FORTUNE® en FORTUNE 500® zijn geregistreerde trademarks van Fortune Media IP Limited en kennen een gebruikerslicentie. FORTUNE en Fortune Media IP Limited zijn niet verbonden aan Workiva Inc. en bevelen geen diensten of producten van het bedrijf aan. Noot: deze claim wordt niet bevestigd door FORTUNE® of Fortune Media IP Limited.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Marlieke Tijman
workiva@yellow-communications.com
Laatste van Workiva

Workiva helpt Alcon om hun audit, risicobeheer en SOX compliance wereldwijd op te schalen

Workiva winnaar op het gebied van klanttevredenheid in onderzoek van Chartis

Logo Yellow Communications

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Shippeo

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl