www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

LogRhythm voor achtste achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot leider in Gartner’s Magic Quadrant for Security Information and Event Management

LogRhythm krijg erkenning voor volledigheid van visie en mogelijkheid om die in de praktijk te brengen

Amsterdam, 24 februari 2020 – LogRhythm, de drijvende kracht achter de security operations centers (SOC’s) van vandaag, is in de laatste editie van het rapport ‘Magic Quadrant for Security Information and Event Management’ opnieuw door Gartner uitgeroepen als leider.

Volgens Gartner wordt de Security Information and Event Management-markt (SIEM) gedefinieerd door de behoefte van klanten om securityeventdata realtime te analyseren. Dit draagt bij aan de vroege opsporing van aanvallen en datalekken. SIEM-systemen verzamelen, bewaren, onderzoeken en rapporteren over securitydata, en ondersteunen mitigatie voor incidentrespons, forensische doeleinden en compliance met wet- en regelgeving. De leveranciers die zijn opgenomen in dit Magic Quadrant, leveren producten die hiervoor ontworpen zijn, die ze actief op de markt brengen en verkopen aan het security buying center.[1]

“Wij vinden het een eer om voor het achtste achtereenvolgende jaar door Gartner uitgeroepen te zijn als leider. Dit onderstreept het leiderschap van LogRhythm in de markt, bewijst de kracht van onze visie op NextGen SIEM, en illustreert LogRhythm’s innovatieve en toekomstgerichte benadering op het gebied van de ontwikkeling van SIEM”, zegt Mark Logan, CEO van LogRhythm. “Nog belangrijker is de constatering dat onze inspanningen een positieve invloed hebben gehad op onze klanten, of het nu gaat om het ontlasten van securityanalisten, het snel ontdekken van bedreigingen of het bieden van betere mogelijkheden voor het ontwikkelen van bedrijfsbrede securityinitiatieven. Het aantal uitdagingen van beveiligingsprofessionals is groot en we zijn dan ook enthousiast dat ons platform klanten helpt die uitdagingen aan te gaan.”

Om klanten te helpen deze uitdagingen aan te gaan, breidde LogRhythm zijn producten in 2019 verder uit. Dat gold op zowel operationeel als financieel gebied. Zo hoefden klanten hun SIEM-infrastructuur niet langer zelf te beheren dankzij LogRhythm Cloud. Daarnaast maakte LogRhythm het eenvoudiger om vooraf bepaald afwijkend gedrag automatisch te detecteren dankzij de ontwikkeling van een aanvullende module die het platform koppelt met MITRE ATT&CK. Verder introduceerde LogRhythm het eerste licentiemodel met vaste kosten – het True Unlimited Data Plan –, waardoor klanten hun beveiligingsniveau niet hoeven te laten beïnvloeden door onzekerheid over kosten.

In dezelfde periode kreeg LogRhythm ook belangrijke erkenning van zijn klanten. Naast het organiseren van een gebruikersconferentie met een recordaantal bezoekers kreeg het bedrijf voor de derde achtereenvolgende keer de Gartner Peer Insights Customers’ Choice for SIEM. Deze erkenning is gebaseerd op onafhankelijk geverifieerde feedback en waardering van professionele eindgebruikers met ervaring in het aankopen, implementeren of gebruiken van de oplossing die ze beoordelen.

Het rapport van Gartner – ‘Magic Quadrant for Security Information and Event Management 2020’ – is hier te vinden. Het platform van LogRhythm is te testen via deze gratis interactieve demo.

Over het Magic Quadrant
Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die in zijn onderzoekspublicaties worden beschreven en adviseert technologiegebruikers niet om alleen leveranciers met de hoogste beoordeling of een andere aanduiding te selecteren. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van Gartners onderzoeksorganisatie enmogen niet worden opgevat als feitelijke uitspraken. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek van de hand, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

[1] Gartner 2018 Magic Quadrant for Security Information and Event Management (SIEM), Kelly Kavanagh, Toby Bussa, Gorka Sadowski, 5 december 2018.
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain
Overname KPN Consulting door Cegeka definitief

Software Improvement Group (SIG) celebrates 20th anniversary with launch of 100% online Digital Health Management services

Robson Grieve wordt Chief Marketing Officer bij OutSystems

Pure Storage en SAP versterken hun partnerschap

Grootste Nederlandse techspelers gaan coronacrisis te lijf met hackathon

Onderzoek: ICT-sector draait door, maar vreest gevolgen Coronacrisis op langere termijn

Bizcuit Groep investeert EUR 1.200.000 in snelgroeiende scale-up Klippa ondanks COVID-19

Voting Results AGM TIE Kinetix N.V.

Logo LVTPR

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Stocard

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl