Contentbureauwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Lubbers De Jong

Qumulo en Arrow Electronics sluiten EMEA-overeenkomst

Houten, 21 februari 2020 --- Qumulo, leverancier van zakelijke hybride cloud file storage, werkt samen met de wereldwijde leverancier van technologieoplossingen Arrow Electronics. De samenwerking behelst dat Arrow de file storage oplossingen van Qumulo over heel Europa distribueert, waarbij de focus ligt op de belangrijkste verticale markten van Qumulo, waaronder de gezondheidszorg, media en entertainment, research computing en de publieke sector.

Door de samenwerking kan Qumulo meer channelpartners in heel EMEA toegang geven tot haar toonaangevende hybride cloud file software.

“Naarmate de invoering van hybride IT-omgevingen versnelt, zoeken organisaties naar hybride cloud file storage oplossingen die gemakkelijk te beheren zijn en die applicaties overal kunnen ondersteunen, terwijl ze tegelijkertijd realtime inzicht bieden zonder dat er sprake is van een hardware lock-in”, aldus Dr. Thore Rabe, vice president en general manager EMEA bij Qumulo. “Qumulo's softwaregedefinieerde, cloud-native gedistribueerde bestandssysteem voldoet onder andere aan de NAS-vereisten voor schaalvergroting waardoor klanten workflows en gegevens eenvoudig kunnen beheren in on-premises en cloudomgevingen.”

Arrow is een Fortune 500-bedrijf (plek 109 in 2019) dat de ontwikkeling van krachtige, praktische en complete IT-oplossingen begeleidt door het combineren van innovatieve technologieën en oplossingen voor specifieke zakelijke behoeften.

“Qumulo biedt onze klanten een route naar de cloud die realtime analyse van en inzicht in hun ongestructureerde data op granulair niveau combineert”, zegt Alexis Brabant, vice president sales, van Arrow’s enterprise computing solutions business in EMEA. “Deze voordelen, in combinatie met de mogelijkheid om Qumulo te integreren met een breed scala aan toonaangevende databeschermings- en backup-oplossingen, stellen Arrow in staat om oplossingen in pakketten te leveren, van data-opname, tot verwerking en borging. Hierdoor blijven onze klanten in het kanaal in de voorhoede van de moderne hybride cloud.”

Qumulo is een 100 procent indirect opererende organisatie en levert producten die speciaal gebouwd zijn om ongestructureerde gegevensuitbreiding in de hand te houden en applicaties datagestuurde bedrijfsresultaten te laten leveren over de hele breedte van on-premises, hybride en cloudomgevingen. Met de software van Qumulo hebben gebruikers de flexibiliteit om het beste opslagplatform voor hun omgeving te kiezen, inclusief volledig NVMe, flash-versnelde hybride opslag, actief archief, hybride cloud of native cloud op AWS of GCP.

Over Arrow Electronics
Arrow Electronics (NYSE:ARW) begeleidt innovatie bij meer dan 175.000 toonaangevende technologieproducenten en serviceproviders. Arrow ontwikkelt technologische oplossingen die het bedrijfsleven en het dagelijks leven verbeteren, en behaalde in 2019 een omzet van $29 miljard. Meer informatie op fiveyearsout.com.

Voor meer informatie voor de pers
Lubbers De Jong

Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Conclusion
Logo Intel
Logo Solipsis b.v.
Logo SAP Concur