www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau
PR: Yellow Communications

Boomi lanceert nieuwe Integration Center of Excellence service

Boomi herdefinieert het ICoE model en voorziet daarmee in de behoefte van hedendaagse innovatieve en samenwerkende digitale bedrijven

Amsterdam, 24 februari 2020Boomi™, onderdeel van Dell Technologies™, kondigt vandaag de beschikbaarheid aan van een nieuwe ICoE service, waarmee bedrijven best practices, richtlijnen en een groeiende repository van herbruikbare frameworks kunnen inzetten tijdens het bouwen, onderhouden en beheren van integraties.

Dit professionele serviceproduct, ontwikkeld in samenwerking met internationale system integrators en gebruikmakend van Boomi’s ervaring met meer dan 10.000 klanten, standaardiseert en versnelt de ontwikkeling van integraties, verlaagt IT-kosten en maakt het voor bedrijven eenvoudiger om snel en eenvoudig verbindingen te leggen tussen de mensen, data en apparaten die ze nodig hebben voor hun digitale transformatie. Boomi biedt zijn ICoE service aan als onderdeel van het Customer Succes programma voor organisaties.

In tegenstelling tot bestaande ICoE initiatieven, combineert deze service moderne ontwikkel- en beheermethoden met het Boomi Unified Platform, voor een productievere, flexibelere en beter samenwerkende IT-omgeving. Een modern ICoE heeft profijt van een integratieplatform dat flexibel genoeg is om elk integratietype te ondersteunen, ongeacht of voor een integratie low-code, een API, of zelfgeschreven software wordt gebruikt, en of het draait om een verbinding met de cloud, multi-cloud, on-premises, IoT of andere eindpunten.

Organisaties moeten vandaag de dag inspelen op veranderende marktomstandigheden. De nieuwe ICoE service geeft organisaties en gebruikers de wendbaarheid om productontwikkeling te verbeteren, de productiviteit en innovatie te verhogen en bedrijfsdoelen sneller te realiseren.

“Gebruikmakend van onze ervaring met meer dan tienduizend klanten, heeft Boomi het eerste ICoE model ontwikkeld voor het tijdperk van snelle, gedistribueerde innovatie en AI, IoT, multi-cloud infrastructuren en andere technologieën waar organisaties tegenwoordig afhankelijk van zijn”, vertelt Chris Port, Boomi’s Chief Operating Officer (COO). “Wij bevinden ons in een unieke positie om klanten met het Boomi Unified Platform te helpen integraties te bouwen, complexiteit te reduceren, en bedrijfsdoelen te realiseren voor groei en digitale transformatie.”

Boomi’s ICoE ontsluit de waardevolle expertise en flexibiliteit die organisaties nodig hebben om integraties snel, betaalbaar en betrouwbaar te bouwen en de hoogst mogelijke ROI te behalen.

“Boomi speelt een cruciale rol in dit nieuwe tijdperk voor ICoE’s”, zegt Chandan Mishra, Senior Manager, Cloud Engineering, Deloitte Consulting LLP. “Het uitgebreide Boomi platform – met integraties, API lifecycle management, data governance en workflow automatisering – ondersteunt ICoE’s en hun kernmissie om standaardisatie, efficiency en snelle ontwikkeltrajecten te ondersteunen en het bedrijf vooruit te helpen.”

De Boomi ICoE service maakt gebruik van een vijfstappenmethodiek, die kan worden aangepast aan de doelen en volwassenheid van een organisatie. Elk bedrijf start op een ander punt in het spectrum van integratievolwassenheid en heeft unieke sterke punten, kansen en beperkingen, die onderkend en meegenomen moeten worden bij elk ICoE initiatief. De ICoE service van Boomi helpt bedrijven sneller en effectiever betere bedrijfsresultaten te behalen.

Meer informatie over Boomi’s nieuwe ICoE service vindt u op https://boomi.com/solutions/initiatives/icoe/.

Over Dell Boomi
Boomi, onderdeel van Dell Technologies, verenigt snel en eenvoudig alles in uw digitale ecosysteem zodat u sneller betere bedrijfsresultaten kunt bereiken. Het intelligente, flexibele, schaalbare platform van Boomi versnelt uw bedrijfsresultaten door uw gegevens, systemen, applicaties, processen en mensen te koppelen. Door gebruik te maken van de kracht van de cloud om alles binnen en buiten een bedrijf te verenigen, biedt Boomi meer dan 10.000 organisaties de flexibiliteit om hun applicatiestrategie toekomstbestendig te maken. Meer informatie vindt u op www.boomi.com.

© 2020 Boomi Inc. Dell, Dell Technologies, Boomi, het ‘B’ logo, Molecule en Dell Boomi zijn handelsmerken van Dell Inc. of haar dochterondernemingen. Andere namen of merken kunnen de handelsmerken van hun respectievelijke eigenaren zijn.

Toekomstgerichte verklaringen
Verklaringen in dit document die betrekking hebben op toekomstige resultaten, aanwervingen, gebeurtenissen of investeringen zijn toekomstgerichte verklaringen en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen van Boomi. In sommige gevallen kunt u deze uitspraken identificeren aan de hand van toekomstgerichte woorden als "anticiperen", "geloven", "kunnen", "schatten", "verwachten", "van plan zijn", "vertrouwen", "mogen", "plannen" , "Potentieel", "zou moeten", "zal" en "zou", of soortgelijke uitdrukkingen. Werkelijke resultaten, aanwerving, klantentrends en gebeurtenissen in toekomstige perioden kunnen wezenlijk verschillen van de trends die worden uitgedrukt of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen vanwege een aantal risico's, onzekerheden en andere factoren, waaronder de uitdaging om nieuw personeel te vinden en aan boord te nemen, markttrends, voortdurende aandacht van het management voor de markt, de onzekerheden in verband met technologische veranderingen en de ontwikkeling en introductie van nieuwe technologie. Boomi en Dell Technologies aanvaarden geen verplichting om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Sarada Sant
E-mail: boomi@yellow-communications.com
Laatste van Dell Boomi
Bedrijven willen wel innoveren, maar schakelen niet snel genoeg

Europa neemt afscheid van legacy ERP en investeert fors in modernisering en innovatie

Boomi lanceert nieuwe Integration Center of Excellence service

Logo Yellow Communications
Dell Boomi contact

Logo Dell Boomi

Dell Boomi sociaal

Dell Boomi tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Intel
Logo Solipsis b.v.
Logo SAP Concur
Logo Conclusion Zuyd