www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: LVTPR

LogRhythm voor achtste achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot leider in Gartner’s Magic Quadrant for Security Information and Event Management

LogRhythm krijg erkenning voor volledigheid van visie en mogelijkheid om die in de praktijk te brengen

Amsterdam, 24 februari 2020 – LogRhythm, de drijvende kracht achter de security operations centers (SOC’s) van vandaag, is in de laatste editie van het rapport ‘Magic Quadrant for Security Information and Event Management’ opnieuw door Gartner uitgeroepen als leider.

Volgens Gartner wordt de Security Information and Event Management-markt (SIEM) gedefinieerd door de behoefte van klanten om securityeventdata realtime te analyseren. Dit draagt bij aan de vroege opsporing van aanvallen en datalekken. SIEM-systemen verzamelen, bewaren, onderzoeken en rapporteren over securitydata, en ondersteunen mitigatie voor incidentrespons, forensische doeleinden en compliance met wet- en regelgeving. De leveranciers die zijn opgenomen in dit Magic Quadrant, leveren producten die hiervoor ontworpen zijn, die ze actief op de markt brengen en verkopen aan het security buying center.[1]

“Wij vinden het een eer om voor het achtste achtereenvolgende jaar door Gartner uitgeroepen te zijn als leider. Dit onderstreept het leiderschap van LogRhythm in de markt, bewijst de kracht van onze visie op NextGen SIEM, en illustreert LogRhythm’s innovatieve en toekomstgerichte benadering op het gebied van de ontwikkeling van SIEM”, zegt Mark Logan, CEO van LogRhythm. “Nog belangrijker is de constatering dat onze inspanningen een positieve invloed hebben gehad op onze klanten, of het nu gaat om het ontlasten van securityanalisten, het snel ontdekken van bedreigingen of het bieden van betere mogelijkheden voor het ontwikkelen van bedrijfsbrede securityinitiatieven. Het aantal uitdagingen van beveiligingsprofessionals is groot en we zijn dan ook enthousiast dat ons platform klanten helpt die uitdagingen aan te gaan.”

Om klanten te helpen deze uitdagingen aan te gaan, breidde LogRhythm zijn producten in 2019 verder uit. Dat gold op zowel operationeel als financieel gebied. Zo hoefden klanten hun SIEM-infrastructuur niet langer zelf te beheren dankzij LogRhythm Cloud. Daarnaast maakte LogRhythm het eenvoudiger om vooraf bepaald afwijkend gedrag automatisch te detecteren dankzij de ontwikkeling van een aanvullende module die het platform koppelt met MITRE ATT&CK. Verder introduceerde LogRhythm het eerste licentiemodel met vaste kosten – het True Unlimited Data Plan –, waardoor klanten hun beveiligingsniveau niet hoeven te laten beïnvloeden door onzekerheid over kosten.

In dezelfde periode kreeg LogRhythm ook belangrijke erkenning van zijn klanten. Naast het organiseren van een gebruikersconferentie met een recordaantal bezoekers kreeg het bedrijf voor de derde achtereenvolgende keer de Gartner Peer Insights Customers’ Choice for SIEM. Deze erkenning is gebaseerd op onafhankelijk geverifieerde feedback en waardering van professionele eindgebruikers met ervaring in het aankopen, implementeren of gebruiken van de oplossing die ze beoordelen.

Het rapport van Gartner – ‘Magic Quadrant for Security Information and Event Management 2020’ – is hier te vinden. Het platform van LogRhythm is te testen via deze gratis interactieve demo.

Over het Magic Quadrant
Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die in zijn onderzoekspublicaties worden beschreven en adviseert technologiegebruikers niet om alleen leveranciers met de hoogste beoordeling of een andere aanduiding te selecteren. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van Gartners onderzoeksorganisatie enmogen niet worden opgevat als feitelijke uitspraken. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek van de hand, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

[1] Gartner 2018 Magic Quadrant for Security Information and Event Management (SIEM), Kelly Kavanagh, Toby Bussa, Gorka Sadowski, 5 december 2018.
Laatste van LogRhythm
Security-professionals maken gebruik van beperkte proefperiode LogRhythm Cloud voor beter zicht op remote werkomgeving

LogRhythm geeft tips voor bescherming tegen COVID-19-oplichting

LogRhythm opent datacenter in Frankfurt ter ondersteuning van LogRhythm Cloud voor groeiend EMEA-klantportfolio

Logo LVTPR
LogRhythm contact

Logo LogRhythm

1-866-384-0713
  info@logrhythm.com
  logrhythm.com
LogRhythm sociaal

LogRhythm tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise