www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
PR: ItsaRep

Western Digital’s nieuwe iNAND brengt mobiele toepassingen naar het 5G-tijdperk

Nieuwe iNAND MC EU521 met sequentiële schrijfsnelheden tot 800 MB/s biedt UFS 3.1 JEDEC-compatibele opslagtechnologie voor smartphones

Western Digital Corp. introduceert iNAND MC EU521 embedded Universal Flash Storage (UFS) voor mobiele apparaten, waarmee gebruikers de voordelen van 5G optimaal kunnen benutten. Dankzij de JEDEC’s Write Booster implementatie volgens de UFS 3.1-standaard, is Western Digital nu een van de eersten in de branche die oplossingen voor commerciële opslag levert die zijn geoptimaliseerd voor UFS 3.1 5G-toepassingen en -mogelijkheden.

Western Digital’s iNAND MC EU521 embedded flash drives stellen mobiele gebruikers in staat optimaal te profiteren van UFS 3.1 hoge interface-bandbreedte (gear4 en twee lanes) en single-level cell (SLC) NAND-caching. Door schrijfsnelheden tot 800 MB/s verbetert de gebruikerservaring tijdens het downloaden van 4K en 8K media, grote bestandsoverdrachten vanuit de cloud en gaming. De iNAND EU521 is beschikbaar vanaf maart met een capaciteit van 128 GB en 256 GB.

"Smartphones vereisen nu meer prestaties en capaciteit, omdat ze dienen als het primaire device voor alles: van het streamen van video, het spelen van muziek, gaming en fotografie tot betalingen en navigatie", zei Huibert Verhoeven, senior vice president en algemeen manager bij Western Digital. “De SLC-caching in de iNAND EU521 met Write Booster biedt gebruikers verschillende belangrijke prestatieverbeteringen die naar verwachting in combinatie met 5G snellere downloads zullen opleveren dan ooit tevoren. Dit en andere mogelijkheden maken de EU521 een geweldige optie voor de fabrikanten van mobiele apparatuur."

"Western Digital's implementatie van de nieuwe JEDEC-opslagstandaard, UFS 3.1, biedt 5G-applicaties extra schrijfmogelijkheden en verbeterde caching. Hiermee kunnen smartphones downloads met hogere snelheid leveren, het opslaan van grote bestanden versnellen en andere data-intensieve applicaties ondersteunen", zei Craig Stice, senior directeur Memory and Storage bij Omdia, een wereldwijde leider in technologisch onderzoek. "De inspanningen van Western Digital om snel aan de JEDEC-norm te voldoen geeft fabrikanten van apparatuur voor mobiele apparaten een marktklare oplossing."

Mobiele apparaten door Western Digital
Western Digital iNAND-opslagoplossingen voor smartphones en mobiele apparaten maken gebruik van 96-lagen 3D NAND en moderne UFS-interfacetechnologieën om een uitzonderlijke gebruikerservaring mogelijk te maken. Deze serie van commerciële, embedded opslagoplossingen is ontworpen om hoge en persistente prestaties te leveren tijdens gegevensintensieve toepassingen, zoals 4K / 8K-video, augmented reality, virtual reality en AI. Het bedrijf bood al geheugenkaarten en innovatieve back-up- en oplaadapparatuur voor mobiele gebruikers aan.

image image

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kan aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leeft, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.

Voor meer informatie: WD, WD_Black en SanDisk.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
Nieuwe NVMe SSD's en NVMe-oF-oplossingen van Western Digital bieden de basis voor toekomstgerichte agile data-infrastructuren

Acronis selecteert Western Digital voor betrouwbare wereldwijde opslaginfrastructuur

Western Digital’s nieuwe WD Gold SSD's brengen NVMe naar het MKB
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Western Digita.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise